Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä häkellyttävän ällöttävää tuttusi on tehnyt läsnäollessasi?

Vierailija
24.01.2022 |

Tuli tällainen aihe mieleen, kun käytiin kaverin kanssa lounasravintolassa (työpaikkaruokala joka on avoinna myös muille). Kaveri otti kahvin, minä ruokaa. Kun kahvi oli hörpitty ja minä vasta aloittelin syömistä, kaivoi tämä tyyppi laukustaan esille kynsileikkurin -ja kyllä- alkoi leikata kynsiään pöydän päällä noin 20 cm päässä tarjottimestani. :D

Suutuin yllättävän paljon, koska ruokahalu meni kokonaan kynsien sinkoillessa ympäriinsä. Kaveri ei tajunnut ollenkaan miksi ei voisi leikata kynsiään ruokapöydässä, ihan hölmöä pitää sitä ällöttävänä.

Koitin miettiä muita samankaltaisia tilanteita, mutta mitään yhtä häkellyttävää ei tullut heti mieleen. Tuleeko muille? Jakakaa kokemuksenne eriävistä hygieniakäytännöistä!

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kaksi kaveriani plus tämän toisen kaverini poikaystävä nukutiin mökillä samassa huoneessa. Pariskunta päätti ruveta harrastamaan seksiä. Ällötti kuunnella niitä pussausääniä, voihkintaa ja litinää. Jutun kruunasi se, kun aamulla avasin roskiksen ja roskiksessa (melko täysi) päällimmäisenä käytetty kortsu täynnä spermaa. Silloin havahduin, että olen varmaan aseksuaali ja ajatus seksistä rupesi ällöttämään jo ällöttää edelleen niin paljon etten voi kuvitellakaan ikinä harrastavani sitä.

Yäk. Ei liity aseksuaalisuuteen.

Hankkiudu eroon sosiaalisesti alikehittyneistä "kavereista".

Vierailija
82/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla tulikin otsikosta mieleen juuri joku kynsienleikkaaminen toisten syödessä. 

Ei ole kuitenkaan itselle tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä alkoi jossakin vaiheessa kaivella nenäänsä avoimesti niin minun kuin kavereidensa nähden. Sisällä hän myös heitteli rään aina lattialle, ja kun pyysin olemaan tekemättä niin, etenkin kun lattialla ryömi siinä vaiheessa vauva, exä raivostui.

Exällä oli myös tapana käydä pyyhkimässä takapuolensa vessa-asiointien välillä niin että hän jätti oven auki ja pyllisteli vessassa takapuoli pystyssä. Tämä tapahtui keskellä vessan lattiaa, ja pehmeästä vessapaperista putoili lattialle pieniä rullaantuneita paperinpaloja, joita sitten kulkeutui sukkien mukana ällöttävästi ympäri taloa, jos en ehtinyt ja huomannut siivota niitä vessasta pois. Itse hän ei tietenkään niitä siivonnut.

Lisäksi hän oli ns. kyykkyvatkaaja.  Se ääni. Blyäähh.

Vierailija
84/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, kaksi kaveriani plus tämän toisen kaverini poikaystävä nukutiin mökillä samassa huoneessa. Pariskunta päätti ruveta harrastamaan seksiä. Ällötti kuunnella niitä pussausääniä, voihkintaa ja litinää. Jutun kruunasi se, kun aamulla avasin roskiksen ja roskiksessa (melko täysi) päällimmäisenä käytetty kortsu täynnä spermaa. Silloin havahduin, että olen varmaan aseksuaali ja ajatus seksistä rupesi ällöttämään jo ällöttää edelleen niin paljon etten voi kuvitellakaan ikinä harrastavani sitä.

Joo en ole enää tekemisissä kuin max kerran vuodessa tai parissa ja silloikin vain päiväseltään. Miten niin ei liity aseksuaalisuuteen? Tajuan kyllä, että tuo on muidenkin mielestä ällöttävää, mutta tuskin ei-aseksuaali reagoisi tai traumatisoituisi aivan näin vahvasti. En vain ollut ajatellut aseksuaalisuuttani aikaisemmin ja uskon, että tuo kokemus jotenkin toi sen tajuntaani.

Vierailija
85/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tapauksesta jossa nainen oli tullut paljuun kuukautisten aikaan side pöksyissään.

Olisin ehkä oksentanut ja poistunut paljusta.

Mitä helvettiä :DDDD 

Järkyttävää. 

Vierailija
86/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en ole enää tekemisissä kuin max kerran vuodessa tai parissa ja silloikin vain päiväseltään. Miten niin ei liity aseksuaalisuuteen? Tajuan kyllä, että tuo on muidenkin mielestä ällöttävää, mutta tuskin ei-aseksuaali reagoisi tai traumatisoituisi aivan näin vahvasti. En vain ollut ajatellut aseksuaalisuuttani aikaisemmin ja uskon, että tuo kokemus jotenkin toi sen tajuntaani.

Kyllä reagoisi ja traumatisoituisi.

Vierailija
87/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävättäreni, joka oli muuten ihan siisti ihminen, aina kaivoi nenästään kuivia kokkareita ollessaan vierailulla luonani, ja varisteli tuotokset lattialle ja matolle. 

