Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OLEN 15V JA PUHUN SUOMEN ASIOISTA.

Vierailija
27.05.2015 |

Otsikko kertoo paljon. Olen vasta 15v, I get it, mutta minulla on oikeus puhua suuni puhtaaksi ilman että modet poistaa ketjun!

Suomen asiat huononee päiväpäivältä, ja valtio kusee ihmisiä silmään. Yhteiskunta on perseestä ja eduskunta ei osaa asioitansa. Rasismi ja syrjintä kukoistaa, veroja korotetaan, masennus on jo yhtä yleistä kuin av mammojen seksin puute, leikkauksia tehdään vääristä kohteista ja valtiolla on järkyttävästi velkaa.

Silti tänne siitetään vaan lisää ihmisiä, jotka lopulta saastuttaen tuhoaa maapallon. Eläimet ovat tähän syyttömiä.
Lapsia tehdään itsekkäistä syistä, ja suomi ylikansoittuu.

Tässä minun "motto":
Suomi on kilpailuyhteiskunta, jos häviit niin ulos käy sun suunta, kyllä moni hyvin pärjää, en mä sitä kiellä, mutta jalkoihin jos jäät, sä useimmiten pysyt siellä.

Asiat ei parane sulkemalla silmät, tai menemällä lenkille.

Suomen hyvinvointivaltio on propagandaa, johon sinisilmäiset uskoo. Kukaan ei tajua mitä oikeasti tapahtuu.

Kaikkea tätä lievitetään pahaa oloa pakoillaan päihteisiin, tai johonkin muuhun.

Minua on turha sanoa kermaperseeksi, koska sitä en ole. Ette tiedä mitä olen nähnyt ja kokenut, joten voitte pitää turpanne kiinni.

Lapset ei tee tulevaisuutta, vaan lapset tuhoaa maapallon. Itse en olisi edes halunnut välttämättä syntyä näin paskaan paikkaan, mutta olen ok asian kanssa.

Jossain vaiheessa kaikki tämä kaatuu ja minä saan nauraa vahingoniloisesti kun suomen eduskunta pyörittelee sormiaan ja yrittää selviytyä.

En saa tekstiini kiteytettyä kaikkea mitä haluan sanoa, mutta tässä pääasiat.

Valtio kusettaa meitä kaikkia, ja ihmiset eivät halua myöntää sitä.

Laitan tämän niin monta kertaa uudelleen, että modet eivät enää poista tätä! Anteeksi kirjoitusvirheet, kirjoitan kännykällä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin sinun sijoittuvan vihreiden oikeistosiipeen. Vaarana vakava radikalisoituminen. Hyvä kuitenkin, että osaat purkaa paineitasi kirjoittamalla esim. tänne.

Vierailija
22/44 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella oikeassa, mutta mielipiteesi otettaisiin vakavammin jos kirjoittaisit ilman kirosanoja ja alatyylisiä ilmauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:50"]Steen Steen steen Christenseen..
[/quote]

Miten Steen1 liittyy tähän? En ole käyttänyt hänen sanojaan.
-Ap

Vierailija
24/44 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:52"]Olet todella oikeassa, mutta mielipiteesi otettaisiin vakavammin jos kirjoittaisit ilman kirosanoja ja alatyylisiä ilmauksia.
[/quote]

Alkoi vähän kiehua kun edellinen poistettiin.
-Ap

Vierailija
25/44 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytit

Vierailija
26/44 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kilpailuyhteiskunta, jos häviit niin ulos käy sun suunta, kyllä moni hyvin pärjää, en mä sitä kiellä, mutta jalkoihin jos jäät, sä useimmiten pysyt siellä.

Vierailija
27/44 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:54"]Kyllä käytit
[/quote]

Se oli Leijonan sanoituksia, eikä muuten suora kopio. Älä vänise.
-Ap

Vierailija
28/44 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:56"]Suomi on kilpailuyhteiskunta, jos häviit niin ulos käy sun suunta, kyllä moni hyvin pärjää, en mä sitä kiellä, mutta jalkoihin jos jäät, sä useimmiten pysyt siellä.
[/quote]

Leijona. Ei Steen1
-Ap

Vierailija
29/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan päinvastoin, jokaisen tämänhetkisen nuoren ja nuoren aikuisen pitäisi kampanjoida syntyvyyden kasvun eteen. Lisää lapsia ja vähän vikkelään.

Väestö ikääntyy ja nuorten vastuulle jää noiden vanhusten elättäminen. Nykytilanteen jatkuessa tulee nuorille kohtuuton työtaakka kannettavaksi.

Joten älkää jauhako politiikkaa, vaan tehkää niitä vauvoja! ( Ei ap vielä. )

Vierailija
30/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:00"]Oikeastaan päinvastoin, jokaisen tämänhetkisen nuoren ja nuoren aikuisen pitäisi kampanjoida syntyvyyden kasvun eteen. Lisää lapsia ja vähän vikkelään.

Väestö ikääntyy ja nuorten vastuulle jää noiden vanhusten elättäminen. Nykytilanteen jatkuessa tulee nuorille kohtuuton työtaakka kannettavaksi.

[/quote]

No minä en niitä rupea vääntämään. Lestadiolaiset voi tehdä pari minun puolesta. Minä elän elämäni itselleni, kun kerran tänne piti syntyä. Huomaa että minulla on myös lapsuudentraumoja jonka takia en pidä lapsiperhe-elämästä.
-Ap

Vierailija
31/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisiä rappuja punasia hintalappuja. Suu kii KAKARA

Vierailija
32/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:00"]

Oikeastaan päinvastoin, jokaisen tämänhetkisen nuoren ja nuoren aikuisen pitäisi kampanjoida syntyvyyden kasvun eteen. Lisää lapsia ja vähän vikkelään.

[/quote]

Maailma pysyy ns. paskana paikkana kun määrää pidetään ihmisissä laatua tärkeämpänä. Minäkin olin kerran lupaava nuori, mutta yhtäkkiä ei sitten yhteiskunnassa ollutkaan tilaa minulle ja syrjäydyin. Ensin laitetaan valtio kuntoon ja sitten ehkä kansa on tarpeeksi kypsää hankkimaan lapsia. Varsinkin kun niitä lapsia hankitaan vain sen takia että osa kuitenkin ollaan jo valmiiksi valmiita uhraamaan, koska työpaikat vähenee ja muutkin resurssit.

Vierailija
33/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:05"]Sinisiä rappuja punasia hintalappuja. Suu kii KAKARA
[/quote]

Kuka tässä on kakara? Tuo minun lainaus on biisistä Viinaa,huumeita ja väkivaltaa- Leijona. Usko jo.
-Ap

Vierailija
34/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww... ilta villi. :)

Vierailija
35/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:05"]Sinisiä rappuja punasia hintalappuja. Suu kii KAKARA
[/quote]

Kuka tässä on kakara? Tuo minun lainaus on biisistä Viinaa,huumeita ja väkivaltaa- Leijona. Usko jo.
-Ap
[/quote]

Tässä:

-Ap

Vierailija
36/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:11"]Awww... ilta villi. :)
[/quote]

Pitikö tämän tuntua jossakin?
-Ap

Vierailija
37/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa iltapaska lehtien muokkaamilta mietteiltä. 

Vinkki lopeta niiden lukeminen.

Vierailija
38/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:13"]Kuullostaa iltapaska lehtien muokkaamilta mietteiltä. 

Vinkki lopeta niiden lukeminen.
[/quote]

En ole lukenut yhtäkään niistä.
-Ap

Vierailija
39/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tekstis on Steen Christenseeniä (lukuunottamatta) tuota pätkää minkä joku muu poimi. Selvitä ennen ku syytät

Vierailija
40/44 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:52"]Olet todella oikeassa, mutta mielipiteesi otettaisiin vakavammin jos kirjoittaisit ilman kirosanoja ja alatyylisiä ilmauksia. [/quote] Alkoi vähän kiehua kun edellinen poistettiin. -Ap

[/quote]

Koska halusit kuolla otsikossa.