Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostin kirpputori - kusettajalle

Vierailija
26.05.2015 |

Ostin peiton joka oli kääritty kauniisti kiinni ja kiinnitetty tiukasti lahjanaruilla. Tyhmyyksissäni en jaksanut repiä nauhoja auki vaan ostin sen. Kotona avasin peiton ja siinä oli valtava kahviläikkä. Ei ihmekään että oli niin tiukasti lahjanarut kiinni.
No, menin takaisin kirppikselle ja menin siihen paikkaan josta sen peiton otin. Valikoin kalliimmat tavarat ja pistin ne laukkuuni (sillä kirppiksellä ei ole kameravalvontaa joka puolella).
Että terveiset vaan sulle!

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:53"]Myyjähän on kusettaja jos tahran on tahallaan piilottanut. Olen myös vetänyt henkisesti turpaan kieroa myyjää jos olen huomannut tahallisen kusetusyrityksen. Tietty kirppis on matkan varrella niin sen kautta, myyjän pöydän luokse ja tavaroita huoleton ilme kasvoilla eri pöytiin ja hintalappuja irti. Jää viikon myynti vähän pienemmäksi kuin oli ajatellut :) aikaa se ei vie minulta kuin 10 minsaa joka päivä mutta viikon viittii vetää 6-0 ihan opetuksena. [/quote] Kirppismyyjät täällä alapeukuttavat. Siltikin kritiikeissänne myyjiä kohtaan on vinha perä. Itsekin myyn tavaroitani/vaatteitani kirpputoreilla, mutta minulle on KUNNIA ASIA, että tavarani ovat ehjiä, puhtaita ja järkevästi hinnoiteltuja. Monesti oon itse myyjänä naureskellut naapurimyyjän käytetyille pyyhekumeille joita myydään 2e hintaan. Mikäli vaatteessani sattuu olemaan jokin sauma auki, vaikka muuten hyväkuntoinen on, mainitsen vammasta hintalapussa. Jos vamma on korjauskelvoton tai vaate pesty haaleaksi ja nyppyiseksi, pistän sen suoraan rodeen. Miksi kukaan ostaisi sellaista jota en itsekään suostuisi ostamaan. Toki inhoan kirppisvarkaita -itseltäkin viedään aina jotakin -mutta milläs paskamyyjät saisi jotenkin kuriin? Ei varkaus siihen auta sillä kostohan jää tunnistamatta, mutta enpä tiedä mitään keinoa millä myyjän saisi vastuuseen.

[/quote]

Heippalapuilla saa kuriin kenet tahansa!

Vierailija
82/88 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:32"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:29"]Tulkitsin otsikon ensin niin, että jossain kirpputori nimeltä Kostin kirpputori, ja siellä on joku kusettaja jolle sinulla on viesti. Tää on taas näitä päiviä. [/quote] Ja sinähän et ikinä tee kirjoitusvirheitä? Ap [/quote] Otsikon karmeus ei mene enää edes kirjoitusvirheen piikkiin. "Kirpputori kusettaja" olisi vielä ymmärrettävä yhdyssanavirhe, mutta kuka ihmeessä tunkisi viivan ja välejä sanan keskelle? [/quote] Oli miten oli. Toivottavasti ylimieliset saivat tyydytyksensä. Ap

[/quote]

Suomen kielen vaaliminen ei ole ylimielisyyttä, ylimielisyyttä on kirjoittaa miten sattuu. Näin Internet-aikana on entistäkin tärkeämpää pitää huolta rakkaasta äidinkielestämme, ja varsinkin näin anonyyminä se on ainoa käyntikortti, jonka itsestämme annamme.

[/quote]

Ei ap:n teksti nyt niin huonoa ollut. Itse viesti oli ihan hyvin kirjoitettu. Taisin olla ainoa, joka osasi tulkita oikein otsikon :) Minusta on tylsää kun jeesustellaan parin virheen takia. Vaikka viesti olisikin trolli (en ole varma), suuntaisin katseeni sisältöön, enkä viestin otsikon kirjoitusvirheeseen, varsinkin kun itse viesti oli hyvin ymmärrettävästi kirjoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:54"]

Hih. Mä aloin kanssa miettimään , et missähän on Kostin -kirppis. Ihan kiva nimi :) 

odella kurja juttu piilottaa se tahra. Vaikka kirpparilla on käytettyä tavaraa,silti pakutu tavarat pitäsi olla siinä kuunnossa mikä se pakkaus pälllisin puolin antaa ymmärtää. Pakkausten ja pussien aukirepiminen on todella törkeää.

Mä olisin vienyt sen peiton takas- ei siitä olisi rahojaan akaisn saanut , mut levittänyt sen aukinaisena siihen pöydälle--Ja vaikka lapuan että ostin ja makoin  mutta aika kurja temppu piilottaa tahra ! Liilisia myyjää nolotavan.

itse kiertelen kirppareita ahkeraan ja kahdesti olen palauttanut Sutta olenneen tavaran takaisin myyjän pöydälle terveisten kera.  En tiedä ottaako opikseen.

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:46"]

Tulkitsin otsikon ensin niin, että jossain kirpputori nimeltä Kostin kirpputori, ja siellä on joku kusettaja jolle sinulla on viesti. Tää on taas näitä päiviä.

No samalla tavalla minäkin tuon tulkitsin.

[/quote]

[/quote]

Tämä on oikea tapa "kostaa" kusettajamyyjälle,ap:n tapaus naurattaa.Kirppiskamoissahan on riskinsä,ettei päällisin puolin OK tuote olekaan priimakunnossa.Jos tulee ostaneeksi paskaa,se on huonoa tuuria,ja varmasti vituttaa,mutta ei tosiaan oikeuta "kostoksi ja opetukseksi" pöllimään mitään.Aika vajakkitouhua,AP.

Vierailija
84/88 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:29"]

Tulkitsin otsikon ensin niin, että jossain kirpputori nimeltä Kostin kirpputori, ja siellä on joku kusettaja jolle sinulla on viesti. Tää on taas näitä päiviä.

[/quote]

Mä luin taas et "Kosin kirpputori" ja ajattelin, että kyllä me ollaan kosmopoliitteja kun pitää kreikkalaisista kirppareistakin keskustella..

Vierailija
85/88 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:42"]

Mä kävin hieromassa koiranpaskaa erään tyypin postiluukusta sisään. Saapahan sen 40€:n edestä siivota paskaa. Oli eka kerta kun mua kusetettiin nettikirppari hommissa. Ei tuntunut kivalta. Tai no nyt on vähän parempi fiilis.

[/quote]

Joo ihan vissiin kävitkin. Fantasioissasi ehkä.

Vierailija
86/88 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:46"]  Tulkitsin otsikon ensin niin, että jossain kirpputori nimeltä Kostin kirpputori, ja siellä on joku kusettaja jolle sinulla on viesti. Tää on taas näitä päiviä.   No samalla tavalla minäkin tuon tulkitsin. [/quote] Kuten sanoin, kirjoitusvirhe. Ap

[/quote]Mikähän mulla viiraa, kun luin tuon just niinkuin ap oli sen tarkoittanut...

Vierailija
87/88 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että oli kahviläikkä. Jonkun menkkaveret valahtanu siihen peiton päälle ja useammassa pesussa vain haalistunut. Hyi en ostais tutkimatta mitään tuommoista. Oma moka, mutta silti ymmärrän tuon kostotoimen, vaikka se on ihan naurettava.

Vierailija
88/88 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Kostin kirpputori?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi