Turn offit ensitreffeillä
Mikä on mielestänne pahimmat mokat ensi treffeillä? Onko ok puhua exästä vai onko siitä keskusteleminen ok joissain tilanteissa?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Saapuu treffeille sähköpotkulaudalla
Kerran yks italiaano mun työpaikalla sanoi , että vien sinut kotiin töiden jälkeen.Odotan Rolls Roycessa nurkan takana.
Nauroin partoihini.Mutta nauru loppui kun mies odotti vaaleankeltaisessa Rolls Roycessa minua .
Miten se tarina loppui.Olin tosi ujo ja jänistin, luikersin kuin jänis ulos autosta.
Ei mies seuraavan kerran tavatessamme sanonut edes Ciao. Olin niin nuori ja tää alkoi heti puhumaan kuinka on odottanut minua .... Just niin.
Angelo ,mi Angelo. O sole mio.
Yllättävä ylipaino ensitreffeillä. Tinderissä mätsää ja kuvien perusteella ihan mukiinmenevä mutta treffeille ilmestyy +20kg lihonneena. Kannattaa laittaa se rehellinen kokovartalokuva niin molemmat välttyy pettymykseltä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ei anna pinppiä , varsinkin jos olettaa minun tarjoavan
mitä minä sitten makselen toisten ruokia/kahveja jos ei seksiä
Mikset mene suosiolla maksullisiin? Jos suhtautumisesi treffikumppaniin on tuo, sama asia, paitsi että maksulliselta saat varmasti.
en halua maksaa satasia, ehkä muutenkaan kiinnosta liukuhihnameno, haluan myös naisystävän siinä samalla
Haluta voi mitä vaan mutta vahva veikkaukseni on, ettet tule tuolla meiningilläsi naisystävää löytämään.
Kokeilepa ilmoittaa naiselle etukäteen että tarjoat ne kympin kahvit vaan sillä ehdolla että saat seksiä. Ei tule pettymyksiä sitten kummallekaan.
No mua ei sun veikkaukset kiinnosta. Mikä pakko sanoa, jättää vaan tarjoamatta. Mitä niille mitään tarjoaa, ostakoot omansa, eri asia jos ollaan pidemmalla suhteessa tai antaa välillä.
Taitaa olla sulla vielä poikuus tallella?
Multitaskaus. Yrittää järkätä treffit niin että sattuu muutenkin olemaan niillä nurkilla ja voi hoitaa pari asiaa samalla. Tai jos näin tekeekin niin ei kannata sitä deitilleen mainostaa tai paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies sanoi olevansa yhä naimisissa ja asuvansa "eksänsä" kanssa.
Siis joo, avioero on pitkä prosessi, mutta millainen ihminen alkaa seurustella uuden kanssa, kun ei olla edes erilleen muutettu?
No vaikkapa minä ja ex-mieheni. Oltiin 16 vuotta yhdessä, joista 11 naimisissa. Oltiin oltu onnettomia jo vuosia, mutta koska oli paljon hyvääkin ja lapsia, eroa tuli lykättyä vuosia. Käytiin myös terapiassa, mutta ei se auttanut kuin korkeintaan eroamaan sovussa. Ei viimeisinä aikoina oltu kuin kämppiksiä, ei nukuttu esim. samassa huoneessa. Kun viimein saatiin aikaiseksi lähettää eropaperit, asia oli sillä selvä. Harkinta-aikana ei ollut enää mitään harkittavaa ja surutyökin oli jo vuosien aikana tehty. Deittailimme muiden kanssa, kun exäni vielä etsi sopivaa asuntoa läheltä eli käytännössä asuimme siis yhdessä ja olimme naimisissa. Lapsille näistä ei toki puhuttu, eikä ketään esitelty kuin vasta paljon myöhemmin.
Löysimme kumpikin harkinta-ajalla uudet puolisot. Nyt melkein kymmenen vuotta myöhemmin, olemme kumpikin edelleen yhdessä silloin harkinta-ajalla löydettyjen kumppanien kanssa.
Ihan ollaan normaaliälyisiä, akateemisesti koulututtuja ja asiantuntijatyössä.
Näin miehenä pahimmat turn-offit naisessa ovat kynsien pureskelu, nenän ja korvien kaivelu, räikeä meikki, kovin likainen tukka, tauoton omasta itsestään puhuminen ilman suunvuoron antamista toiselle ihmiselle sekä turhan loppasuinen pikakännin nykäiseminen, jos tavataan baarissa.
Vierailija kirjoitti:
- pituuden valehtelu (profiilissa 175, paikalle tulee 165). Ei muuten väliä, mutta se valehtelu.
- jos kohtelee asiakaspalvelijaa töykeesti.
