Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulee 40 v jätetyksi 20 v nuoremman vuoksi...

Vierailija
12.06.2015 |

on varmaan lopun elämän yksin.

Liittomme päättyi kun opiskelemaan palannut yli 40 vuotias mieheni hullaantui 20 v nuorempaan opiskelukaveriinsa. Mies on vannonut että rakastaa mua "aina", mutta ei ole meidän suhteen alkuhuuman jälkeen koskaan ollut niin rakastunut kuin tällä hetkellä on tyttöystäväänsä. Meidän liitossa ei ole ollut mitään vikaa, olemme vain olleet teineistä asti yhdessä ja niin tuttuja, että rakastumisen kipinää ei suhteessamme enää ole ollut yli reiluun vuosikymmeneen.

Mä olen nyt jätetty 20 v nuoremman vuoksi. Lapsemme on melkein saman ikäinen.

Tätä en olisi uskonut omalle kohdalle enkä omasta miehestä. Mietin vain kun olen yksin että olen tästä eteenpäin aina yksin? Eihän kukaan mies voi rakastaa nelikymppistä naista. Vain nuoreen voi rakastua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 03:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 03:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 02:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 02:32"]Taas keski-ikäinen äijä meni nuorten sekaan opiskelemaan ja OTTI sen luokan kauneimman itselleen, oli varmaan muutkin ihastuneet. Nuoret naiset vain pitää kypsistä ja vanhemmista miehistä, vaikka mitä sanotte. [/quote] Niinpä. :D Siinäpä meette vaan OTTAMAAN kaikki hurmaavat kypsät aikuiset miehet ittellenne pikkumisukat. Täällä palstalla kyllä kieltämättä saa sellasen kuvan, että se on todella helppoo... millo kenenki ukko karannu jonku lissun matkaan. :D Lissut ja ukot ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä pussauskoppiin...

[/quote]Kaikki naiset nauttii ja tykkää huomiosta. vanhempi kokenut mies osaa jo kehua ja tietää mistä naruista vedellä kehuttaessa ja imarrella saadaksen naisen tuntemaan hyvältä ja arvostetulta. vanhempi myös uskaltaa kehua ilman pelkäämättä, että häpäisi itsensä tai pelkäisi epäonnistumista. jotkut nuoret naiset sitten menee tuosta sekaisin ja ihastuu, mutta sitten kun se huuma menee ohi niin ero on edessä.

[/quote]äijä on varman luennoilla käyttänyt sellaista aikuisen sivistynyttä äänenpainoa niin kuin carl haglundilla ja ruokapöytäkeskusteluissa puhunut järkeviä, että näytetään tytöille vähän fiksuutta ja kypsyyttä. tytöt olleet pikkarit valuen, että paljon fiksumpi kun ikäiset pojat ja osaa keskustella asioista ja tietää jo mitä haluaa
[/quote]

Jep, ja varsinkin kun nämä tytöt itse osaavat keskustella TOSI fiksusti ja kypsästi. Ovat kuin opetuslapset Messiaan äärellä. :D

Vierailija
2/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistähän toi on, pitkän suhteen jälkeen mies ottaa paljon nuoremman naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 02:32"]

Taas keski-ikäinen äijä meni nuorten sekaan opiskelemaan ja OTTI sen luokan kauneimman itselleen, oli varmaan muutkin ihastuneet. Nuoret naiset vain pitää kypsistä ja vanhemmista miehistä, vaikka mitä sanotte.

[/quote]

Missä puhuttiin luokan kauneimmasta, vai menikö multa jotain ohi? Mä en ole ikinä halunnut vanhaa miestä, enkä ikinä ole pitänyt kypsänä sellaisia keski-ikäisiä äijiä jotka yrittää iskeä omien lastensa ikäisiä naisia, päinvastoin ne on aika kaukana kypsistä ne miehet!

[/quote]

Amen.

Vierailija
4/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nelikymppiselle naiselle vientiä on, ei mitään hätää. Nainen ei voi näissä kuin voittaa.

Vierailija
5/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyny paska provo

Vierailija
6/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota kuuskymppinen ukko niin oot sen rinnalla nuori ;)

Vierailija
7/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ikis taas täällä

Vierailija
8/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No homma joku kolli itsellesi. Saat vaikka vielä nuoremman kuin miehesi jos vaan haluat.

