Nyt viimeistään lähden Suomesta!
Kommentit (31)
Selkeä provo. Kaikki tietää mikä tilanne Kreikassa on. Ihmiset pakenee sieltä. Ei sinne kukaan asumaan halua. Keksi parempi ensi kerralla.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:30"]
Ruotsissa kaikki on niin paljon paremmin, onneksi. En ole palaamassa Suomeen.
[/quote]
Autoja palaa ja naisia raiskataan, tyttöjä putoilee parvekkeilta maailman eniten jne. Pidän Ruotsia tällä hetkellä Euroopan vastenmielisempänä paikkana, mutta sopii varmaan sulle kivasti.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:59"]
Selkeä provo. Kaikki tietää mikä tilanne Kreikassa on. Ihmiset pakenee sieltä. Ei sinne kukaan asumaan halua. Keksi parempi ensi kerralla.
[/quote]
Mutta jos öiti on toiminut lomamatkalla rantapatjana niin voi osata kielen niin voi ruveta huoraksi Kreikassa, muuta työtä siellä ei olekaan ja rahaa ei tule sossusta sormia napsauttamalla. AP:llä kova kohtalo.
Heti, kun valmistun lähden suoraan Saksaan! Luojan kiitos sain aloittaa kielen opiskelun ala-asteella. Riittääköhän rahat enää kielien opetukseen.
Jäätävä tuo hallituksen nipistäminen asuntolainan korkovähennyksistä. Itselläni on asunto Ranskassa ja lainakorkojen vähennysoikeuden ansiosta en ole viiteen vuoteen maksanut palkastani käytännössä yhtään veroa. Olen keskituloinen kuitenkin.
Tervetuloa!
Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset ajatella järkevästi! Suomessa on monet asiat hyvin ja nyt jos saadaan byrokratiaa vähän karsittua kohta täälläkin pystyy tavallinen ihminen mahdollisesti yrittämään ja pärjäämään itse! Voitaisiin kerrankin ajatella positiivisesti ja toivoa parasta. Uudistuksia on tehtävä, ja vielä maataloustuistakin leikataan. Jos oltaisiin solidaarisia ja myötätuntoisia toisiamme kohtaan, saataisiin tämä maa takaisin kasvu-uralle, edes henkiselle sellaiselle.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:15"]
Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset ajatella järkevästi! Suomessa on monet asiat hyvin ja nyt jos saadaan byrokratiaa vähän karsittua kohta täälläkin pystyy tavallinen ihminen mahdollisesti yrittämään ja pärjäämään itse! Voitaisiin kerrankin ajatella positiivisesti ja toivoa parasta. Uudistuksia on tehtävä, ja vielä maataloustuistakin leikataan. Jos oltaisiin solidaarisia ja myötätuntoisia toisiamme kohtaan, saataisiin tämä maa takaisin kasvu-uralle, edes henkiselle sellaiselle.
[/quote]
av-mamupatjat ja muut vihervassarit täällä haluaa kaiken tekemättä mitään. Kela hoitaa kaiken ja itse ei kanneta vastuuta yhtään mistään. Meinaatko, että tuo sakki pärjäisi missään muualla? Eivät osaa kieliä ja siiderikin on pahaa ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:15"]
[/quote]
av-mamupatjat ja muut vihervassarit täällä haluaa kaiken tekemättä mitään. Kela hoitaa kaiken ja itse ei kanneta vastuuta yhtään mistään. Meinaatko, että tuo sakki pärjäisi missään muualla? Eivät osaa kieliä ja siiderikin on pahaa ulkomailla.
[/quote]
Tuota samaa on kaikilla. Kaikki haluaisivat mahdollisimman paljon tekemällä mahdollisimman vähän. Kyllä se lääkärikin mieluummin nostaa rahan vaikka päivystämisestä kuin varsinaisesta työtekemisestä. Ja kaupunginvirastoissa palkka nostetaan mieluummin kahvinjuonnista kuin vaikkapa liikennesuunnitelmien huolellisesta laatimisesta. Sama homma joka työpaikassa jossa olen ollut. Turha ahneudesta on syyttää pelkästään työttömiä. Jos Suomen työpaikoilla tehtäisiin vähän enemmän jotain tuottavaa, sosiaalitukiin olisi hyvin varaa.
Me muutettiin Englantiin vuosi sitten ja oli kyllä hyvä päätös, vaikka ensin olin hieman epäileväinen. Asutaan uudessa asunnossa kaupungin keskustassa, 30min Lontoosta. Mies tienaa 5000€/KK, itse olen toistaiseksi kotona hoitamassa pieniä lapsia. Suomessa kitkuteltaisiin työttömyystuella. Parempi näin! Ja mies opiskeli ilmaiseksi Suomessa, mutta lähti ulkomaille töihin ja veroja maksamaan, kun ei Suomelle mamun palvelukset kelvanneet. :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:28"]
Me muutettiin Englantiin vuosi sitten ja oli kyllä hyvä päätös, vaikka ensin olin hieman epäileväinen. Asutaan uudessa asunnossa kaupungin keskustassa, 30min Lontoosta. Mies tienaa 5000€/KK, itse olen toistaiseksi kotona hoitamassa pieniä lapsia. Suomessa kitkuteltaisiin työttömyystuella. Parempi näin! Ja mies opiskeli ilmaiseksi Suomessa, mutta lähti ulkomaille töihin ja veroja maksamaan, kun ei Suomelle mamun palvelukset kelvanneet. :D
[/quote]
Ethän sitten tule takaisin kun lapsien koulut alkaa? Minäkin asuin Englannissa ja valitettavasti ns muslimikaupungissa, jossa koulut oli väkivaltaisia ja pilattu, polisiit porteilla jne. Yksityiskoulu maksoi sitten 1300 euroa per lapsi per kk. Tuolla sinun miehesi palkoilla ei paljon lapsien kouluja kustanneta ellette sitten asu jossain ns englantilaisten kaupungissa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:47"]
Ei nämä uhkailijat oikeasti lähde koskaan maasta. Puheet on puheita.
[/quote]
Eivät niin vaikka tuollaisten syöpäläisten lähtö juurikin tervehdyttäisi maata. Av-palstalta voisi puolet suksia vittuun eli vaikka Ruotsiin välittömästi. Toki voisivat mennä sinne henkiseen kotimaahansa eli muslimimaahan, siellä on niin vapaata ja ihanaa.