Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika sinkkuna?

Vierailija
28.05.2015 |

Mikä on pisin aika elämässänne sinkkuna? Miltä se tuntui?

APlla elämän ensimmäiset 22 vuotta toki, sen jälkeen pisin aika ollut 1,5 vuotta joka menossa tällä hetkellä.

Vähän yksinäiseltä ja epätoivoiselta tuntuu joskus, joskus taas ihan hyvältä.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta, olen 24-vuotias. Hah.

Vierailija
82/85 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäiset 21v (tai oikeastaan 20v 10kk). Siitä lähtien parisuhteessa: 20v 11kk ikäisenä kihloihin, 21½v:na naimisiin. Nyt ikää 52v ja ensimmäinen suhde jatkuu yhä.

Vierailija
84/85 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v-24v olin sinkkuna ja ei sopinut mulle. Ei ollut mitään hohtoa sinkkuelämässä mun mielestä. Nyt olen ollut jo pitkälti toistakymmentä vuotta parisuhteessa. Olen niin parisuhdeihminen kuin vain voi olla. Ei kiinnostanut koskaan mitkään yhdenillan jutut vaikka niitäkin tuli kokeiltua. 

Vierailija
85/85 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:20"]

Yksi todella huono suhteen tapainen lukion jälkeen, jota en voi edes parisuhteeksi kutsua. Siinä roikuin mukana useamman vuoden. Nyt jälkikäteen olen katunut koko asiaa syvästi. Tuntui, että annoin ja tein kaiken, mitä voi inhimillisesti olettaa toisen tekevän suhteen eteen ja sain vain märän rätin kasvoille. Sen jälkeen olen nyt vissiin neljättä vuotta sinkkuna ja olo on edelleen kuin olisi sielunsa myynyt. Ihania naisia olen tavannut, mutta jotenkin on omat tunteet vaan lopahtaneet seinään ihan yllättäen eikä mikään ole edennyt muutamaa treffikertaa pidemmäksi jutuksi. Ehkä minulle on tullut joku liiallinen itsesuojelumekanismi, tiedä häntä. Minulla vaan alkaa pikkuhiljaa isänvaistot heräämään, kun opinnot on takana ja olen vakavaraisessa työssä ja omassa kivassa kodissa. Nämä seinät vaan tuntuu niin autioilta, kun ei ole ketään, jonka kanssa jakaa elämää. Kaipa tässä on vielä aikaa. Mihinkään Tindereihin en kyllä aio sortua... M25

[/quote]

Kuulostaa ihan omalta tarinaltani, paitsi että olen nainen. Miksemme koskaan kohtaa kaltaisiamme, heh. N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan