Onko muilla vieroitusoireita Euroviisuista?
Minulla on vähän tyhjä olo nyt kun viisut on ohi ja vasta vuoden päästä on seuraavat kisat. Päässä soi jatkuvalla syötöllä tämän vuoden eri viisukappaleita - niihin ehdin jo kiintyä! :D Ja kyllä, myös niihin, jotka aluksi ärsytti ja/tai tuntui mitäänsanomattomilta. Onneksi on digiboxin tallenteet (semit 1&2 + finaali) sekä youtuben soittolistat...:) En ymmärrä miksi aina viisujen jäljeen iskee tällainen "masistila". Sama juttu mm. jalkapallon mm-kisojen päättymisen jälkeen. Ehkä pitäisi hankkia elämä? :)
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:58"]
Muistaakseni Euroviisulähetyksessä mainittiin, että ainakin toinen niistä Viron edustajista puhuu myös sujuvasti Suomea.
[/quote]
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1432266970624
Stig! <3
Eikö kukaan muu tykännyt Romaniasta? Mua ihan itketti se video, missä oli se poika ja biisi oli ihana.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:24"] Ootteko muuten Viisukuppilassa? [/quote] En.. Seuraan viisuja (ja umk:ta) intohimoisesti joka kevät, mutta Viisukuppilan porukoihin en tunne olevani tarpeeksi pro :) Ja niillä on siellä varmaan oma sisäpiirinsä, johon amatöörejä ei huolita ;) Käyn kyllä joka vuosi siellä kurkkimassa.
[/quote]
Viisukuppilaan ovat kaikki tervetulleita ihan uudistumisenkin ja ilmapiirin tuulettamisen kannalta. Ei tulisi mitään jos olisi vain Arja Saijonmaan viisuedustajuudesta haaveilevia Viisukuppilassa. Uutta verta kehiin!
Eikö kukaan muu muka digannut Israelin biisistä? :D musiikki oli tosi hyvä ja esittäjä nam :P
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:24"] Ootteko muuten Viisukuppilassa? [/quote] En.. Seuraan viisuja (ja umk:ta) intohimoisesti joka kevät, mutta Viisukuppilan porukoihin en tunne olevani tarpeeksi pro :) Ja niillä on siellä varmaan oma sisäpiirinsä, johon amatöörejä ei huolita ;) Käyn kyllä joka vuosi siellä kurkkimassa.[/quote]
Joo, mäkin luulin olevani kova viisufani, mutt enhän mä tiedä mitään... joskus tulee osallistuttua keskusteluun, oon kuitenkin seurannu noita v.1973 lähtien... Mutta en oo kuitenkaan niin innoissani että seuraisin kaikkien maiden karsintoja esimerkiks.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:04"]
Eikö kukaan muu tykännyt Romaniasta? Mua ihan itketti se video, missä oli se poika ja biisi oli ihana.
[/quote]
Tykkäsin. Kertosäe soi päässä.
Ei ole. En edes katsonut koko sirkusta enkä tunne edustuskappaleita.
Mä oon kirjoitellut Viisukuppilaan satunnaisesti jo vuosikaudet, vaikka en koekaan olevani mikään hardcore-fani saati tunne ketään muita jäseniä. Eiköhän sinne siis mukaan mahdu, vaikkei kuuluisikaan "viisuporukkaan".
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:07"]
Minulla on vähän tyhjä olo nyt kun viisut on ohi ja vasta vuoden päästä on seuraavat kisat. Päässä soi jatkuvalla syötöllä tämän vuoden eri viisukappaleita - niihin ehdin jo kiintyä! :D Ja kyllä, myös niihin, jotka aluksi ärsytti ja/tai tuntui mitäänsanomattomilta. Onneksi on digiboxin tallenteet (semit 1&2 + finaali) sekä youtuben soittolistat...:) En ymmärrä miksi aina viisujen jäljeen iskee tällainen "masistila". Sama juttu mm. jalkapallon mm-kisojen päättymisen jälkeen. Ehkä pitäisi hankkia elämä? :)
[/quote]
Varmasti kannattaa hankkia se elämä. Ei onneksi tarvinut tänä vuonna kuunnella pahemmin euroviisu kärsimyksiä. Yhden väli tai minkä lie semifinaalin? Toisen veisun kohdalla alkoi vituttaa niin paljon että alkoi päätä särkeä. Muija katsoo noita sairaan rasittavia ohjelmia niin pakosta niitäkin tulee nähtyä. Niin paljoa ei mailmasta löydy päihteitä että euroviisuista voisi nauttia. Viimisen päälle koomat niin ne voi juuri ja juuri kestää.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:10"]
Minuakin pännii ne viisujen "ammattilaisraadit". Ilman niitä esimerkiksi voittaja olisi ollut toinen (Italia), Viro, Norja, Belgia ja Montenegro olisivat sijoittuneet korkeammalle, PKN olisi ollut mukana finaalissa ja Suomelta olisi tullut 12 pojoa Virolle (nyt tuli Ruotsille raadin vuoksi). Eikös nuo raadit otettu käyttöön Lordin voiton jäljkeen, kun Euroviisukomitea halusi välttää samanlaiset "katastrofit "jatkossa..?
[/quote]
Ooo, ihanko totta! Mikse se siis oli katastrofi? Mulle on muutenkin jäänyt tuon raadin mukanaolo ymmärtämättä. Mitä ne siis tekee ja miten ne äänet siis menee? Eihän tuossa ole mitään järkeä, että jos on äänestysmahdollisuus, niin se ei määrittelekään lopputulosta :/
Minä toivoisin, että Euroviisut laajenisi koko maailman kattavaksi Worldvision-laulukilpailuksi. Olisi niin siistiä, jos mukana olisi eurooppalaisten biisien lisäksi itä-aasialaista, afrikkalaista, etelä-amerikkalaista, jne, musiikkia. Voin jo kuvitella miten sekopäinen/mahtava mm. Japanin viisuesitys olisi! :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:10"]
Minuakin pännii ne viisujen "ammattilaisraadit". Ilman niitä esimerkiksi voittaja olisi ollut toinen (Italia), Viro, Norja, Belgia ja Montenegro olisivat sijoittuneet korkeammalle, PKN olisi ollut mukana finaalissa ja Suomelta olisi tullut 12 pojoa Virolle (nyt tuli Ruotsille raadin vuoksi). Eikös nuo raadit otettu käyttöön Lordin voiton jäljkeen, kun Euroviisukomitea halusi välttää samanlaiset "katastrofit "jatkossa..?
[/quote]
Ooo, ihanko totta! Mikse se siis oli katastrofi? Mulle on muutenkin jäänyt tuon raadin mukanaolo ymmärtämättä. Mitä ne siis tekee ja miten ne äänet siis menee? Eihän tuossa ole mitään järkeä, että jos on äänestysmahdollisuus, niin se ei määrittelekään lopputulosta :/
[/quote]
Jokaisen maan ammattilaisraadit vaikuttaa 50% ja kansan äänet 50% siihen montako pistettä maa antaa muiden maiden esityksille. Suomen raadissa oli tänä vuonna Aija Puurtinen, Laura Haimila, Mikko Pykäri, Pekka Eronen (kilpaili umk:ssa "Aikuinen"-artistinimellä, kauhee biisi) ja Jukka Immonen.
.
Täällä lisätietoa siihen kuka saa olla raadissa: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/05/05/ketka-kayttavat-valtaansa-suomen-viisuraadissa
Mulla soi päässäni non stoppina vuorotellen useat kappaleet. Tänään enimmäkseen Norja... Pitäisköhän hakeutua hoitoon:)
Luulin olevani ainut! Muillakin on siis PED. Mietiskelen tässä, että koska ensi vuoden liput tulee myyntiin, tuleeko ne lippupalveluun ja joko pitäisi varailla hotellihuonetra Tukholmasta? Kisat on niin lähellä, pakko päästä!