Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt viimeistään lähden Suomesta!

Vierailija
28.05.2015 |

Menen isäni kotimaahan Kreikkaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:28"]

Me muutettiin Englantiin vuosi sitten ja oli kyllä hyvä päätös, vaikka ensin olin hieman epäileväinen. Asutaan uudessa asunnossa kaupungin keskustassa, 30min Lontoosta. Mies tienaa 5000€/KK, itse olen toistaiseksi kotona hoitamassa pieniä lapsia. Suomessa kitkuteltaisiin työttömyystuella. Parempi näin! Ja mies opiskeli ilmaiseksi Suomessa, mutta lähti ulkomaille töihin ja veroja maksamaan, kun ei Suomelle mamun palvelukset kelvanneet. :D

[/quote]

Ethän sitten tule takaisin kun lapsien koulut alkaa? Minäkin asuin Englannissa ja valitettavasti ns muslimikaupungissa, jossa koulut oli väkivaltaisia ja pilattu, polisiit porteilla jne. Yksityiskoulu maksoi sitten 1300 euroa per lapsi per kk. Tuolla sinun miehesi palkoilla ei paljon lapsien kouluja kustanneta ellette sitten asu jossain ns englantilaisten kaupungissa.

[/quote]

Saksassa taas ei koulut maksa mitään ja tienaa helposti 5000€/kk. Monissa kaupungeissa on mm. lasten päivähoito ilmaista, terv. hoito kaikkialla ilman käyntimaksuja ja lapsille alle 12v. ilmaiset lääkkeet.

Opiskelijat esim. yliopistossa jossakin maksaa pienen vuosimaksun, mutta sillä saa julkisen liikenteen ilmaisen vuosikortin.

Vierailija
2/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan! Juu, siellähän sitä lamaa ei olekaan. Saksan ymmärrän hyvin, mutta mitä järkeä lähteä jonnekin etelän hm. kehitysmaahan, jossa eletään pääasiassa turismilla - ellei sinulla sitten ole työpaikkaa siellä valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään Saksaan. Mutta onko siellä varmasti asiat paremmin?Kun vertaa Suomen uudistuksiin. Miten verotus ym. Käsitin että paremmin kuin Suomessa?

Vierailija
4/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:02"]

Me lähdetään Saksaan. Mutta onko siellä varmasti asiat paremmin?Kun vertaa Suomen uudistuksiin. Miten verotus ym. Käsitin että paremmin kuin Suomessa?

[/quote]

Helkkaristi paremmin. On töitä, kaikki halpaa ja verotkin kohtuulliset. Terveydenhoito toimii ja sosiaaliturva erinomainen.

t. 8 vuotta Saksassa

Vierailija
5/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Vierailija
6/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun lähdette kaikki valittajat Suomesta niin ilmapiiri pikkuhiljaa puhdistuu! Päätökset on tehty joten pulinat pois.

Vierailija
7/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tajua mitään yhteistyöstä tai toimivasta yhteiskunnasta. Oikeistolaiset ovat verottaneet ostovoiman pois siten tappaneet pienet kehittyvät yritykset, eli talouden tulevaisuuden. Omiaan ovat suojanneet antamaalla yhteisövero-alennuksen osakeyhtiöille, niiden tarkoitus on pitää kilpailu alhaisena ja kehitys nollassa.. olette niin viisaita että ihan sokaistuu ja oman pankkisaldon ja ylemmyydentunteen täkeä päämäärä on taas saavutettu.

Vierailija
8/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa! Älä tule takaisin mamupatjan tytär. Kreikassahan kaikki on niin ihanasti, talous kukoistaa ja ihmisillä on hyvä olla.

Vierailija
9/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah just joo, "minä lähden kreikkaan" ja "minä lähden saksaan". Bullshit! Mäkätätte täällä vaan mutta ette oo mihinkään lähössä, lähtisitte vaan niin ei tarvii kuulla tommosia valittajia. Mut ei kun sanotaan vaan..

Vierailija
10/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:19"]Kiva kun lähdette kaikki valittajat Suomesta niin ilmapiiri pikkuhiljaa puhdistuu! Päätökset on tehty joten pulinat pois.
[/quote]

Kuule. Mitään päätöksiä ei ole tehty. Tämä on hallitusOhjema.

Vierailija
11/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:26"]

Hahhah just joo, "minä lähden kreikkaan" ja "minä lähden saksaan". Bullshit! Mäkätätte täällä vaan mutta ette oo mihinkään lähössä, lähtisitte vaan niin ei tarvii kuulla tommosia valittajia. Mut ei kun sanotaan vaan..

[/quote]

Katsopa tarkemmin viestini.

t. nro 3

Vierailija
12/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:02"]

[/quote]

Helkkaristi paremmin. On töitä, kaikki halpaa ja verotkin kohtuulliset. Terveydenhoito toimii ja sosiaaliturva erinomainen.

t. 8 vuotta Saksassa
[/quote]ei kai sitä sosiaaliturvaa mamuille makseta?

Vierailija
13/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa kaikki on niin paljon paremmin, onneksi. En ole palaamassa Suomeen.

Vierailija
14/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa et sitten pyörittele räkäpalloja päiväkausia vaan lähdet kadulle kerjäämään tai myymään persettä. Kreikka on kehitysmaa, köyhä ja katkera.

Vierailija
15/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa että olette hirveitä mamuja jos muutatte ulkomaille.

Vierailija
16/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:27"]

[/quote]

Katsopa tarkemmin viestini.

t. nro 3

[/quote]

Niin..? Sä näköjään olet jo saksassa mutta nämä muut valittajat ovat vielä suomessa.

Vierailija
17/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:02"]

[/quote]

t. 8 vuotta Saksassa
[/quote]ei kai sitä sosiaaliturvaa mamuille makseta?
[/quote]
Turisteille ei, maassa vakinaisesti asuville kyllä. Tätä saa selittää sen miljoona kertaa vuodessa, jopa äitini luuli että sairastapauksen sattuessa minut kärrättäisiin hoitoon Suomeen. Luojan kiitos ei! Maassa vakinaisesti asuva/työskentelevä on lähestulkoon samassa asemassa kuin maan kansalainen, passin alkuperämaalla ei ole merkistystä. Tietääkseni ainoa ero on että harmikseni joudun vielä käyttämään Suomen passia. Kansalaisuuden haen heti kun 5 v poksahtaa täyteen, voin täysin allekirjoittaa mitä Saksan-asuja aiemmin ketjussa sanoi.

Terv. 4 v Hollannissa

Vierailija
18/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin myös suomalaisten täytyy päästä nauttimaan pakolaisuuden eduista sekä heidän mennä muiden valtioiden elätettäväksi. Se aivan luonnollista kehitystä eikä siinä ole mitään outoa eikä väärää.

Sen voi aloittaa narkkarina Tukholmasta myyden siellä samalla kamaa sekä tehden kaikenlaisia rikoksia siinä sossussa käynnin lomassa. Voi jos raiskata jonkin kun sattuu intoa siihen olemaan.

Vierailija
19/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuskinpa kukaan on ohjelman takia lähdössä.

Itselleni on ollut jo jonkin aikaa selvää, että kun valmistun yliopistosta tulen hankkimaan työt muualta Euroopasta. Suomessa on todella kehno työtilanne, mutta onneksi maisterintutkinto ja hyvä kielitaito takaavat työpaikan ainakin jostain päin Eurooppaa.

Vierailija
20/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä uhkailijat oikeasti lähde koskaan maasta. Puheet on puheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi