Turn offit ensitreffeillä
Mikä on mielestänne pahimmat mokat ensi treffeillä? Onko ok puhua exästä vai onko siitä keskusteleminen ok joissain tilanteissa?
Kommentit (105)
jos mies alkaa heti käpelöimään ja ehdottelemaan seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis moka vai turn off? Minusta moka on virhe, turn off ominaisuus.
Yksi moka tulee mieleen: mies myöhästyi 20 min ja saapuessaan totesi olevansa myöhässä mutta se ei haittaa.
sanoi ettei haittaa kun näki sut?
Niin. "Olen vähän myöhässä mut ei se mitään."
Ylipaino,rumuus,huono hygienia ja mt ongelmat.
T:normaalipainoinen tervejärkinen mies
Yli 30v vanhat piiat, jotka haaveilevat satuhahmosta.
Annan heidän olla omissa psykooseissaan ja otan nuoremman tilalle.
Turn off on housuissas kirjoitti:
Turn off on se, kun koko ajan hoet turn off sitä ja turn off tätä!
Vaihda jo uusi hokema tilalle. Pliis,ei red flag,se on aivan yhtä typerä.
Kiitos
Suositko siis ilmaisua "Mikä saa hälytyskellot soimaan ensitreffeillä?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi moka tulee mieleen: mies myöhästyi 20 min ja saapuessaan totesi olevansa myöhässä mutta se ei haittaa.
ei ehkä pitäny sua hehkeänä/mielenkiintoisena, kun ei kerta haittaa odotuttaa
Vietin kerran aikaa erään työkaverin kanssa työpaikalla, meillä oli ihan hauskaa monta kertaa ja saimme käyttää tietokonetta josta molemmat olimme kiinnostuneita.
Mutta jessus kuinka vaikeaa oli sopia tapaamista jossain muualla! Kesti hetken ennen kuin tajusin että toi tyyppihän on sairaalloisen pihi, ei voinut kuvitellakaan mennä johonkin kuppilaan juttelemaan töiden jälkeen saati että oltais käyty elokuvissa tai jotain.
Se suhde sammui siihen.
Mies haisi hieltä, hänellä oli märät tärisevät kädet ja kimeä nenäkäs ääni. Hän ilmoitti ensimmäiseksi että olen kyseisenä vuotena hänen neljästoista treffikumppaninsa ja että hän on neitsyt vaikka on yrittänyt sinnikkäästi päästä siitä eroon jo pitkän aikaa. Ei hyvää päivää oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30v vanhat piiat, jotka haaveilevat satuhahmosta.
Annan heidän olla omissa psykooseissaan ja otan nuoremman tilalle.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ehkä pitäny sua hehkeänä/mielenkiintoisena, kun ei kerta haittaa odotuttaa
Ai niinkö se olikin? Olipa hyvä kun kerroit, minä luulin tuon johtuvan siitä että olin hänestä maailmankaikkeuden kiinnostavin ja upein olento. Tarkoitatko... siis voisiko se toimia muidenkin miesten kohdalla noin? Vai tarkoititko että vain tämän miehen tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ei anna pinppiä , varsinkin jos olettaa minun tarjoavan
mitä minä sitten makselen toisten ruokia/kahveja jos ei seksiä
Mikset mene suosiolla maksullisiin? Jos suhtautumisesi treffikumppaniin on tuo, sama asia, paitsi että maksulliselta saat varmasti.
en halua maksaa satasia, ehkä muutenkaan kiinnosta liukuhihnameno, haluan myös naisystävän siinä samalla
Haluta voi mitä vaan mutta vahva veikkaukseni on, ettet tule tuolla meiningilläsi naisystävää löytämään.
Kokeilepa ilmoittaa naiselle etukäteen että tarjoat ne kympin kahvit vaan sillä ehdolla että saat seksiä. Ei tule pettymyksiä sitten kummallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies haisi hieltä, hänellä oli märät tärisevät kädet ja kimeä nenäkäs ääni. Hän ilmoitti ensimmäiseksi että olen kyseisenä vuotena hänen neljästoista treffikumppaninsa ja että hän on neitsyt vaikka on yrittänyt sinnikkäästi päästä siitä eroon jo pitkän aikaa. Ei hyvää päivää oikeesti.
Ai niin hän kertoi myös että hänen flesh light oli valitettavasti päässyt taannoin homehtumaan. Kuukausien jälkeen tää mies myös laittoi mulle viestiä, jossa kertoi että oli vihdoinkin saanut pesää. Ja siis tää ei oo pelleilyä vaan tää kaikki tapahtui oikeasti. :::::::DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana! Oispa mahdollisuus lähettää emoji saisit ison sydämillä.
Itsensä nonstop myyminen eli dominoidaan keskustelua luettelemalla mitä kaikkea minulla on, mitä kaikkea suvullani on, millaisella autolla veljeni ajaa ja minkälaista firmaa lankomieheni pyörittää.
Ensitreffeillä on toki plussaa saada suunsa auki ja kertoa itsestään, antaa toisensa "tavata" sinut, mutta paljon oleellisempaa on kysellä ja osoittaa aitoa halua tutustua treffikumppaaniinsa, ja vastavuoroisesti sitten vastailla treffikumppanin kysymyksiin, kuitenkin sillä ymmärryksellä, että mitä minulla on =/= kuka minä olen.
Vierailija kirjoitti:
😀😀😀
- pituuden valehtelu (profiilissa 175, paikalle tulee 165). Ei muuten väliä, mutta se valehtelu.
- jos kohtelee asiakaspalvelijaa töykeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana! Oispa mahdollisuus lähettää emoji saisit ison sydämillä.
💕
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan päätynyt jonkun palstamiehen kanssa treffeille...? Kuulostaa järkyltä, otan osaa.