Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla vieroitusoireita Euroviisuista?

Vierailija
27.05.2015 |

Minulla on vähän tyhjä olo nyt kun viisut on ohi ja vasta vuoden päästä on seuraavat kisat. Päässä soi jatkuvalla syötöllä tämän vuoden eri viisukappaleita - niihin ehdin jo kiintyä! :D Ja kyllä, myös niihin, jotka aluksi ärsytti ja/tai tuntui mitäänsanomattomilta. Onneksi on digiboxin tallenteet (semit 1&2 + finaali) sekä youtuben soittolistat...:) En ymmärrä miksi aina viisujen jäljeen iskee tällainen "masistila". Sama juttu mm. jalkapallon mm-kisojen päättymisen jälkeen. Ehkä pitäisi hankkia elämä? :)

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on myös aina jääkiekon ja jalkapallon MM kisojen jälkeen todella haikea fiilis :D jotenkin se yleinen tunnelma on vaan niin käsinkosketeltava noissa kansainvälisissä mittelöissä :).

Vierailija
2/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule.. mä en ole viisuja katellut sen jälkeen kun lordi voitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla soi päässä vuoron perään Viron, Latvian ja Belgian kappaleet.

Vierailija
4/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parhaat paidat oli loppu euroviisukaupasta, joten tilasin sellaisen "euroviisut 60 vuotta" paidan. Kuuntelen vielä Portugalin ja Slovenian biisiä. Slovakiaa vähän myös.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla soi päässä Viron biisi ja olen kuunnellut sitä ehkä 20 kertaa tänään. surettaa niin sen naisen puolesta kun mies vain häipyi eikä herättänyt. tekisi niin mieli lohduttaa. nainen laulaa niin surullisesti että mikset herättänyt. molemmat ovat niin hyvännäköisiäkin. kaunis nainen. komea mutta julma mies.

Vierailija
6/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää soi biisit päässä finaalin jälkeen, mutta tänään en enää ole ajatellut koko viisuja. Ihan hyviä kipaleita moni, mutta nyt olen jo kyllästynyt monen kuuntelukerran jälkeen. Katseet on kohti kesää ja kesän tulevia tapahtumia.

7/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! On pitänyt kuunnella Slovenian, Eestin, Norjan ja Belgian kappaleita ja on tuntunut haikealta että järjestys on lukittu ja seuraavan kerran viisut on vasta toukokuussa 2016. Olen miettinyt viitsisikö niitä mennä katsomaan.

Vierailija
8/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ilmiselvästi PED! Post Eurovision depression, ihan normaali vaiva viisufanien keskuudessa, jolla on siis tuollainen oma nimikin.

Mulla samoja oireita, vaikka tämän vuoden tulokset niin viisujen ja UMK:n osalta olivatkin mulle sellaisia pettymyksiä, että verenpaineen kannalta varmaan parempi pitää puoli vuotta tuosta kaikesta taukoa... :D

Vierailija
9/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! On kauheen tyhjä olo aina viisujen jälkeen.

Vierailija
10/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut siihen Viron edustajaan! <3

Vierailija
11/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:14"]mulla soi päässä Viron biisi ja olen kuunnellut sitä ehkä 20 kertaa tänään. surettaa niin sen naisen puolesta kun mies vain häipyi eikä herättänyt. tekisi niin mieli lohduttaa. nainen laulaa niin surullisesti että mikset herättänyt. molemmat ovat niin hyvännäköisiäkin. kaunis nainen. komea mutta julma mies.
[/quote]

Rakastin Viron lavashowta. Ensin vain mies lavalla. Täydelliset alkusoinnut. Sitten ilmestyi nainen. TOISTENSA SILMIIN INTENSIIVISTÄ TUIJOTUSTA. (Goddammit, sen miehen katse oli niin hot, samalla kun rämpytti kiraraa..). Sitten miehen lavalta poistuminen ja toisen valokeilan sammuminen. Nainen jäi lavalle. Ah, täydellinen esitys. Pidin myös Norjan duetosta, mutta valitettavasti lavashow ei yltänyt hienon musiikkivideon tasolle. -ap

Vierailija
12/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, etten ole ainoa! Kiitos vertaistuesta! :) Nyt nukkumaan ja taidanpa laittaa esc-soittolistan jälleen taustalle pyörimään...:)

Vierailija
13/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Viron ois pitänyt ehdottomasti voittaa! Ärsyttää, kun äänestin rystyset valkoisina ja se olisi saanut Suomelta täydet pisteet ellei sitten raati olisi nostanut Ruotsia edelle. :/

Vierailija
14/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron laulajattaren upeat silmät, surullinen ja loukkaantunut katse, hölskähtelevät ihanat rinnat, mahtavat huulet. Tekisi mieli halata, lohduttaa ja suudella huulille.
t. av-mamma Oulusta

Vierailija
15/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa vieläkin se, ettei Italia voittanut :( olisi voittanut ilman niitä perkeleen raateja!! >:(

Vierailija
16/54 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se jännitys kun av-mammojen kanssa sydän kurkussa kirjoittelimme liveketjussa. Pelotti niin että ryssä voittaa. Se oli niin pelottavaa!

Vierailija
17/54 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla soi päässä Belgian rappappap, Georgian Warrior, Venäjän A Million Voices, Romanian biisin haikea kertsi, Slovenian Down down low -biitti, Valko-Venäjän (Mainuna) Time is like thunder a-aa-a-a, Unkarin imelä rauhakansanlaulun sävel, Hollannin Why-yay-yay-yay, Tanskan poikabändin kertsi, Britannian 20-luvun Charlston-henkiset viulukohdat, Espanjan balladin huuto-osuus, se yksi punamekkoinen nainen, Kreikan hönkivä Toni Braxton-balladi ja mitähän vielä. Kaikki viisut soi päässäni vuorotellen pitkin päivää. Siunaus vai kirous? :-D

Vierailija
18/54 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:55"]Viron laulajattaren upeat silmät, surullinen ja loukkaantunut katse, hölskähtelevät ihanat rinnat, mahtavat huulet. Tekisi mieli halata, lohduttaa ja suudella huulille.
t. av-mamma Oulusta
[/quote]
jee, täällä toinen viron biisiin rakastunut av-mamma oulusta! vertaistukihali!

Vierailija
19/54 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pännii ne viisujen "ammattilaisraadit". Ilman niitä esimerkiksi voittaja olisi ollut toinen (Italia), Viro, Norja, Belgia ja Montenegro olisivat sijoittuneet korkeammalle, PKN olisi ollut mukana finaalissa ja Suomelta olisi tullut 12 pojoa Virolle (nyt tuli Ruotsille raadin vuoksi). Eikös nuo raadit otettu käyttöön Lordin voiton jäljkeen, kun Euroviisukomitea halusi välttää samanlaiset "katastrofit "jatkossa..?

Vierailija
20/54 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myöskin PED. Tosin minä en viisujen jälkeen pysty enää kuuntelemaan biisejä, tuntuu kuin kiertäisi veistä haavassa. Onneksi tämä menee ohi pian.
Joka vuosi, kun olen pettynyt kärkeen, vannon,etten seuraavana vuonna katso ollenkaan.
Minusta Venäjä ei ansainnut kakkostilaa, eikä Ruotsin kopio voittoa.
Näin se on joka vuosi! :D