Vierailija
9/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vain nuoreen voi rakastua. Vielä vanhainkodeissakin syntyy romansseja asukkaiden kesken. Pitää vain olla asennetta ja ns. silmänpilkettä. Mies joutui klassisen ikäkriisin kouriin ja hullaantui, mutta hormonimyrskyn tasaantuessa ja/tai sen nuoren neitosen kyllästyessä vanhaan ukon rahjukseen koko juttu lopahtaa vuoden-kahden kuluessa. Siinä hän sitten jää ihmettelemään, mikä helvetti häneen oikein meni ja pitikö sen takia sotkea elämänsä. Siinä vaiheessa sinä olet jo kuivilla koko paskasta ja nautit elämästäsi joko yksin tai uuden, mukavan miehen kanssa. Elämä ei lopu tähän, se täytyy vain ohjata uusille urille.

Vierailija
10/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis taas vauhdissa. Älkää vastatko mitään.

Vierailija
11/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat näissä asioissa kuin koiria, jolle ollaan annettu uusi luu. Vanha luu halutaan takaisin heti kun joku toinen koira vähän haistelee sitä.

En kyllä tiedä kuinka järkevää on mennä mukaan siihen, etteivät lapsesi arvostus sinua kohtaan katoa kokonaan. Otan osaa, syvästi. Olen itse +20v nainen enkä ikinä, missään olosuhteissa repisi kahden ihmisen pyhää liittoa riekaleiksi. Luulenpa, että opiskelijabimbo kyllästyy enemmin tai myöhemmin uuteen leikkimieheensä kun on niin paljon muutakin tarjolla.

Petoksesta alkaneet suhteet kaatuvat lähes poikkeuksetta nopeasti. Ja toisinaan myös kivuliaasti. Kypsän ja epäkypsän ihmisen erottaa siitä, että kypsä tekee päätöksen sitoutua ja pysyy siitä myös houkutusten tullessa. Miehesi on epäkypsä typerys, joka pilaa ja menettää paljon arvokasta yhden tyhjäpään vuoksi.

Voimia sinulle ap. Tarkoitan sitä.

Vierailija
12/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:45"]

Ikis taas vauhdissa. Älkää vastatko mitään.

[/quote]

Tiedän kuka on ikis, koska olen palstaillut täällä jo kauan, mutta mun avioliitollani ei ole sen trollin kanssa mitään tekemistä. Mä en paheksu mieheni suhdetta ikäeron vuoksi, enkä haluaisi olla enää 20-vuotias. Jopa ymmärrän miestäni, kun hän rakastui, koska näin miten hän viihtyi nuorten opiskelijoiden kanssa. Ehkä meillä jäi oma nuoruus osittain elämättä, olimme jo parikymppisinä naimisissa. Mä en osaa ajatella että joku rakastuisi muhun nyt kun olen jo näin "vanha". Olen rakastunut kunnola vain kerran, eli mieheeni ja silloin olin tosi nuori.

ap

Vierailija
13/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:51"]

Jotkut miehet ovat näissä asioissa kuin koiria, jolle ollaan annettu uusi luu. Vanha luu halutaan takaisin heti kun joku toinen koira vähän haistelee sitä.

En kyllä tiedä kuinka järkevää on mennä mukaan siihen, etteivät lapsesi arvostus sinua kohtaan katoa kokonaan. Otan osaa, syvästi. Olen itse +20v nainen enkä ikinä, missään olosuhteissa repisi kahden ihmisen pyhää liittoa riekaleiksi. Luulenpa, että opiskelijabimbo kyllästyy enemmin tai myöhemmin uuteen leikkimieheensä kun on niin paljon muutakin tarjolla.

Petoksesta alkaneet suhteet kaatuvat lähes poikkeuksetta nopeasti. Ja toisinaan myös kivuliaasti. Kypsän ja epäkypsän ihmisen erottaa siitä, että kypsä tekee päätöksen sitoutua ja pysyy siitä myös houkutusten tullessa. Miehesi on epäkypsä typerys, joka pilaa ja menettää paljon arvokasta yhden tyhjäpään vuoksi.

