Oletko kokeillut laittaa google mapsiin nimeäsi?
Kommentit (79)
Etunimellä kiinalainen ravintola ja koko nimellä picnic helsingissä missä en ole ikinä käynytkään
Mut sijoittaa Helsinkiin johonkin kampaamoon, en ole kyllä siellä käynyt ikinä. Luulin että osaisi sijoittaa mut paremmin, käytän kuitenkin Google plussan paikannusta ja olen syöttänyt sinne koti- ja työosoitteet. Kaimoja minulla ei ole.
Helsingin yliopisto. Opiskelen siellä.
Ala-asteelle, jota kävin 1.-3.lk. v.1975-1977. Jotenkin puistattavaa.
Tylsää, löytyi joku mahdollisesti kaimaan liittyvä yrityksen osoite lähes tuntemattomassa kaupungissa, jonka läpi olen tosin kulkenut monet kerrat bussilla.
Aika pelottavaa, omalla nimelläni useitakin paikkoja, joissa olen käynyt.
Ei yhtään kiva.
Ei pitäisi olla täyskaimaa Suomessa, joten olen siis tietämättäni Tampereen yliopistossa. Toivottavasti minulla menee hyvin siellä.
Koneen Säätiön tiloihin Helsinkiin. Mitään tekemistä mulla ei koko firman kanssa ole :o
Ylen studiolle. Olen ollut yhdessä tv-ohjelmassa josta löytyy artikkeleita kun googlaa nimeni joten ei mitään hämärää tässä.
Siikajoen 4H-Yhdistys R.Y. Selvis sekin, missä on siikajoki.
Pirkanmaan erikoiskuntoutus ja lääkäriasema.
Olenko ainut jonka nimellä ei löytynyt mitään?.
Ei myöskään muilla sukulaisillani.
Mulle tuli Euroopan Ihmisoikeustuomioistuin Strasbourgissa. Jos lapset on tehneet valituksen...
Wellness centre eräässä pikkukaupungissa Kanadassa. En ole käynyt koskaan Kanadassa.
Tukholmaan. Tiedänkin siellä asuvan täyskaimani.
Siis minkä perusteella toi tekee ton :o mut sijoitti Helsingin yliopistoon ja yhteen urheiluseuraan jossa treenasin sekä myös erääseen kauneushoitolaan ja Elixiaan