Oletko kokeillut laittaa google mapsiin nimeäsi?
Kommentit (79)
Yliopistoon josta juuri valmistuin, kauppakeskukseen joka on lähistölläni ja johonkin lukioon jossa en ole ikinä käynyt :D
Kotini lähellä olevaan kouluun :O
Helsingin yliopisto, opiskelupaikkani:) Lisäksi lukio, jonka kävin
Mies kokeili myös, ja hän päätyi paikalliselle kaatopaikalle! :D Nauroi sitä ihan tolkuttomasti ja ihmetteli kovasti. Onhan hän siellä joskus käynyt, mutta ei hän siellä ole koskaan nimeään minnekään laittanut. Hän on touhunnut kunnallisella akselilla järjestöissä, että jos nimi sieltä sitten olisi livahtanut kaatopaikalle. Hupaisa juttu joka tapauksessa.
Jonnekkin Saksaan. Olen kyllä lähiaikoina käynyt siellä.
Paikkakuntamme apteekki. Olen toki käynyt siellä, ja Googlen kautta löytyy tosiaan minuun ja apteekkiin liittyvä juttu.
Salille poriin, töissä kokeillessa ihan oikein toimistolle :D
Kauhajoen kaupungintalolle (asun naapurikaupungissa, en käy töissä Kauhajoella).
Minut sijoittaa aika hyvin. Muutaman kilometrin päässä sijaitseva firma, joka on sukuni omistuksessa ja jonka nimi on tyyliin "virtanen oy", jos minun nimeni on maija virtanen
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:16"]Jonnekkin rastsastustilalle helsingissä, en oo eläissäni ratsastanut saati käyny lähelläkään.
[/quote]
Tiina? :D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:24"]Hmm... Tanssikoululle, jossa käyn tanssitunneilla. Mutta miten ihmeessä? (testasin myös selaimella, jolla en ole kirjautuneena facebookiin). Nimeni on harvinainen, en tiedä kokonimikaimoja.
[/quote]
Oletko kirjautunut sähköpostiisi (gmail), tai faceen k.o paikassa?
Hassua vaan, etten ole ikinä käynytkään tuolla ja minulla ei kaimoja ole
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:13"]
Ypäjän hevosopistolle.
[/quote]
Tampereen pitseria Napoliin.
:D
No onhan siellä muutaman kerran tullut käytyä.
Etunimet + sukunimi Turku School of Economic
Naapuriin