OLEN 15V JA PUHUN SUOMEN ASIOISTA.
Otsikko kertoo paljon. Olen vasta 15v, I get it, mutta minulla on oikeus puhua suuni puhtaaksi ilman että modet poistaa ketjun!
Suomen asiat huononee päiväpäivältä, ja valtio kusee ihmisiä silmään. Yhteiskunta on perseestä ja eduskunta ei osaa asioitansa. Rasismi ja syrjintä kukoistaa, veroja korotetaan, masennus on jo yhtä yleistä kuin av mammojen seksin puute, leikkauksia tehdään vääristä kohteista ja valtiolla on järkyttävästi velkaa.
Silti tänne siitetään vaan lisää ihmisiä, jotka lopulta saastuttaen tuhoaa maapallon. Eläimet ovat tähän syyttömiä.
Lapsia tehdään itsekkäistä syistä, ja suomi ylikansoittuu.
Tässä minun "motto":
Suomi on kilpailuyhteiskunta, jos häviit niin ulos käy sun suunta, kyllä moni hyvin pärjää, en mä sitä kiellä, mutta jalkoihin jos jäät, sä useimmiten pysyt siellä.
Asiat ei parane sulkemalla silmät, tai menemällä lenkille.
Suomen hyvinvointivaltio on propagandaa, johon sinisilmäiset uskoo. Kukaan ei tajua mitä oikeasti tapahtuu.
Kaikkea tätä lievitetään pahaa oloa pakoillaan päihteisiin, tai johonkin muuhun.
Minua on turha sanoa kermaperseeksi, koska sitä en ole. Ette tiedä mitä olen nähnyt ja kokenut, joten voitte pitää turpanne kiinni.
Lapset ei tee tulevaisuutta, vaan lapset tuhoaa maapallon. Itse en olisi edes halunnut välttämättä syntyä näin paskaan paikkaan, mutta olen ok asian kanssa.
Jossain vaiheessa kaikki tämä kaatuu ja minä saan nauraa vahingoniloisesti kun suomen eduskunta pyörittelee sormiaan ja yrittää selviytyä.
En saa tekstiini kiteytettyä kaikkea mitä haluan sanoa, mutta tässä pääasiat.
Valtio kusettaa meitä kaikkia, ja ihmiset eivät halua myöntää sitä.
Laitan tämän niin monta kertaa uudelleen, että modet eivät enää poista tätä! Anteeksi kirjoitusvirheet, kirjoitan kännykällä.
Kommentit (44)
Ahjahahaha Leijona, tuo teiniangstin kuningas joka esittää tietävänsä huumeista jotain..
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 06:00"]Ahjahahaha Leijona, tuo teiniangstin kuningas joka esittää tietävänsä huumeista jotain..
[/quote]
En aio provosoitua tästä. Se että sinä menetit hermosi koska muistit biisin esittäjän väärin, ei ole minun syy. Ja edelleenkin, mistä sinä tiedät mitä minä olen nähnyt? Et edelleenkään tiedä. Vedä ne hiekat pillustasi pois ja yritä relata.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 06:06"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 06:00"]Ahjahahaha Leijona, tuo teiniangstin kuningas joka esittää tietävänsä huumeista jotain..
[/quote]
En aio provosoitua tästä. Se että sinä menetit hermosi koska muistit biisin esittäjän väärin, ei ole minun syy. Ja edelleenkin, mistä sinä tiedät mitä minä olen nähnyt? Et edelleenkään tiedä. Vedä ne hiekat pillustasi pois ja yritä relata.
-Ap
[/quote]
Sori mut toi oli mun eka viesti tähän ketjuun :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:14"]Koko tekstis on Steen Christenseeniä (lukuunottamatta) tuota pätkää minkä joku muu poimi. Selvitä ennen ku syytät
[/quote]
No ei kyllä ole koko teksti Steeniä :D tykkään jätkän musasta mutta nämä on minun mielipiteitä eikä räppärin sanoituksia.
-Ap