Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn offit ensitreffeillä

Vierailija
25.01.2022 |

Mikä on mielestänne pahimmat mokat ensi treffeillä? Onko ok puhua exästä vai onko siitä keskusteleminen ok joissain tilanteissa?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mistä paljastuu toisen olevan yksinkertainen tai varaton, tuilla loisiva lusmu. Vihreiden kannatus, huono hygienia. Oikeastaan listaa voisi jatkaa pidempään, on paljon turn offeja. 

Vierailija
62/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies sanoi olevansa yhä naimisissa ja asuvansa "eksänsä" kanssa.

Siis joo, avioero on pitkä prosessi, mutta millainen ihminen alkaa seurustella uuden kanssa, kun ei olla edes erilleen muutettu?

No esim minä ja moni muukin. Jos on hyvissä väleissä ja esim lasten vuoksi tarpeen löytää kerralla hyvä asunto, niin siihen voi kulua jonkin aikaakin vaikka suhde on tosiaan ihan kämppäkaveritasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut toistaiseksi  pidemmässä parisuhteessa ja kun ikää on jo kertynyt vähän enempi, niin en tiedä kumpi on ollut yllättävämpää se kun olen saanut nähdä erilaisia reagointeja kun olen avoimesti kertonut, että en ole ollut eläessäni pidemmässä parisuhteessa vai heille tietoni kokemattomauudestani. - En minä "kokemattomuuttani" tapaa mainostaa tai korostaa mutta en käy valehtelmaankaan, jos joku on suoraa asiasta kysynyt tai aiemmat pariuhteet on muutoin tullut jotenkin puheeksi  

Omalta kohdaltani asiaa ei tee ainakaan yhtään helpommaksi se, että vaikka itseltäni puuttuu kokemus pidemmästä parisuhteesta, niin itselläni on kavereina ja ystävinä niin miehiä kuin naisia. - Hieman kyllä koen surulliseksi asiaksi sen, että ikäänkuin se, ettei ole kokemusta pidemmästä parisuhteesta on varma merkki siitä, että ei kykenisi tai pystyisi olemaan vastakaan parisuhteessa, vaan on todennäköisesti vain itsekäs ku-si-pää, joka  leikkii vain toisten tunteilla. Itseriittoinen  ja tai peruuttomasti muutoin viallinen koska, kjos olisi oikeasti hyvä, niin taatusti joku olisi jo napannut. - Ja tai sitten vain yksinkertaisesti olisi (kaappi)homo. 

Vierailija
64/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joo, avioero on pitkä prosessi, mutta millainen ihminen alkaa seurustella uuden kanssa, kun ei olla edes erilleen muutettu?

No esim minä ja moni muukin. Jos on hyvissä väleissä ja esim lasten vuoksi tarpeen löytää kerralla hyvä asunto, niin siihen voi kulua jonkin aikaakin vaikka suhde on tosiaan ihan kämppäkaveritasolla.

Miksi haluat vetää noin keskeneräisen soppaan vielä lisää porukkaa? Itsekästä.

Vierailija
65/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa pitäisi jostain existä keskustella missään vaiheessa? Ei minua ainakaan kiinnosta montaako toinen on pannut ja mitä teki milloin missäkin tämän kanssa.

Vierailija
66/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat vetää noin keskeneräisen soppaan vielä lisää porukkaa? Itsekästä.

Koska omasta näkökulmasta on ainoastaan muutto kesken, mikä ei yleensä ole minkään este. Jos tilanne ei jollekin sovi nin ei tietysti tarvitsekaan, kunhan totesin ettei välttämättä ole sen kummemmasta kyse. Eksissä roikkuminen ei katso osoitetta, joku vuosia sitten "täysin" eronnut voi edelleen olla henkisesti ihan jumissa.

Vierailija
67/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeys, töykeys, testaaminen, tarjoamattomuus, Tinder-tyylisyys/meininki.

Jatkoa: tympeän/tyhmän sarkasmin käyttö (jos huumorintaju on pelkän tyhmätasoista sarkasmia), negatiivinen ja myrkyllinen suhtautuminen elämiseen, riitelyn ja vänkkäämisen haluisuus (ei osaa siis kommunikoida niin että on mukavaa ja rikasta ajatustenvaihtamista ja henkistä nautittavuutta erilaisine näkemyksineen ja avoimine keskustelusekseineen = jos synkkaa niin että OOoooo!),  on jatkuvasti tuomitsemassa ja kritikoimassa sinua ja on selvää, että arvostelemisesi on hänen juttunsa eli sitä olisi luvassa joka päivä suhteessakin - EI KIITOS, en tarvitse ankeuttajaa ja toksista vallankäyttäjää rakkaaksi. Olen itse helläntyyppinen ihminen, niin kukoistan silloin, kun saan hellyyttä ja lempeyttä ja homma synkkaa puolin ja toisin. Jos mua taas ajetaan varpaisilleen olemiseen, menen defenssiin ja siitä ei tule mitään ihanaa. Suloiselle ei käy bully-tyyppinen Töykimys, vaan tarvitsen hyvää kohtelemista. En halua johonkin pihteihin, jossa minua spirittiäni piikitellään ja tuhotaan. Ei se ole rakkautta.  

