Muita, joilla on paha olla?
Tekee mieli viillellä. Btw, kuuntelen tässä HU:n Sell Your Soulia. Kivaa.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:02"]
Älä viiltele! Vaikka se ei nyt haittaa, mutta sulle jää ikuisiksi ajoiksi ne arvet ja jossain vaiheessa se harmittaa sua paljon. Miksi haluat satuttaa itseäsi pahassa olossa?
[/quote]
Koska henkisesti on niin paska olla. Fyysinen kipu jollakin tapaa "vuodattaa" ikävän olon ulos. Ja kyllä, olen ap.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:03"]
HU who?
[/quote]
Hollywood Undead.
On, olen katkera. Mutta en ole koskaan viillellyt. Ehkä siksi, että kykenen tajuamaan vielä katkeruuteni. Se on syvää. En tarvitse minkäänlaista sympatiaa, varsinkaan tällä paskapalstalla. Vihaan kaikkia, jokaista ja etenkin katkeruuttani syventäneitä ja alunperin aiheuttaneita ohmisiä, kuten äitiäni ja entistä mukaparasta ystävääni, joka muutti sittemmin ulkomaille. Kuole, senkin koira!!!
Koita kuitenkin löytää joku muu keino olon parantamiseen. Ei se helppoa ole, mutta yritä edes. Ihan itsesi takia.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:07"]
On, olen katkera. Mutta en ole koskaan viillellyt. Ehkä siksi, että kykenen tajuamaan vielä katkeruuteni. Se on syvää. En tarvitse minkäänlaista sympatiaa, varsinkaan tällä paskapalstalla. Vihaan kaikkia, jokaista ja etenkin katkeruuttani syventäneitä ja alunperin aiheuttaneita ohmisiä, kuten äitiäni ja entistä mukaparasta ystävääni, joka muutti sittemmin ulkomaille. Kuole, senkin koira!!!
[/quote]
Täältä löytyy myös katkeruutta. Mukaparasystävä on hassu ilmiö. Minut jätettiin, kun olin liian masentunut. Näin ainakin uskon. Vanhemmat eivät ymmärrä, että minulla on ongelmia. Tämä koko maailma on perseestä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:09"]
Koita kuitenkin löytää joku muu keino olon parantamiseen. Ei se helppoa ole, mutta yritä edes. Ihan itsesi takia.
[/quote]
On yritetty. On syöty suruun, liikuttu, puhuttu kavereille, psykologille, piirretty, kirjoitettu, huudettu. Keinot alkaa pikkuhiljaa huveta.
[quote author="shatteredslashK" time="18.05.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Täältä löytyy myös katkeruutta. Mukaparasystävä on hassu ilmiö. Minut jätettiin, kun olin liian masentunut. Näin ainakin uskon. Vanhemmat eivät ymmärrä, että minulla on ongelmia. Tämä koko maailma on perseestä.
[/quote]
Minua mukaparasystävä haukkui ja kritisoi. Ja minä koitin ottaa opikseni ja muuttua. Ja äitini komppasi ystävää; et kelpaa sellaisena kuin olet, sinussa on vikaa. Ja vasta nyt, 22 vuoden jälkeen olen takunnut, että minun mukaparasystäväni ei ollut mitään muuta kuin itse katkera paskavittuhuora, joka myrkytti minut sillä katkeruudellaan. Jonka siemenet minua vihaava ja halveksiva äiti oli kylvänyt jotta mukaparasystävä sai nuijia itsetuntoni omalla katkeruudellaan maan rakoon!!!!! Voisin tappaa tämän paskiaisystävän ja katsotaan, jos/kun vielä joskus tapaamme, sitten se on hänen menoaan; hän ei voi enää enempää loukata minua, mutta katsotaanpa, voinko minä vielä satuttaa häntä!! Ei ainakaan yhtään säälittäis, sen verran hirveästi olen saanut siitä äpärästä kärsiä!!! Ugh.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:16"]
Teiniangst.
[/quote]
Joo kuule. Kyllä tässä on vähän isompaa draamaa taustalla.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:16"]
Teiniangst.
[/quote]
Älä vähättele siellä!!
Haluan puukottaa jotakin. Vaikka tyynyä. Tai kirjaa. Ihan sama.
[quote author="shatteredslashK" time="18.05.2015 klo 23:26"]
Nyt ehkä helpotti vähän.
[/quote]
Mitä teit? Ethän sä sattuttanu itseäs? :(
hakkaa tyynyä tai sohvaa tms! Nypi kulmakarvoja, se sattuu.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:27"]
[quote author="shatteredslashK" time="18.05.2015 klo 23:26"]
Nyt ehkä helpotti vähän.
[/quote]
"Puukotin" kynällä patjaa ja käsivarteen 2 viiltoa.
Mitä teit? Ethän sä sattuttanu itseäs? :(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:28"]
hakkaa tyynyä tai sohvaa tms! Nypi kulmakarvoja, se sattuu.
[/quote]
Kulmakarvojen nyppiminen sattuu silleen ikävästi. Ei se auta.
Älä viiltele! Vaikka se ei nyt haittaa, mutta sulle jää ikuisiksi ajoiksi ne arvet ja jossain vaiheessa se harmittaa sua paljon.
Miksi haluat satuttaa itseäsi pahassa olossa?