Eli jos mies olisi sanonut olevansa 175 mutta oliskin ollut 190 niin olisit loukkaantunut valehtelusta? Kamoon. Kyllä se on se pituus mikä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kun ensimmäisenä kysytään että onko ollut aiempaa parisuhdetta ja sit kun kertoo että on, niin kysytään että miks erositte. Miksei sitten kysy saman tien että mitä teit että erositte, petitkö, löitkö, joitko?
No sitähän siinä haetaan, mutta olisi vähän töykeää kysyä suoraan. Minusta ihan kohtuullista saada tietää vähän että miten aiemmat suhteet ovat menneet.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on sellaisia jotka tulleet oikeassa elämässä vastaan, ihan hirveimpiä (kuten että olisi huono hygienia) ei ole tullut treffattua syystä.
-myöhässä. Siis ihan piruuuuuuuuusti.
-ei kosketa luontevasti. Useimmille suutelun puuttuminen on kai toiveissakin mutta itse kaipaan kemian testausta. Esim yksi kiva mies ei oikein halannut edes. Kun samalla selitti miten ei niin ole kiinnostunut siitä mitä syö muuten kuin ravintoaineina, maulla ei väliä, päättelin että iloton ja nautinnoista vapaa elämä olisi yhdessä. En kaivannut toisia treffejä.
-on kuivakka ja juttu ei luista
Jos mies pitää ruokaa lähinnä polttoaineena, eihän se tarkoita että sinun pitäisi, tai ettei mies osaisi nauttia muista asioista? Ovatko naiset näin yksinkertaisia?
Musta on hyvin ok että laitetaan lasku puokkiin. Mutta jos alkaa laskea senttejä ja tekee selväksi ettei yhtään ylimääräistä halua vahingossakaan käyttää seuralaiseensa niin antaa aika huonon vaikutelman.
Yllätyskaksoisleuka ja paidan hihat täynnä taikinaa. Nämä nyt viimeisimpänä.
Näin Tinder-aikakaudella sanoisin, että se, ettei näytä juurikaan samalta kuin kuvissa. Monta kertaa on ollut ihan hauskat treffit mutta jotenkin se, että homma on lähtökohtaisesti alkanut ns. valheella, on omalla kohdalla aika iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyskaksoisleuka ja paidan hihat täynnä taikinaa. Nämä nyt viimeisimpänä.
Tämä. Mikä kumman logiikka on käyttää kaiken maailman kuvakulmia ja filttereitä? Totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin. En tulisi mieleenkään 175cm miehenä photoshopata itsestäni 190cm mittaista ja marssia sitten muina miehinä treffeille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30v vanhat piiat, jotka haaveilevat satuhahmosta.
Annan heidän olla omissa psykooseissaan ja otan nuoremman tilalle.
Sama!
V*tut te ketää saa
Oho, jollain tais mennä tunteisiin, pusipusi lyllerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haisi hieltä, hänellä oli märät tärisevät kädet ja kimeä nenäkäs ääni. Hän ilmoitti ensimmäiseksi että olen kyseisenä vuotena hänen neljästoista treffikumppaninsa ja että hän on neitsyt vaikka on yrittänyt sinnikkäästi päästä siitä eroon jo pitkän aikaa. Ei hyvää päivää oikeesti.
Ai niin hän kertoi myös että hänen flesh light oli valitettavasti päässyt taannoin homehtumaan. Kuukausien jälkeen tää mies myös laittoi mulle viestiä, jossa kertoi että oli vihdoinkin saanut pesää. Ja siis tää ei oo pelleilyä vaan tää kaikki tapahtui oikeasti. :::::::DDDDD
Ekan kommenttisi perusteella ajattelin että hän on vain joku raukkaparka jolla ei ole sosiaalisia taitoja, mutta tuo toinen kommentti, yöh.
Exästä puhuminen voi tapahtua myös siksi, että haluaa kertoa omasta ajattelutavastaan ja siitä, että on käsitellyt asioita ja mikä tilanne on nyt ja että ei pelkää jatkossakaan puhua vaikeista asioista eikä halua peitellä mitään. Minusta kertoo epävarmuudesta, jos toinen ei kuitenkaan kaipaa niitä exiä.
Puhuu pahaa exästään tai että yleensä puhuu exästään.
Huono hygienia
Eksien mainitseminen
Liian innokas käytös (saan paniikin, en halua että mies on liian kiinni minussa välittömästi.)
Toisaalta myös liian epämääräinen käytös. Kiinnostuksen voi osoittaa olematta epätoivoisen oloinen.
Jos on jotenkin poikkeava... Käytökseltään. Esimerkiksi nauraa hohottaa aivan typerille asioille tai on sairaalloisen pihi tai muuten vain outo ja poikkeava.
V*tut te ketää saa