Vierailija
68/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ettei ole kunnolla meikannut ja laittaunut. Ylipainoa. Kaikesta eleistä joista näkee ettei ole enempi kiinnostusta lähteä jatkoille ja harrastamaan seksiä.

Vierailija
69/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun käy ilmi, että miehellä on lapsia. Tai että mies on tupakoitsija.

En siis tapaisi miestä edes ekaa kertaa jos näistä jompikumpi olisi jo ennen treffejä tiedossa.

Vierailija
70/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onneksi pitkä aika siitä, kun olen käynyt nettideittisivuston kautta ensitreffeillä, mutta ainakin nämä nousevat edelleen mieleen:

- mies oli pukeutunut ryppyiseen kansitakkiin ja muutenkin homssuisesti

- pitkiä, sujuvia viestejä kirjoitellut mies ei saanut tapaamisessa juuri sanaa suustaan

- itsestään asiallisen kuvan antanut "liike-elämässä toimiva" (en enää muista millä tittelillä) tuli treffeille susikoiran kanssa naistenhakkaajapaidassa

- atleettiseksi itseään kutsunut mies osoittautui kotletiksi; kymmeniä kiloja ylipainoa ja sellainen ruumiinrakenne, että sitä oli etenkin takapuolessa ja reisissä

- snobi, joka toisteli tapaamisen aikana, kuinka paljon tyylikkäämpiä ihmiset ovat Helsingissä ja siellä on kaikki muutenkin hienompaa

Kaikki nuo ajalta, jolloin ei ollut itsestäänselvyys lähettää valokuvaa ennen ensitapaamista. "Atleetin" kuvan olin nähnyt, mutta se oli vain kasvokuva.

Vierailija
71/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa pitäisi jostain existä keskustella missään vaiheessa? Ei minua ainakaan kiinnosta montaako toinen on pannut ja mitä teki milloin missäkin tämän kanssa.

En tiedä mutta olen kohdannut ja ollut aika monta kertaa treffeillä naisen kanssa, jota ex-kumppanini ovat kiinnostaneet. Toisia enemmän toisia vähemmän kaikkia ei toki lainkaan mutta aikas montaa kylläkin. - Asiasta on omalta kohdaltani tehnyt vähän kiusallisen se, että en toistaiseksi ole halunnut asiasta valehdella ja kertonut suoraan, että en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa mutta en myöskään ole ikinä viehättynyt mistään säädöistä tai viritelmistä. Mutta kavereita ja ystäviä minulla onm niin miehiä kuin naisia.

- -Toki on myös ollut mielenkiintoista kuunnella miten naiset ovat kertoneet omista ex-kumppaneistaan. Useimmiten oma aloitteisesti sen jälkeen kun ovat toenneet siitä, mitä olen kertonut "kokemattomuudestani"

Yksi ehdoton kiinnostuken tappaja itselleni on, jos tai kun toinen ei kykene tai halua sanoa ex-kumppanistaan yhtään mitään myönteistä ja positiivista.

Vielä ikävämmäski menee, jos pian (mahd- jo ensimmäsillä treffeillä) jatkaa, että miten minä en ole lainkaan hänen rumasana ex-kumppani(e)nsa kaltainen vaan ihan kaikkea muuta. 

Hieman saatan tällaisen ex-kumppanin haukkumisen ja mollaamisen ymmärtää jos ero on vasta verraten tuore ja hiljattain tapahtunut. Mutta jos erosta on aikaa ja tai jos kuitenkin on ollut ex-kumppani(e)nsa kanssa pidempään yhdessä niin raskata ja kiusallista on ja on ollut kuunnella. 

Eikä tällaine toiminta saa omaa oloani muuksi kuin hyvin vaivautuneeksi ja kiusaantuneeksi, eikä millään tavoin hyväksi tai itsevarmemmaksi. - Vaikka se pitäsikin paikkansa, että olisin erilainen heidämn exänsä    

Vierailija
72/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos ei anna pinppiä , varsinkin jos olettaa minun tarjoavan

mitä minä sitten makselen toisten ruokia/kahveja jos ei seksiä

Mikset mene suosiolla maksullisiin? Jos suhtautumisesi treffikumppaniin on tuo, sama asia, paitsi että maksulliselta saat varmasti.

en halua maksaa satasia, ehkä muutenkaan kiinnosta liukuhihnameno, haluan myös naisystävän siinä samalla

Haluta voi mitä vaan mutta vahva veikkaukseni on, ettet tule tuolla meiningilläsi naisystävää löytämään.

Kokeilepa ilmoittaa naiselle etukäteen että tarjoat ne kympin kahvit vaan sillä ehdolla että saat seksiä. Ei tule pettymyksiä sitten kummallekaan.

No mua ei sun veikkaukset kiinnosta. Mikä pakko sanoa, jättää vaan tarjoamatta. Mitä niille mitään tarjoaa, ostakoot omansa, eri asia jos ollaan pidemmalla suhteessa tai antaa välillä.

Vierailija
73/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta olen kohdannut ja ollut aika monta kertaa treffeillä naisen kanssa, jota ex-kumppanini ovat kiinnostaneet. Toisia enemmän toisia vähemmän kaikkia ei toki lainkaan mutta aikas montaa kylläkin. - Asiasta on omalta kohdaltani tehnyt vähän kiusallisen se, että en toistaiseksi ole halunnut asiasta valehdella ja kertonut suoraan, että en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa mutta en myöskään ole ikinä viehättynyt mistään säädöistä tai viritelmistä. Mutta kavereita ja ystäviä minulla onm niin miehiä kuin naisia.

- -Toki on myös ollut mielenkiintoista kuunnella miten naiset ovat kertoneet omista ex-kumppaneistaan. Useimmiten oma aloitteisesti sen jälkeen kun ovat toenneet siitä, mitä olen kertonut "kokemattomuudestani"

Yksi ehdoton kiinnostuken tappaja itselleni on, jos tai kun toinen ei kykene tai halua sanoa ex-kumppanistaan yhtään mitään myönteistä ja positiivista.

Vielä ikävämmäski menee, jos pian (mahd- jo ensimmäsillä treffeillä) jatkaa, että miten minä en ole lainkaan hänen rumasana ex-kumppani(e)nsa kaltainen vaan ihan kaikkea muuta. 

Hieman saatan tällaisen ex-kumppanin haukkumisen ja mollaamisen ymmärtää jos ero on vasta verraten tuore ja hiljattain tapahtunut. Mutta jos erosta on aikaa ja tai jos kuitenkin on ollut ex-kumppani(e)nsa kanssa pidempään yhdessä niin raskata ja kiusallista on ja on ollut kuunnella. 

Eikä tällaine toiminta saa omaa oloani muuksi kuin hyvin vaivautuneeksi ja kiusaantuneeksi, eikä millään tavoin hyväksi tai itsevarmemmaksi. - Vaikka se pitäsikin paikkansa, että olisin erilainen heidämn exänsä    

Jos niissä ex-kumppaneissa ei vain ole ollut mitään myönteistä ja positiivista sanottavaa. Niitäkin ihmisiä on. Miten se on treffikumppanin vika. Parempi olisi tietysti ehkä olla sanomatta mitään.

Vierailija
74/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu ja piikittely. Muu käytöstapojen puute.

Vierailija
75/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellisuus ei vasta ollenkaan profiilikuvaa, vaan filtterit on viuhuneet kunnolla, painoa +30kg ja ikää +10v.

Vierailija
76/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä ex-kumppaneissa ei vain ole ollut mitään myönteistä ja positiivista sanottavaa. Niitäkin ihmisiä on. Miten se on treffikumppanin vika. Parempi olisi tietysti ehkä olla sanomatta mitään.

Varmasti saattaa olla ex-kumppaneita, joista ei ainakaan tuoreeltaan e. verraten pian vaikea sanoa tarkempaa aikaa on mahdotonta sanoa mitään myönteistä sanottavaa, jos siis ylipäätään olisi sanottava jotain mutta luulempa, että tällöin kokematon saattaa mielessään ihmetellä, että miten tai kuinka suhde on ylipäätään koskaan saanut alkunsa? - Tai kysyä, että osaako tuo elää ja olla lainkaan yksin vai kelpaako hänelle kuka vain parisuhteeseen? - Mitä lie tavoitelee nyt minusta - Ja tai olenko itse vieläkin viallisempi ja surkeampi vaikka en sitä tiedosta kun en ole päässyt parisuhteeseen, tosin kuin joku joka ei ilmeisestikään ole osannut käyttäytyä ja toimia parisuhteessa. - Ja edelleen jättääköhän kertoja nyt jotain kertomatta kun kaikki on vain toisen syytä, eikä hän sanallakaan ole maininnut, että mitä hän itse on tehnyt; siis muuta kuin ollut tuon loukkaavaan ja satutttavan kumppani, vai pitäisikö sanoa, että hänen maalitaulunsa. - Vaan miten toimii parisuhteessa syvästi ja loukattu mahd. uudessa parisuhteessa? 

Eri

Vierailija
77/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että henkilö ei näytä samalta kuin kuvissa, yleensä syynä että ikää ja painoa on todellisuudessa huomattavasti enemmän.

Vierailija
78/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaidottomuus, ei kysy mitään, vastaa kysymyksiin lyhyesti, ei kerro oma-aloitteisesti mitään. Johtuu varmaan siitä ettei ole kiinnostunut minusta ja haluaa nopeasti pois :D

Vierailija
79/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaatimuslistan yksityiskohtien kertaaminen treffeillä ja lihatiski-meininki.

Vierailija
80/105 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstapojen puute ja itsekeskeisyys. Edellisen suhteen ruotiminen. Pihiys (=toisten ihmisten hyväksikäyttö).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi