Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä uneni tarkoitti?
26.05.2015 |
Olen tutustunut yhteen mieheen ja en oikein tiedä mikä hän on miehiään, en tiedä mitä hänestä pitäisi ajatella... Kun välillä tuntuu että ei pidä minusta ja välillä taas aivan mykistynyt ihastuksesta. Unessa istuimme etäällä toisistamme, miehellä oli vitivalkoinen vaatetus. Oli kuin ei huomaisikaan mua, kunnes kurotin ja laitoin käteni sen niskaan. Silloin hymyili mulle ja näytti onnelliselta ja tuli ihan kiinni muhun.
Kommentit (2)
Valkoinen vaatetus viittaa siihen että unen mies on Jumala, josta olet etääntynyt, mutta tunnet kaipausta Häneen. Sinun täytyy vain kurottaa, niin Hän hymyilee sinulle ja pääset Taivaan valtakuntaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voisiko valkoinen vaatetus tarkoittaa että et vielä tunne miestä kovin hyvin, et osaa vielä sanoa minkä "värinen" hän on. Olet unessa aktiivisempi ja aloitteellisempi kuin mies. Ehkä koet että sinun vastuullasi on murtaa jää väliltänne ja yrittää lähentyä. Unessa mies vastaa aloitteeseesi, ehkä se kertoo toiveestasi että mies vastaisi tunteeseesi. Unesi kertoo mielestäni omista odotuksistasi, vaikka et tosiasiassa tiedä mitä mies tahtoo.