Saunoessamme hän myös kaivoi kokkareita nenästään ja pyyhki ne kiinni lauteen reunaan.  En tiennyt,

miten päin olisin tohtinut istua, kun pelkäsin, paljonko reunassa oli aikaisempia klönttejä.  Tyttärensä

teki samoin saunassa.

Lenkkeillessä hän niisti nenänsä sormin avittaessa.  Ei ikinä käyttänyt nenäliinaa.

Vierailija
88/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä seksin jälkeen pesi peniksensä huolellisesti lavuaarin päällä bideesuihkulla suihkuttaen. Ei siinä mitään, hyvä homma- mutta hän aina samalla pissasi lavuaariin sanoen äänekkäästi "AAAHHH!" Ei suostunut lopettamaan tapaansa virtsata lavuaariin useista pyynnistä huolimatta. Aloitti tekemään tätä avoimesti siis vasta yhteen muuton jälkeen, kun joku varmasti ihmettelee miksi valitsin moisen upean uroksen poikaystäväkseni.

Vierailija
89/96 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä reagoisi ja traumatisoituisi.

Nääh. Minun muinoinen kaverini teki vastaavalla tavalla jonkun baarihoitonsa kanssa. Ällöttävää ja epäkunnioittavaa se oli, mutta en lakannut sen vuoksi seksin harrastamista.

Vierailija
90/96 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä alkoi jossakin vaiheessa kaivella nenäänsä avoimesti niin minun kuin kavereidensa nähden. Sisällä hän myös heitteli rään aina lattialle, ja kun pyysin olemaan tekemättä niin, etenkin kun lattialla ryömi siinä vaiheessa vauva, exä raivostui.

Exällä oli myös tapana käydä pyyhkimässä takapuolensa vessa-asiointien välillä niin että hän jätti oven auki ja pyllisteli vessassa takapuoli pystyssä. Tämä tapahtui keskellä vessan lattiaa, ja pehmeästä vessapaperista putoili lattialle pieniä rullaantuneita paperinpaloja, joita sitten kulkeutui sukkien mukana ällöttävästi ympäri taloa, jos en ehtinyt ja huomannut siivota niitä vessasta pois. Itse hän ei tietenkään niitä siivonnut.

Lisäksi hän oli ns. kyykkyvatkaaja.  Se ääni. Blyäähh.

Mikä on kyykkyvatkaaja :DD

Vierailija
91/96 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini Petterillä on tapana kotibileissä tms.illanvietoissa.

Petteri vetää housut nilkkoihn ja menee lattilla makamaan ja revittelee

perssettään, karjuu ja mölisee samalla. Show kestää n. 5min ja sen jälkeen

Petteri on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kiva kun joskus on ihan uusia tuttavuuksia mukana.

Vierailija
92/96 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joskus miespuolinen, siihen aikaan ihan hyväkin kaveri, kylään vähän pidemmän matkan päästä. Olin vasta muuttanut ja nukkumapaikkoja ei ollut liikaa, joten laitoin hänelle patjan oman patjani lähistölle. Mutta kun valot sammuivat ja hän kai luuli että olin nukahtanut, hän alkoi r u n k k a a m a a n 😨 En tiedä miten päin olisi pitänyt olla, tietenkin siinä yön hiljaisuudessa kuulin kaikki yksityiskohdat. Jälkeenpäin harmitti että en huomauttanut asiasta. Nykyään emme oikein kaveeraa enää 😁

Vierailija
93/96 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli joskus miespuolinen, siihen aikaan ihan hyväkin kaveri, kylään vähän pidemmän matkan päästä. Olin vasta muuttanut ja nukkumapaikkoja ei ollut liikaa, joten laitoin hänelle patjan oman patjani lähistölle. Mutta kun valot sammuivat ja hän kai luuli että olin nukahtanut, hän alkoi r u n k k a a m a a n 😨 En tiedä miten päin olisi pitänyt olla, tietenkin siinä yön hiljaisuudessa kuulin kaikki yksityiskohdat. Jälkeenpäin harmitti että en huomauttanut asiasta. Nykyään emme oikein kaveeraa enää 😁

Kunnon runkkaus on aina paikallaan.

Vierailija
94/96 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä sylki ruoantähteitä mitkä olivay jääneet hampaisiin pitkin kämppää estottomasti.

Mys haisteli omia likaisia kalsareitaan

😩

Työpaikallani ruokailun päätteeksi useat työkaverit alkavat kaivella antaumuksella hammastikulla hampaitaan ja tutkivat näitä oikein vielä toimenpiteen jälkeen ja jättävät pitkin pöytiä.

Vierailija
95/96 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen kaveri pyyhkii kylppärin lattian pyyhkeellä, jonka sitten jättää lojumaan lattialle. Hirveä mätänevän pyyhkeen käry aina tarpeella käydessä.

Vierailija
96/96 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran töissä harjoittelija, joka kaivoi nenäänsä, söi räkää ja kaiveli muniaan. Sekä housujen päältä että ALTA. Oli todella ällöttävää ja kiusallista. En oikein tiennyt, miten tuosta sanoisi hienotunteisesti.