Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies -kerronko tulevalle vaimolle

Vierailija
27.05.2015 |

Olen seukannut varatun miehen kanssa, itse olen vapaa. Mies on antanut sen kuvan, että huonosti menee ym. No, joo tuttu tarina. Nyt ovat menossa naimisiin!! Siis se nainen on sitoutumassa mieheen, jolla suhteita jo ennen naimisiin menoa. Lopetan tapailun. Kerronko morsiamelle?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kerrot, teet vain palveluksen.

Vierailija
22/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro! Pelastaisit sen naisen elämän. On tämän naisen päätös sitten kuinka asian hoitaa, mutta ainakin saisi kuulla totuuden ja tehdä päätökset sen pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kauan sitten ollut tuossa tilanteessa. Kerroin vaikka jännitti niin, että tärisin. Morsian uskoi heti, olihan se jotain epäillyt tietysti. Kannatti kertoa. Mies sai raivarin.

Vierailija
24/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokkeita saa olla useampikin mitä tuo haittaa

Vierailija
25/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro ilman kunnon todisteita! Toivottavasti morsian saa tietää tosiasioita sulhasestaan, tehköön niiden perusteella päätöksen haluaako vielä avioon.

Vierailija
26/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro! Säästät tämän lähelle vaimoksi joutuvan raukan todella suurilta ja harhaan vieviltä isoilta päätöksiltä; naimisiin menolta ja asuntolainan hankkimiselta. Hän osaa varmasti arvostaa tietoa vaikkei se mitään mukavaa kuultavaa olekkaan.

Vierailija
27/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:22"]

Häät on tietoni mukaan elokuussa. En jäänyt sitten tarkemmin kuuntelemaan. Tuntuisi oikealta kertoa, mun mielestä aika olennaista tietoa ja haluaisin kyllä itse tietää, jos olisin tuossa kuviossa morsiamena. Mutta en halua pilata sen elämää.

[/quote]

No et sä sen elämää pilaa vaan pettävä ukko!

Vierailija
28/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:22"]

Häät on tietoni mukaan elokuussa. En jäänyt sitten tarkemmin kuuntelemaan. Tuntuisi oikealta kertoa, mun mielestä aika olennaista tietoa ja haluaisin kyllä itse tietää, jos olisin tuossa kuviossa morsiamena. Mutta en halua pilata sen elämää.

[/quote]

No et sä sen elämää pilaa vaan pettävä ukko!
[/quote]
Onko tää mies vähän vanhempi?

Vierailija
29/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot. Ja katoat molempien elämästä.

Vierailija
30/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo ihan selvästi keski-ikäinen. Ei olla lapsia kukaan enää. Jos vain annan olla, mutta tuntuisi väärältä antaa sen naisen tehdä isoja päätöksiä niin pahasti väärällä pohjalla. Se mies varmasti jatkaa samalla tavalla. Hyvännäköinen mies liikkuvassa ammatissa, johtava asema, iltatöitä ja matkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi