Mitä häkellyttävän ällöttävää tuttusi on tehnyt läsnäollessasi?
Tuli tällainen aihe mieleen, kun käytiin kaverin kanssa lounasravintolassa (työpaikkaruokala joka on avoinna myös muille). Kaveri otti kahvin, minä ruokaa. Kun kahvi oli hörpitty ja minä vasta aloittelin syömistä, kaivoi tämä tyyppi laukustaan esille kynsileikkurin -ja kyllä- alkoi leikata kynsiään pöydän päällä noin 20 cm päässä tarjottimestani. :D
Suutuin yllättävän paljon, koska ruokahalu meni kokonaan kynsien sinkoillessa ympäriinsä. Kaveri ei tajunnut ollenkaan miksi ei voisi leikata kynsiään ruokapöydässä, ihan hölmöä pitää sitä ällöttävänä.
Koitin miettiä muita samankaltaisia tilanteita, mutta mitään yhtä häkellyttävää ei tullut heti mieleen. Tuleeko muille? Jakakaa kokemuksenne eriävistä hygieniakäytännöistä!
Kommentit (96)
- Entinen työkaveri aivasti aina märät sylkiräkäaivastuksensa avoimiin kämmeniinsä, ja jatkoi sitten tietokoneensa käyttöä kuin mitään ei olis tapahtunut. Ei siis kuivannut käsiään, pessyt niitä tai ottanut mitään nenäliinaa, vaan jatkoi hiiri- ja näppäimistönakutusta märillä kämmenillään.
- Toinen kaveri kokatessaan maistelee aina suoraan kauhasta tai puulusikasta ja jatkaa sekoittamista. Jopa silloin kun ruoka tulee vieraille. En ymmärrä miksi sillä samalla kauhalla ei voi tiputtaa ruokaa maistelulusikkaan ja maistella sekoittamatta omaa sylkeään koko ruoan sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen kämppäkaverini käytti toisinaan kylpyhuoneen bidee-suihkua sellaisten isojen astioiden pesemiseen, joita oli vaikea mahduttaa keittiön lavuaariin. Siis sitä samaa suihkua, joka tungetaan haarusten väliin ja jolla huuhdellaan paskainen perse. Ihmetteli vilpittömästi, kun hermostuin.
vettä siitä bideestäkin tulee..
voisit pestä bideesi joskus niinkuin normaalit ihmiset..
Ai että kunhan vessanpöntön pesaisee säännöllisesti niin se on sitten ihan kelpoa talousvettä vaikkapa ruoanlaittoon ja tiskaukseen käytettäväksi?
huuhtelen hampaani vessan hanasta otetulla vedellä.. eikö kaikki muka?
Onko sinulla tapana ulostamisen jälkeen tunkea hanurisi siihen lavuaariin huuhdeltavaksi ja silloin tällöin roiskia vessanpöntöstä vettä sen hanan päälle? Koska jos ei, niin ymmärrät varmaan, ettei ole ihan sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk! Lisää!
Ap
Ap vaikuttaa niin ikävältä ihmiseltä että tekisi mieli tulla kaivamaan nenää ja heittelemään häntä räkäpalloilla.
Onko perusteluja? Ehkä olisin mukavampi, jos söisin mukisematta ruoka-annokseni jossa on kaverin kynnenpätkiä joukossa. Parannan tapani!
Not.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk! Lisää!
Ap
Ap vaikuttaa niin ikävältä ihmiseltä että tekisi mieli tulla kaivamaan nenää ja heittelemään häntä räkäpalloilla.
Jollain taisi mennä ketju tunteisiin :D Satutko olemaan kämmeniinsä aivasteleva ja ovi auki ulostava bidee-tiskaaja?
Vierailija kirjoitti:
Annoin puolitutun nuoremman miehen yöpyä kotonani. Kaikki meni muuten asiallisesti, mutta aamulla nuori herra bongasi olohuoneen pöydältä aarteen: Voi juku, täällä on vanupuikkoja! Siitäpä alkoi näyttävä korvien rassaaminen sohvalla istuen, vaikka kylppäri olisi ollut parin metrin päässä. Sentään poika vei keltaiset taidetekeleensä roskiin, siitä plussaa!
Olisiko niitä puikkoja pitänyt dippailla sitten johonkin kun siinä tarjolla olivat. Hehhee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi käy meillä vessassa aina ovi auki. Olen sopeutunut, mutta kerran kun kuulin että alkoi vääntää p*skaa niin oli kyllä pakko käydä laittamassa ovi kiinni. Ei onneksi vieraile kovin usein. Meillä myös pesee käsiään koska oppi siihen aikanaan kun lapset olivat vauvoja, mutta kotonaan ei pese ja elintarvikehygienia on vähintäänkin kyseenalaista. Ruoat pöydällä yötä päivää jne. Hoitamattomat kädet ja kynnet joiden alla varmaan pesii yhtä sun toista... en syö siellä mitään jos voin välttää tai jos en voi, niin sitten vain jotain kuumennettua.
Apua! Siis mistä pystymetsästä anoppisi on oikein ryöminyt esiin? Ei ole tarkoitus v i t t u i l l a, alkoi vain oikeasti kauhistuttamaan ja naurattamaan ajatus siitä että tuollaista luolapeikkoa pitäisi kestitä. Taitaisin kyllä itse ilmoittaa melko suorasukaisesti, että meillä on tapana paskantaa vain omassa rauhassa....
Ystäväni äiti kävi kans vessassa ovi sepposen selällään. Ei haitannut vaikka kuinka paljon oli porukkaa näkemässä:D
Vanhempani harrastavat tuota, että vessaan mennään ovi auki. He eivät myöskään sytytä vessaan valoa, vaan istuvat siellä pimeässä.
Kun olen monta kertaa sanonut asiasta, niin he hyväksyvät nyt että minun kylässä ollessa suljetaan ovi kun käydään kakalla. He kuitenkin aina naureskelevat asiaa, että ai niin kun Hanna on kylässä, niin pitää sulkea ovi, hehheh. Ihan kuin olisin joku nirppanokka. Kälyjeni aikana sentään yrittävät olla asiallisempia.
Vierailija kirjoitti:
- Entinen työkaveri aivasti aina märät sylkiräkäaivastuksensa avoimiin kämmeniinsä, ja jatkoi sitten tietokoneensa käyttöä kuin mitään ei olis tapahtunut. Ei siis kuivannut käsiään, pessyt niitä tai ottanut mitään nenäliinaa, vaan jatkoi hiiri- ja näppäimistönakutusta märillä kämmenillään.
- Toinen kaveri kokatessaan maistelee aina suoraan kauhasta tai puulusikasta ja jatkaa sekoittamista. Jopa silloin kun ruoka tulee vieraille. En ymmärrä miksi sillä samalla kauhalla ei voi tiputtaa ruokaa maistelulusikkaan ja maistella sekoittamatta omaa sylkeään koko ruoan sekaan.
Nuo molemmat temput olen nähnyt ihan ammattikeittiössä tutun työntekijän toimesta tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi käy meillä vessassa aina ovi auki. Olen sopeutunut, mutta kerran kun kuulin että alkoi vääntää p*skaa niin oli kyllä pakko käydä laittamassa ovi kiinni. Ei onneksi vieraile kovin usein. Meillä myös pesee käsiään koska oppi siihen aikanaan kun lapset olivat vauvoja, mutta kotonaan ei pese ja elintarvikehygienia on vähintäänkin kyseenalaista. Ruoat pöydällä yötä päivää jne. Hoitamattomat kädet ja kynnet joiden alla varmaan pesii yhtä sun toista... en syö siellä mitään jos voin välttää tai jos en voi, niin sitten vain jotain kuumennettua.
Apua! Siis mistä pystymetsästä anoppisi on oikein ryöminyt esiin? Ei ole tarkoitus v i t t u i l l a, alkoi vain oikeasti kauhistuttamaan ja naurattamaan ajatus siitä että tuollaista luolapeikkoa pitäisi kestitä. Taitaisin kyllä itse ilmoittaa melko suorasukaisesti, että meillä on tapana paskantaa vain omassa rauhassa....
Luulen että on vaan jotenkin pikkuhiljaa metsittynyt ja höperöitynyt, mieheni suvussa ei tunnuta olevan kovin tarkkoja hygieniasta noin muutenkaan, mutta poikansa on kuitenkin melko normaali tällä saralla joten varmaan pikkuhiljaa vaan luisunut tuohon. Yleinen junttius ja huonot käytöstavat toki kukkivat suvussa myös, joten tällaisia toisten huomioon ottamisia ei varmaan vaan osata ajatella.. eniten itseäni ällöttää tuo ruokahygienia, mutta omasta mielestään kai toimii ihan normaalisti. Asunto on muutenkin pinttyneen lian peitossa, tekisi mieli räjäyttää koko tönö jos ihan rehellisiä ollaan. Onneksi ei tosiaan kovin usein kyläillä puolin eikä toisin. Ihmisenä ihan ok, tullaan toimeen vaikka ei mitään bestiksiä ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän voit leikata hänen kyntensä kun käyt joskus vierailulla kylässä. Tai pyydä sukua tekemään se puolestasi.
Poikkis alkoi yhteenmuuton jälkeen kaivamaan sormella räkää suustaan tietokoneella pelatessaan ja nuoleskeli sen suuhunsa.
Ihan jokapäiväisesti.
Vierailija kirjoitti:
Poikkis alkoi yhteenmuuton jälkeen kaivamaan sormella räkää suustaan tietokoneella pelatessaan ja nuoleskeli sen suuhunsa.
Ihan jokapäiväisesti.
Siis nenästään.
Eräs tuttu pitää kaikenaikaa niin hirveetä älämölöä ettei sitä jaksa kuunnella. Tekee hän mitä tahansa niin suu käy jatkuvasti. Luulee itsestään muutenkin liikoja. Laulutaidot on ihan kamalaa kuunneltavaa. Äitinsä istuu sohvalla vieressä ja nauraa tälle keskenkasvuselle ihmiselle, joka on jäänyt teini tasolle elämässään. Ihminen on sentään jo 30+. Tällä ihmisellä on tosi huonot käytöstavat muutenkin. Kauheeta katseltavaa koko perhe, kaikki ihan samasta kaavasta veistettyjä. Yök.
Kesken ruokailun alkoi puhua menkoistaan ja kuvailla niitä yksityiskohtaisesti; kuinka tällä kertaa vuoto on kovin runsasta ja on isoja ”menkkaklimppejä”. Mielestäni ruokapöydässä ei ole kohteliasta kertoa ällöttävistä asioista. Käytöstavat.
Istuin takapenkillä ja läski ex-kaveri mätti räkää nokastaan suuhun minkä kerkesi pelkääjän paikalla.
Minä, kaksi kaveriani plus tämän toisen kaverini poikaystävä nukutiin mökillä samassa huoneessa. Pariskunta päätti ruveta harrastamaan seksiä. Ällötti kuunnella niitä pussausääniä, voihkintaa ja litinää. Jutun kruunasi se, kun aamulla avasin roskiksen ja roskiksessa (melko täysi) päällimmäisenä käytetty kortsu täynnä spermaa. Silloin havahduin, että olen varmaan aseksuaali ja ajatus seksistä rupesi ällöttämään jo ällöttää edelleen niin paljon etten voi kuvitellakaan ikinä harrastavani sitä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu nainen otti kylässä ollessaan haaruksistaan kiinni ja alkoi asetella housuja, jotka olivat vartalonmyötäiset. Ja lisäksi aikoi vaihtaa lapsen vaipan olohuoneessa keskellä lattiaa.
Ja miksei housuja saisi asetella? Ei siinä ole mitään ällöä.
Suun, silmien, nenän ja korvien kaivelu julkisesti etoo. Varsinkin, kun huomaan, ettei sen jälkeen pestä käsiä, ja mennään koskemaan ruokiin ja yhteisiin tavaroihin. Joka paikka möhnässä. Lähisukulainen tekee tätä, ja on yritetty sopia pelisääntöjä, mut ku ei mene perille, ei mene. Tai jos menee, unohtuu seuraavassa hetkessä. Omassa kodissani pidän asiasta melua, mutta vihaan koko tilannetta. Myös siivoustavat eroaa huomattavasti, tuntuu, ettei toisella ole huolen häivää hygieniasta. Onneksi ei asuta samassa taloudessa, mutta lomilla tms oon pinna kireällä.
Kaveri jostain syystä poistaa teepussin teestään siten, että puristaa siitä sormillaan suurimmat vedet takaisin mukiin, ja heittää kostean pussin sitten pöydälle. Jatkaa sitten toimiaan sormiaan kuivaamatta.