Miten lopettaa tapailu tai lopetanko edes?
Mies on kiva mutta en tunne mitään. En tunne mitään vetoa. En halua olla fyysisesti hänen lähellä, eikä juttukaan luista niiiiin hyvin (mies on ok kiva mutta jotain puuttuu…). Mutta silti en jotenkin osaa myöskään tässä tilanteessa pistää jutulle loppua… Mitä sanon miehelle? Voinko sanoa että pitää miettiä? Yleensä osaan tehdä päätöksiä mutta tämä tapaus nyt harvinaisen vaikea. Laittaa itse minulle koko ajan viestiä vaikka itse en laita hänelle…
Kommentit (34)
”En tiedä kannattaako meidän jatkaa tapailua, koska en ole varma onko meillä kemiaa”
Voiko näin sanoa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Alussa jo sanoin että etsin vakavaa suhdetta, joten en voi enää sanoa sitäkään että en halua nyt mitään suhdetta. Mitä ihmettä teen?!
Ap
Siis häh, mikset voi vaan sanoa, että et halua jatkaa? Eihän sulla mitään velvollisuutta ole mihinkään, vaikka olisitkin sanonut haluavasi vakavan suhteen. Vai sanoitko, että haluat vakavan suhteen juuri tuon miehen kanssa?
Kannattaa ehkä huomata, että tuntee voi kyllä syttyä myöhemminkin. Ei kaikki naisetkaan minua sytytä alkuvaiheessa. Silti suhteesta voi tulla hyvä. Hyviä kumppaneita on vaikea löytää niin ei ehkä kannattaisi suhtautua asioihin niin mustavalkoisesti. Jos on vanhoista suhteista tunteita jäljellä niin ne saattavat kummitella taustalla pitkäänkin ennenkuin uusi suhde ottaa vallan.
Vinkki mieheltä, joka "jätettiin" sillä että väitti olevan kiireitä n. 3 viikon ajan eikä siksi kerennyt näkemään ja palattuani töihin (työpaikka "romanssi") lomilta, vihdoinkin keskusteltiin kunnolla minun aloitteesta ja hän antoi ympäri pyöreitä selityksiä ja viikon päästä uudessa keskustelussa sanoi ettei tällä hetkellä halua tapailla vaikka tykkääkin minusta.
Tämä juttu ei siis vieläkään ole minulle täysin selvä vaikka siitä yli olenkin jo päässyt sillä vain vähän aikaa sitten vielä väitti edelleen olevan ihastunut mutta ei valmis tapailemaan.
Itselleni olisi ollut PALJON helpompaa jos hän olisi vain heti sanonut ettei halua enää tapailla sillä asia kalvoi minua jonkin aikaa ja ehkä hieman edelleen.
Älkää naiset jättäkö miehiä roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä huomata, että tuntee voi kyllä syttyä myöhemminkin. Ei kaikki naisetkaan minua sytytä alkuvaiheessa. Silti suhteesta voi tulla hyvä. Hyviä kumppaneita on vaikea löytää niin ei ehkä kannattaisi suhtautua asioihin niin mustavalkoisesti. Jos on vanhoista suhteista tunteita jäljellä niin ne saattavat kummitella taustalla pitkäänkin ennenkuin uusi suhde ottaa vallan.
Miehille vinkki: maksakaa vaikka sytyttävästä seurasta. Kenenkään ei pidä tyytyä.
Selkeästi artikuloit, että ei ole herännyt minkäänlaisia tunteita. Tapailua on turha jatkaa. Sanot, että ongelma on ihan vaan sinun omassa päässäsi. Ei yhtään siinä toisessa ihmisessä. Pahoittelet tilannetta ja poistut kiltisti taka vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuon perusteella kuulostaa siltä, että soita ja sano ettet voi jatkaa. Ei mies tajua, ellei suoraan sano. Hän sitten kysyy kysymykset, muutamat, varaudu vastaamaan ja homma on siinä.
Pääsee mieskin helpommalla kun kerrot asian suoraan, ei enää elättele toiveita ja kuvittele, että olisi suhteen jatko vielä mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi artikuloit, että ei ole herännyt minkäänlaisia tunteita. Tapailua on turha jatkaa. Sanot, että ongelma on ihan vaan sinun omassa päässäsi. Ei yhtään siinä toisessa ihmisessä. Pahoittelet tilannetta ja poistut kiltisti taka vasemmalle.
Mikä ihmeen ongelma? Se että ap:lla ei ole tunteita miestä kohtaan on aivan neutraali asia. Ei mikään asia jota pitäisi pahoitella tai madella miehen edessä että anteeksi ongelma on minussa!!! Mitä ihmettä? Mikä ongelma??!
Meillä oli alkuun samanlainen tilanne. En koskaan uskaltanut alkuun sanoa, että ei varsinaisesti kiinnosta. Nyt ollaan oltu naimisissa 30 vuotta ja joskus 10 vuoden kohdalla opin rakastamaan vaimoani ja se tunne lentää edelleenkin ja tuntuu, että päivä päivältä enemmän ja enemmän rakastan puolisoani.
Sanot että et halua suhdetta hänen kanssa koska ei vaan kemiat kohtaa muuta kuin kaveritasolla
Itseäni sattui tosi kovasti kun jouduin jättämään tapailemani naisen vaikka hän oli ihana ihminen. En vain kyennyt näkemään meillä yhteistä tulevaisuutta.
Miksi sen miehen pitäisi mitään "tajuta", ellet itse sano?
Ap hyvä, kasvata munasarjat ja sano miehelle, että "Meidän ei kannata jatkaa tapailua enää koska en ole tarpeeksi kiinnostunut". TÄMÄN JÄLKEEN, ei tarvitse selitellä mitään, mutta tuon joudut kyllä sanomaan.