Luottaisitko ihmiseen joka on ollut kolme kertaa naimisissa ja eronnut kolme kertaa?
Kommentit (47)
Riippuu henkilöstä varmaan. Se ihminen pitäisi tuntea. Mutta osa ihmisistä ei harrasta kai monta kertaa naimisissa olleen seuraa ehkä sen vuoksi, jos on itse vähäinen kokemus eli ei historiaa lainkaan.
En luota kehenkään. Avioliitoilla ja niiden purkautumisilla ei ole mitään väliä.
Nythän oli ilmiselvästi kyse 3 naineen tilanteesta ja en luottaisi enää neljättä kertaa. Kun se neljäskin ero on varmaan yhtä helppo kuin aiemmatkin kun on tavoille tottunut. Ihme ja kumma, mutta monet naisetkin haksahtaa näihin moneen kertaan naimisissa olleisiin ja monelle eri naiselle lapsia siittäneisiin.
Ehkä ne on niitä j ä n n ä miehiä kun kovasti kyntää eri vakoja ja saa rengastettua useita naisia elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Naimisiiin menee odipaaliset miehett.
Niissä suhteissa nainen varmaan saa naimiskaupan bonuksena ikävän sävyisen anopin.
Ap missä tilanteessa? Esim. jos kyse on työkaverin privaattielämästä ni mitä se mulle kuuluu.
No.. olisi pitänyt kuunnella varoitussireeniä, kun ex kertoi seurustelleensa peräti 12 kertaa, ja eroista syytti exiään.
Tuo kolme kertaa avioon meno on ihan ymmärrettävää ehkä 40 vuoden aikavälillä, mutta itseni ikäisellä (32) olisin järkyttynyt miten helposti henkilö on mennyt avioon asti ja eronnut. Itse en ole ollut naimisissa vielä kertaakaan.
Miksi en luottaisi? Ei avioerojen määrä kerro sitä onko ihminen luotettava. Suhteen kestoon vaikuttaa myös oma käyttäytyminen.
Enemmän karsastaisin yli 35-vuotiasta, jolla ei olisi yhtään pidempiaikaista suhdetta takanaan.