Voimia sinulle ap. Tarkoitan sitä.

[/quote]

lapsekasta juttua, ikä tuo kokemusta tästäkin aihealueesta.

Vierailija
14/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en osaa ajatella että joku rakastuisi muhun nyt kun olen jo näin "vanha". "

Jos aattelet tolleen, niin sitten kukaan ei ainakaan rakastu enää suhu. Mä en tajuu mitä vastauksii sä täältä haluut... eihän me AV-palstalaiset mitään ennustajia olla. Kehottaisin sua lähinnä korjaavan asenteesi... Ajattele, että oot rakkauden arvoinen ja nainen parhaassa iässäsi! Tee asioita joista nautit ja suuntaa energiasi positiivisiin asioihin. Uskoisin, että näillä neuvoilla se uusi rakkauskin joskus tulee, jos on tullakseen.
Jos tarinasi on totta, niin voin sanoa, että ymmärrän hyvin pettymyksesi. Mutta pettymysten kanssa on vain taisteltava itsensä voittajaksi.

Vierailija
15/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas keski-ikäinen äijä meni nuorten sekaan opiskelemaan ja OTTI sen luokan kauneimman itselleen, oli varmaan muutkin ihastuneet. Nuoret naiset vain pitää kypsistä ja vanhemmista miehistä, vaikka mitä sanotte.

Vierailija
16/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 02:32"]

[/quote]

Missä puhuttiin luokan kauneimmasta, vai menikö multa jotain ohi? Mä en ole ikinä halunnut vanhaa miestä, enkä ikinä ole pitänyt kypsänä sellaisia keski-ikäisiä äijiä jotka yrittää iskeä omien lastensa ikäisiä naisia, päinvastoin ne on aika kaukana kypsistä ne miehet!

Vierailija
17/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 02:32"]Taas keski-ikäinen äijä meni nuorten sekaan opiskelemaan ja OTTI sen luokan kauneimman itselleen, oli varmaan muutkin ihastuneet. Nuoret naiset vain pitää kypsistä ja vanhemmista miehistä, vaikka mitä sanotte.
[/quote]

Niinpä. :D Siinäpä meette vaan OTTAMAAN kaikki hurmaavat kypsät aikuiset miehet ittellenne pikkumisukat. Täällä palstalla kyllä kieltämättä saa sellasen kuvan, että se on todella helppoo... millo kenenki ukko karannu jonku lissun matkaan. :D Lissut ja ukot ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä pussauskoppiin...

Vierailija
18/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 02:32"]Taas keski-ikäinen äijä meni nuorten sekaan opiskelemaan ja OTTI sen luokan kauneimman itselleen, oli varmaan muutkin ihastuneet. Nuoret naiset vain pitää kypsistä ja vanhemmista miehistä, vaikka mitä sanotte. [/quote] Niinpä. :D Siinäpä meette vaan OTTAMAAN kaikki hurmaavat kypsät aikuiset miehet ittellenne pikkumisukat. Täällä palstalla kyllä kieltämättä saa sellasen kuvan, että se on todella helppoo... millo kenenki ukko karannu jonku lissun matkaan. :D Lissut ja ukot ne yhteen soppii, pannaan ne yhdessä pussauskoppiin...

[/quote]Kaikki naiset nauttii ja tykkää huomiosta. vanhempi kokenut mies osaa jo kehua ja tietää mistä naruista vedellä kehuttaessa ja imarrella saadaksen naisen tuntemaan hyvältä ja arvostetulta. vanhempi myös uskaltaa kehua ilman pelkäämättä, että häpäisi itsensä tai pelkäisi epäonnistumista. jotkut nuoret naiset sitten menee tuosta sekaisin ja ihastuu, mutta sitten kun se huuma menee ohi niin ero on edessä.

Vierailija
19/19 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 03:05"]

[/quote]äijä on varman luennoilla käyttänyt sellaista aikuisen sivistynyttä äänenpainoa niin kuin carl haglundilla ja ruokapöytäkeskusteluissa puhunut järkeviä, että näytetään tytöille vähän fiksuutta ja kypsyyttä. tytöt olleet pikkarit valuen, että paljon fiksumpi kun ikäiset pojat ja osaa keskustella asioista ja tietää jo mitä haluaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme