Oletko kokeillut laittaa google mapsiin nimeäsi?
Kommentit (79)
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu tuli koko nimellä. Etunimellä tuli paikallinen ravintola, jonka nimi on omaetunimi-jonkuntoisenetunimi.
Hah, minut löytää ilmeisesti Tampere-talosta, vaikka en ole siellä koskaan käynytkään. :D Minulla on sen verran harvinainen nimi, että meitä on tässä maassa vain kaksi: minä ja Tampereella asuva kaimani (löysin parikymmentä vuotta sitten Tampereen puhelinluettelosta kaiman nimen). Hänellä on ilmeisesti jokin yhteys Tampere-taloon. Muita osoitteita en löydä, joten minä olen hyvin piilossa. Ja hyvä niin. :)
Katajanokalle. Olen kyllä käynyt siellä.
Johki Hollolaan, ikinä käynytkään..
Laitoin etu- ja sukunimen ja maps zoomasi lukioon, josta lähden lauantaina! Kääk, kuinka se tietää ton :o
Jonnekkin rastsastustilalle helsingissä, en oo eläissäni ratsastanut saati käyny lähelläkään.
Etu ja sukunimi tietenkin pitää laittaa! Ap
Hmm... Tanssikoululle, jossa käyn tanssitunneilla. Mutta miten ihmeessä? (testasin myös selaimella, jolla en ole kirjautuneena facebookiin). Nimeni on harvinainen, en tiedä kokonimikaimoja.
The Metropolitan Museum of Art, New Yorkissa. En oo Viroa edemmäs vielä tän elämän aikan päässy...
Vammaskosken koulu, Sastamala. OK.
Raahe.
en ole ikinä käynytkään siellä.
uskaltaisiko googlettaa oman nimen?
t.mies
Kotiani lähellä olevalle ostarille, jonka ohi juuri pyöräilin.. Tosin mulla on useita nimikaimoja ja ainakin yksi asuu samassa kaupungissa.
En ole kokeillut, mutta kaverillani tulos oli hänen työpaikkansa, pelottavaa...
Hämeenlinnaan Hämeen ammattikorkeakouluun, oon siellä kyllä opiskellut tosin en enää muutamaan vuoteen :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:01"]Minut sijoitti oikein työpaikalleni
[/quote]
Sama
Mikkeliin :D huh, lähikuvassa sijoittui lähelle oman asuinkatuni nimistä katua, ehti tulla jo slaagi ennen kuin zoomailin kauemmas.