Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotias tyttäreni on alkanut etsimään työ- ja opiskelupaikkaa, että

Vierailija
27.05.2015 |

voisi muuttaa omilleen. Mielestäni 19-vuotias on liian nuori elättämään itsensä. Miten puhun hänelle järkeä? 19-vuotias kuuluu kotiin vanhempiensa luokse. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tukena kun nuori nainen lentää pesästä ja nousee omille siivilleen :)

Vierailija
2/4 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 18 kun muutin omilleni. Ystäväni tyttö muutti 16 vuotiaana omilleen, Lapset kasvaa, niiden täytyy opetella pärjäämään, sä voit olla taustalla tukena ja apuna jos sitä pyytävät. Mutta katkaise nyt ihmeessä se napanuora ja anna lapsen elää omaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on tätä ikiksen paskaa, älkää vastailko.

Vierailija
4/4 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana sinun tulee vain hyväksyä asia. Lapsi on kuitenkin jo täysi-ikäinen ja saa tehdä mitä itse haluaa. Kyllä osa tuon ikäisistä on jo oikeasti kypsiä ottamaan omasta elämästään vastuun muuttamalla omaan asuntoon. Olkaa ihmeessä hänen tukenaan ja auttakaa häntä esim. ruokakassien muodossa tai jotenkin muuten, jos olette huolissanne :)

Tämä ei varsinaisesti liity tähän asiaan, mutta meillä juuri 10v tyttö yksi ilta itki, että eihän hänen tarvitse ikinä muuttaa kotoa pois. Yritä siinä pienelle tytölle selittää, että varmaan 8 vuoden päästä sinä itse haluat jo kotoa pois, vaikka vanhemmat ei sitä toivoisikaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän