Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUKAAN EI PIDÄ MINUSTA! : (

Vierailija
26.05.2015 |

Oon 15v poika eikä mulla ole yhtään kaveria eikä kukaan tyttö ole tietääkseni ollut ikinä ihastunut minuun.
Olen yrittänyt mennä porukoihin, mutta siellä vain sanotaan mulle, että: "Miksi seuraan heitä?". Myöskään en saa ikinä puheenvuoroa ja aina, kun yritän puhua minulle sanotaa, että puhun päälle. Tai oikeastaan on minulla yksi "kaveri", mutta sekin häpeää minua koulussa, vapaa-ajalla on ihan mukava.

Tyttöjenkin mielestä olen varmasti outo ja ällöttävä. :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele noin. Olet varmasti ihana persoona :). Yläkouluikäiset ovat välillä julmia toisilleen eivätkä osaa ajatella miltä toisesta voi tuntua ilkeät sanat ja kommentit. :( harrastatko mitään? Pääsisitkö sitä kautta tutustumaan uusiin ihmisiin? :)

Vierailija
2/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harrastuksiakaan tai sellaisia joissa olisi muita. T.ap

Vierailija
4/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähä päin oot. Meilläpäin ei ketää kyl tollee syrjitä enää yläkoulus :/

Vierailija
5/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hölmöltä mutta pikkuveljeni juurikin 15v viettää aikansa lähinnä "nettikavereidensa" kanssa pelaillen, eli ehkä tuollainenkin harrastus voisi edistää asiaa. Lukio/ammattikoulussa nuoret alkavat jo viisastua sen verran että tuollainen lapsellinen kiusaaminen yleensä loppuu :)

Vierailija
6/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset tosiaan vois auttaa. tosi harmi, että koet noin. Olet kuitenkin tärkeä ja ihana. Olet ehkä kehittyneempi kuin imbesillit ikätoverisi. Älä anna periksi.

Vierailija
7/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikä on niin typerä, kun tuossa kohtaa nuoret on niin mielettömän armottomia. Mutta sitkeästi kun etenet elämässä, niin jossain vaiheessa sullekin löytyy sija tällä pallolla. Sun on vain oltava kärsivällinen.

Vierailija
8/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama juttu yläasteella. Ei ainoatakaan kaveria. En jaksanut edes yrittää. Hienoa että yrität jutella ym. Kun menet seuraavaan kouluun, tee heti aluksi niin että jätät sun vanhan minän ja tutustut ihmisiin. Helkkarin vaikeeta aluksi joo. Ja voi kestää kauankin. Mulla helpotti sitten lähempänä aikuisuutta, ja sitten kaikki alkoi mennä hyvin.Silloin sain paljonkin kavereita. Vaikka en olisi sun ikäisenä ikinä uskonut. Älä luovuta! Sun aika tulee! Olet hyvä tyyppi! Osaat kirjoittaakin hyvin!

Vierailija
9/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:53"]Oon 15v poika eikä mulla ole yhtään kaveria eikä kukaan tyttö ole tietääkseni ollut ikinä ihastunut minuun.
Olen yrittänyt mennä porukoihin, mutta siellä vain sanotaan mulle, että: "Miksi seuraan heitä?". Myöskään en saa ikinä puheenvuoroa ja aina, kun yritän puhua minulle sanotaa, että puhun päälle. Tai oikeastaan on minulla yksi "kaveri", mutta sekin häpeää minua koulussa, vapaa-ajalla on ihan mukava.

Tyttöjenkin mielestä olen varmasti outo ja ällöttävä. :(
[/quote]

No, mee lukioon muualle. Etsi kaltaisiasi seuraa. Mä viihdyin vasta kun pääsin yliopistoon. Oikeaan seuraan

Vierailija
10/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samanlainen, mutta tyttö.. kyllä sitten lopulta pääsinkin suosioon ja oli kiva kaveriporukka. Toivottavasti sulle käy samoin :)

Vierailija
11/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus.

Vierailija
12/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi seuraa netistä

Vierailija
13/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet hyvä? Kehitä niitä asioita.

Vierailija
14/14 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itsestäsi kiinni vaan. Puhu sun vanhemmille, voisko ne keksii jotain tai toivottavasti ne ei sekaannu liikaa. Mut vaikka vinkkejä. Entä opet ja kuraattori? Aloita joku harrastus jos sun lähellä on. Mä olin just kuin sä nyt. Rippileirilläkin ihan yksin vaan. Ja koulussa yksin. En voinut mennä minnekään kenenkään kanssa. Ja sit olin ihan surullisena siitä. Mutta se meni ohi kun muut kasvoi ja sain uutta kaveripiiriä. Toi on raskasta. Mut mä lupaan...se menee ohi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme