Pisin aika sinkkuna?
Mikä on pisin aika elämässänne sinkkuna? Miltä se tuntui?
APlla elämän ensimmäiset 22 vuotta toki, sen jälkeen pisin aika ollut 1,5 vuotta joka menossa tällä hetkellä.
Vähän yksinäiseltä ja epätoivoiselta tuntuu joskus, joskus taas ihan hyvältä.
Kommentit (85)
En ole ikinä ollut suhteessa. Olen 23 v.
18- vuotiaana oli reilu vuoden suhde. Ja sinkkuna ollut yli 13 vuotta. Ainakin on tullut todistettua, että pystyn elämään ilman miestä. Ei ole ollut miestä edes sänkyseurana viimeiseen viiteen vuoteen.
Jännä kuinka jotkut ajautuu "välittömästi" uuteen suhteeseen eron jälkeen, vaikka eivät edes etsi mitään (max. 1v sinkkuaika) ja toiset taas eivät saa suhdetta koskaan.
Minä kuulun näihin, jotka eivät suhdetta löydä oikein millään. Olen tosi huono ihastumaan keneenkään ja en muutenkaan tapaa paljoa ihmisiä ja olen muutenkin vähän erakkoluonne.
t. -AP-
Koko elämäni olen ollut sinkkuna. Tämä palsta on monen muun keskustelupalstan lisäksi uutisiakin tehokkaampi ja parempi tehoste muistuttamaan minua siitä, että miten onnekas olenkaan kun jo kauan ennen aikuisikää täysin vaistomaisesti valitsin sinkun elämän ilman seksiä, parisuhdetta, lapsia yms. Toki sain jo jonkin verran nähdä tuttavien avioeroja ja sen seurauksia tuttavilleni jo pikkulapsena. Toisin kuin jotkut muut ikisinkut täällä, minä en yleensä herjaa ketään ketkä minusta poikkeavat enkä ole yleisimpien ilkeiden viestien kirjoittana. Näillä näkymin jatkan ikuisesti elämääni ilman seksiä, parisuhdetta, lapsia. tietäen että en menetä yhtään mitään näillä valinnoillani loppujen lopuksi. Suurimmaksi osaksi hiljaisena sivusta katsojana jatkan tämänkin, monen muun palstan lukemista. :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 03:05"]
Koko elämäni olen ollut sinkkuna. Tämä palsta on monen muun keskustelupalstan lisäksi uutisiakin tehokkaampi ja parempi tehoste muistuttamaan minua siitä, että miten onnekas olenkaan kun jo kauan ennen aikuisikää täysin vaistomaisesti valitsin sinkun elämän ilman seksiä, parisuhdetta, lapsia yms. Toki sain jo jonkin verran nähdä tuttavien avioeroja ja sen seurauksia tuttavilleni jo pikkulapsena. Toisin kuin jotkut muut ikisinkut täällä, minä en yleensä herjaa ketään ketkä minusta poikkeavat enkä ole yleisimpien ilkeiden viestien kirjoittana. Näillä näkymin jatkan ikuisesti elämääni ilman seksiä, parisuhdetta, lapsia. tietäen että en menetä yhtään mitään näillä valinnoillani loppujen lopuksi. Suurimmaksi osaksi hiljaisena sivusta katsojana jatkan tämänkin, monen muun palstan lukemista. :)
[/quote]
1987 syntyneisiin siis kuulun. :)
4kk. Poikaystäviä on ollut yhteensä kaksi. Ensimmäisen kanssa seurustelin kuukauden (petti, jei, teinisuhde) ja 4kk myöhemmin aloin seurustelemaan nykyisen poikaystävän kanssa. Seurustelua takana 3v.
N18
0-14v sinkkuna, sen jälkeen pisin aika n. 6kk. Olen 20 ja yhteensä 5 eri poikaystävää ollut
Jotain 10 vuotta (oon mennyt jo laskuissa sekaisin), ja jatkuu... Mulla samoin kuin jollakin muullakin tässä ketjussa; kaikki nettideitit, baarit yms jo kokeillut ja ei sitä kumppania löydy joten oon luovuttanut siitä ajatuksesta kokonaan. Loppuelämä yksin.
N24 ja pari erittäin pitkää suhdetta ollut. Puolisen vuotta oli siinä välissä sinkkuilua. Silloin päätin pitää pidemmän tauon mutta elämäni mies käveli elämääni niin en voinut vastustaa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 05:21"]0-14v sinkkuna, sen jälkeen pisin aika n. 6kk. Olen 20 ja yhteensä 5 eri poikaystävää ollut
[/quote]
Huo.....
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 06:20"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 05:21"]0-14v sinkkuna, sen jälkeen pisin aika n. 6kk. Olen 20 ja yhteensä 5 eri poikaystävää ollut
[/quote]
Huo.....
[/quote]
On kyllä.
N23
33v ja ei ole koskaan ollut vakavaa suhdetta. En tapaa naisia missään. En ole muutenkaan mitää parisuhdetyyppiä, haluan olla omissa rauhoissa ja tavata ihmisiä silloin kun minulle sopii.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:27"] 24,5 vuotta and counting... [/quote] Olet vielä nuori.. ja hyvää kannattaa odottaa, eikö.. -AP- [/quote] En ole tuo edellinen, mutta haista paska. Tuo kirjoittamasi on aivan suoraa vittuilua! T: 25v and counting...
[/quote]
Niinpä, m41 and counting.....
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:11"]
Jännä kuinka jotkut ajautuu "välittömästi" uuteen suhteeseen eron jälkeen, vaikka eivät edes etsi mitään (max. 1v sinkkuaika) ja toiset taas eivät saa suhdetta koskaan.
Minä kuulun näihin, jotka eivät suhdetta löydä oikein millään. Olen tosi huono ihastumaan keneenkään ja en muutenkaan tapaa paljoa ihmisiä ja olen muutenkin vähän erakkoluonne.
t. -AP-
[/quote]Niin on, mutta minusta vieläkin jännempi on se miten eri tavoin ihmiset suhtautuvat sinkkuuteensa. Jotkut kärsivät aivan todella ja toiset nauttivat. Näiden lukeminen sai minutkin sijoittamaan itseni johonkin kohtaan tällä kartalla, jonka koordinaatteja ovat omat toiveet ja pyrkimykset sekä toisaalta oma haluttavuus muiden silmissä. En kerro mihin itse sijoitun, koska se kiinnostaa kovasti minua itseäni, mutta tuskin ketään muuta.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 07:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:27"] 24,5 vuotta and counting... [/quote] Olet vielä nuori.. ja hyvää kannattaa odottaa, eikö.. -AP- [/quote] En ole tuo edellinen, mutta haista paska. Tuo kirjoittamasi on aivan suoraa vittuilua! T: 25v and counting...
[/quote]
Niinpä, m41 and counting.....
[/quote]
ja täällä n 26,5 v and counting
eiköhän tää homma ala olla selvä, en kelpaa kenellekään
Vuoden, yhteensä 16 vuotta elämästä.
Ehkä puoltoista vuotta, pitempikin aika olis passannut. Jos tämä suhteentapainen loppuu joskus, niin luulisin loppuelämäni sinkkuilevan. Vm-65
No hmm 1v2kk. Mä tajusin tossa että sen jälkeen kun olen 15v täyttänyt oon tainnut olla enemmän tai vähemmän parisuhteessa koko ajan :D Nyt jo aikuisiällä ollut viisi vuotta mieheni kanssa, mutta kuitenkin.
22 vuotta (eli koko ikäni), ja sinkuksi taidan jäädäkin :(