Varattu mies -kerronko tulevalle vaimolle
Olen seukannut varatun miehen kanssa, itse olen vapaa. Mies on antanut sen kuvan, että huonosti menee ym. No, joo tuttu tarina. Nyt ovat menossa naimisiin!! Siis se nainen on sitoutumassa mieheen, jolla suhteita jo ennen naimisiin menoa. Lopetan tapailun. Kerronko morsiamelle?
Kommentit (30)
Kerro! Pelastaisit sen naisen elämän. On tämän naisen päätös sitten kuinka asian hoitaa, mutta ainakin saisi kuulla totuuden ja tehdä päätökset sen pohjalta.
Olen joskus kauan sitten ollut tuossa tilanteessa. Kerroin vaikka jännitti niin, että tärisin. Morsian uskoi heti, olihan se jotain epäillyt tietysti. Kannatti kertoa. Mies sai raivarin.
Vaimokkeita saa olla useampikin mitä tuo haittaa
Älä kerro ilman kunnon todisteita! Toivottavasti morsian saa tietää tosiasioita sulhasestaan, tehköön niiden perusteella päätöksen haluaako vielä avioon.
Kerro! Säästät tämän lähelle vaimoksi joutuvan raukan todella suurilta ja harhaan vieviltä isoilta päätöksiltä; naimisiin menolta ja asuntolainan hankkimiselta. Hän osaa varmasti arvostaa tietoa vaikkei se mitään mukavaa kuultavaa olekkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:22"]
Häät on tietoni mukaan elokuussa. En jäänyt sitten tarkemmin kuuntelemaan. Tuntuisi oikealta kertoa, mun mielestä aika olennaista tietoa ja haluaisin kyllä itse tietää, jos olisin tuossa kuviossa morsiamena. Mutta en halua pilata sen elämää.
[/quote]
No et sä sen elämää pilaa vaan pettävä ukko!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:22"]
Häät on tietoni mukaan elokuussa. En jäänyt sitten tarkemmin kuuntelemaan. Tuntuisi oikealta kertoa, mun mielestä aika olennaista tietoa ja haluaisin kyllä itse tietää, jos olisin tuossa kuviossa morsiamena. Mutta en halua pilata sen elämää.
[/quote]
No et sä sen elämää pilaa vaan pettävä ukko!
[/quote]
Onko tää mies vähän vanhempi?
Kerrot. Ja katoat molempien elämästä.
Mies on jo ihan selvästi keski-ikäinen. Ei olla lapsia kukaan enää. Jos vain annan olla, mutta tuntuisi väärältä antaa sen naisen tehdä isoja päätöksiä niin pahasti väärällä pohjalla. Se mies varmasti jatkaa samalla tavalla. Hyvännäköinen mies liikkuvassa ammatissa, johtava asema, iltatöitä ja matkoja.
Ehdottomasti kerrot, teet vain palveluksen.