Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hiivatulehdus, vaan mikä?

Vierailija
20.05.2015 |

Hoidin emättimen kutinaa hiivatulehduksena, mutta oireet ei kokonaan hävinneet. Virtsaputken kutinaa on myös oireena.

Hitto, olin suojaamattomassa yhdynnässä erään ukon kanssa, jonka kanssa harrastin normiseksin lisäksi anaaliseksiä. Hyi helvetti, kaduttaa. Voiko olla joku bakteeri joka on päässy jylläämään. Toiv ei sukupuolitauti kuitenkaan. Kyseessä oli perheellinen mies, joten en ensimmäisenä usko sukupuolitautiin... Yhyyyyy.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä oireet alkoivat seuraavana päivänä seksin harrastamisesta, joten sekin vähän sotii sukupuolitautia vastaan. Eikö niissä ole muutaman päivän itämisaika? Mietin tuota bakteerivaginoosia. Sehän voi olla, koska harrastimme peppuseksiä... Yök. Takapuolesta tullut bakteereja vaginaan ehkä? Hyi helvetti, että oksettaa koko touhu. t. ap

Vierailija
2/17 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joo. Pepusta pimppiin? Ihan voin sanoa että 90% varmuudella ne bakteerit on tullu juurikin sieltä pyllystä jos oot antanu lauttaa siitä suoraan ykköseen ilman pesuja ym.. :/ Koska i k inä ei tehdä niin. Ei ole kokemusta, ainoot omakohtaset kokemukset on vaan noista itsehoitolääkkeistä jotka tasapainottaa sitä ph ta. Virheistä oppii. :) Lääkäriin ja apteekkiin vain niin saat mielenrauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:32"]Nämä oireet alkoivat seuraavana päivänä seksin harrastamisesta, joten sekin vähän sotii sukupuolitautia vastaan. Eikö niissä ole muutaman päivän itämisaika? Mietin tuota bakteerivaginoosia. Sehän voi olla, koska harrastimme peppuseksiä... Yök. Takapuolesta tullut bakteereja vaginaan ehkä? Hyi helvetti, että oksettaa koko touhu. t. ap
[/quote]

Joo, ei ala mikään spt oireilla yhdessä päivässä. Bakteerivaginoosi taas voi tulla ihan siitäkin, että uusi kumppani ja vieras bakteerikanta, joten peppuseksistä se voi tulla vielä paljon helpommin. Menet nyt vaan lääkäriin. Ja sitten kun on itämisajat kuluneet, testautat ihan kaikki mahdolliset taudit että saat mielenrauhan. Ja opit tästä virheestä. Samanlaisesta mäkin oon oppinu.

Vierailija
4/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisellä, varsinkin irtosuhteita harrastavalla, voi oikein hyvin olla sukupuolitauti. Bakteerivaginoosikin on mahdollinen. Lääkärissä se selviää.

Vierailija
5/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehellä voisi olla sukupuolitautia, kun on selkeästi päässyt pettämisen makuun? Oireilut kuulostavat kieltämättä esimerkiksi klamydialta.. Eli testeihin!

Vierailija
6/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on bakteerien epätasapaino emättimessä. Siihen voisit koittaa esm. Lactal Balansia tai muita vastaavia tarkoitukseen tarkoitettuja valmisteita, joita saa ilman reseptiä. 

Mutta jos tuokaan hoitokokeilu ei auta, sitten kannattaisi jo klamydia ja tippuri testauttaa myös. 

Vierailija
7/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testeissä.Tapanasi ilmeisesti on harrastaa suojaamatonta seksiä, joten älä tartuta eteenpäin. Jos ei tauti, niin bakteerivaginoosi todennäköisesti.

Vierailija
8/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapanani. se oli känninen vahinko... t. ap

Vierailija
9/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:41"]

[/quote]

Huono selitys. Jos et ollut tajuttomana harrastaessasi seksiä, olisit voinut vaatia kondomin käyttöäkin. Pidä housut jalassa, se lienee kohdallasi tehokkainta turvaseksiä.

Vierailija
10/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerivaginoosissa vaan on pahanhajuista vuotoa. Minulla ei minkäänlaista vuoto-oiretta, joka myös kuuluu mainittuihin sukupuolitautien oirekuvaan. t. ap

Vierailija
11/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:41"]

[/quote]

Olet oikeassa. Kadun... t, ap

Huono selitys. Jos et ollut tajuttomana harrastaessasi seksiä, olisit voinut vaatia kondomin käyttöäkin. Pidä housut jalassa, se lienee kohdallasi tehokkainta turvaseksiä.

[/quote]

Vierailija
12/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samanlaisia oireita tänä keväänä. Syy ei ole selvinnyt, mutta oireet ovat nyt helpottamassa reilun kolmen kuukauden kiusan jälkeen. Olen vakisuhteessa ja kävin silti sukupuolitautitesteissä, mitään ei ilmennyt. Kävin myös gynellä, joka ei löytänyt mitään vikaa. Herpes oli yksi epäily, mutta sen kuulemma pystyy toteamaan vain silloin, kun on näkyvämpiä oireita kuin pelkkä kutina ja epämukava tunne.

Vierailija
13/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin varailen aikaa lääkäriin ja labraan, sekä papaan. En enää ikinä harrasta suojaamatonta seksiä. Aivan hirveää tämmönen epätietoisuus. t. ap

Vierailija
14/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testauta kaikki sukup.taudit. Muista itämisajat. Eli hepatiitit, kuppa, herpeksen vast.ainetesti ja HIV myöhemmin. Tippuri ja klamydia aiemmin

Vierailija
15/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on bakteerivaginoosi oireillut pelkästään kutinana, ei ollut mitään vuotoja. Lääkäriin nyt vaan ja tsemppiä. Kaikki tekee joskus virheitä, niistä kannattaa oppia.

Vierailija
16/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:45"]

Bakteerivaginoosissa vaan on pahanhajuista vuotoa. Minulla ei minkäänlaista vuoto-oiretta, joka myös kuuluu mainittuihin sukupuolitautien oirekuvaan. t. ap

[/quote]

Bakteerivaginooseja on eri asteisia. Ja raja pelkän bakteerien epätasapainon ja varsinaisen tulehduksen välillä on hyvin häälyvä. Jo se epätasapaino voi aiheuttaa ikäviä oireita. Joka tapauksessa kumpikin, niin epätasapaino kuin ainakin lievä vaginoosi, voivat hoitua itsehoitovalmisteilla jotka tasapainottavat emättimen bakteeritasapainoa. 

Vierailija
17/17 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle napsahti vuodenvaihteessa tauti moisesta hairahduksesta ukkomieheen! :(

Kuukausi suojaamattoman yhdynnän jälkeen alko tajuton alavatsakipu munasarjojen kohdalla (kävin gynellä kun epäilin jo kiertyneitä munasarjoja). Viikko siitä alkoi runsas kellertävä vuoto kipujen jatkoksi.

Vein pissatestin mistä katottiin klamydia ja tippuri mutta negat olivat. Koska oireet jatku menin sukupuolitautien poliklinikalle ja pyysin harvinaisemmat testit ja paljastu mycoplasma genitalium! :(

Sain siihen helveti vahvan Avelox ab kuurin. Ja mun kumppanit on 2 käden sormilla laskettavissa. Ei enää ikinä suojaamatonta seksiä!