Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ihan tyytyväinen hallituksen esittämiin leikkauksiin,

Vierailija
28.05.2015 |

vaikka saan tuta itse niistä ehkä eniten!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Hyvältä ja järkeviltähän ne kuulosti.

Ainoa, mitä ihmettelin oli Sipilän ehdottama palkka-ale. Jos minä ilmoittaisin pomolleni, että tyydyn pienempään palkkaan, ketä se hyödyttäisi, muuta kuin pomoani? Päinvastoin, silloin minä maksaisin vähemmän ansioveroa, sekä ostovoimani laskisi, jolloin kuluttaisin vähemmän, pienentäisin työllisyyttä ja maksaisin vähemmän arvonlisäveroa.

Vierailija
2/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään niitä suoralta kädeltä tyrmää. 90-luvun laman aikaan oli aika sema tilanne eli nipsastiin vähän täältä ja napsastiin vähän tuolta. Silti siitäkin ajasta selvisin, vaikka olin silloin pienituloinen yksinhuoltaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen samaa mieltä. Nyt on nyörejä kiristettävä meidän kaikkien jotta selvitään tilanteesta. Ei maa voi loputtomiin elää velalla. Hyvä Perussuomalaiset.

Vierailija
4/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan ok. Haen vain tupakkani muualta

Vierailija
5/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:20"]Kyllä olen samaa mieltä. Nyt on nyörejä kiristettävä meidän kaikkien jotta selvitään tilanteesta. Ei maa voi loputtomiin elää velalla. Hyvä Perussuomalaiset.
[/quote]
Lestat nämä päätti.....

Vierailija
6/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tyytyväinen vaikka köyhä olenkin.

Vierailija
7/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni hallitusohjelmassa oli paljon hyviä leikkauskohteita ja säästöjä, kuten kehityspau, tupakkavero, Tekes-tuet, veneiden verottaminen, rikesakkojen nostaminen, te-keskusten toiminnan tehostaminen ja erityisesti kuntaliitosten seurauksena tulleen irtisanomissuojan päättyminen.

Ainoa mikä huolettaa on ansiosidonnaisen leikkaus. Siihen kohdistuvat leikkaukset pitää tehdä hallitusti ja tarjota työttömälle esim. mahdollisuutta yritystoiminnan käynnistämiseen ilman pelkoa ansiosidonnaisen menettämisestä. 

Vierailija
8/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kitinä alkoi täällä siitä päivähoito-oikeuden rajaamisesta :D

Ps. Olin kuitenkin pettynyt siihen että Stubbista tuli kirstunvartija...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme