Kerroitko ensimmäiselle seksikumppanillesi että se oli ensimmäinen kertasi?
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:15"]Ekalla kerralla, kun kerroin naiselle, niin nainen ei sitten halunnut harrastaa seksiä, tuon asian takia. Toisella kerralla en kertonut, sitten viimein menetin poikuuden. 22v neitsyt mies kyllä karkottaa naisia nähtävästi. [/quote] Hyvä tietää, olen vielä tuota vanhempi ja poikuus tiukasti tallessa. En kyllä kehtaa varmasti kertoa , jos nyt pääsen siitä joskus eroon ja eiköhän nainen sen huomaa "varmoista" otteista. Varmaan joku maksullinen saa "kunnian" päästää minut pälkähästä :(
[/quote]
Miksi ihmeessä ette etsi naista joka osaa tuotakin asiaa teissä arvostaa? Siis sitä, että olette mitä olette ja sillä sipuli?
[/quote]
Se on kuulkaas miehellä sillei, et jos ees jonkun naisen saa niin hyvä! Paitsi se 2 % jotka nussii kaikki akat..
Kerroin, ja hän kertoi saman minulle.
Siksi ehkä jäikin niin hyvät muistot :) Epävarmaa räpellystä, mutta sympaattista sellaista. "Tuntuuks hyvältä jos teen näin?" "Hei sattuuko, no sitten lopetan" :)
Vuosisadan rakkaustarinaa meistä ei tullut, kumpikin varmasti saanut monta kertaa parempaa seksiä jo, mutta ainakaan mitään seksikammoa ei jäänyt kun kaksi unteloa asiaa selvittivät ekaa kertaa kaverin ulkorakennuksessa :D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:03"]
En kertonut. Olin 20v ja siinä pisteessä että neitsyys alkoi oikeasti olla pieni taakka. Tapasin jätkän joka oli vähän sellainen joka antoi ymmärtää mutta ei ymmärtänyt antaa. Tuntui siltä että jos kerron niin vaan riskeeraan kaiken.
[/quote]
Miten neitsyys on taakka?
[/quote]
Olet vissiin vähän yksinkertainen jos et ymmärrä...:D
[/quote]
Poikuus ainakin on taakka, tekee vain mieli kuolla :'(
[/quote]
Sama, en tiedä kauanko jaksan enää edes yrittää...
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:47"]Kerroin ja ei millään uskonut :D "kato nyt peiliin ja miten muutenkin käyttäydyit" no eihän se nyt ulkonäköä ja itsevarmuutta katso onko neitsyt vai ei. Olin 20-vuotta, lomareissulla yhdenyön juttu, teki mieli ja kyllästyin odottamaan seurustelukumppania. niin ne periaatteet vaan voi lentää välillä romukoppaan.
[/quote]
miksi alapeukkua? :)
Kerroin jälkeenpäin, sitten kun oltiin vähän aikaa makoiltu seksin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:57"]Kerroin. Kaduttaa se että kerroin ja kaduttaa kenen kanssa sen tein
[/quote]
Tämä. Vaikka seurusteltiinkin hetki.
En kertonut. Kalvon olin puhkonut jo aikaisemmin dildolla, joten verta ei tullut. Kyllästyin neitsyyteen, joten menin baariin sillä mielellä, että täältä nyt joku neitsyyden viemään. Olinkohan 19 vai 20 v.? En oikeasti muista tarkkaa ikää, mutta lukiosta päässyt jo ja opiskelemassa. Miestä en todellakaan enää tunnistaisi. Olikohan nimi...Jani? Oli toiselta paikkakunnalta (Pieksämäki? Porvoo? Pietarsaari? Joku P:llä alkava) käymässä opiskelupaikkakunnallani, puhui koko illan kaverinsa ihanasta tyttöystävästä. :D :D Ihan hauska ilta, mutta ei varsinaisesti romanttinen.
En kertonut eikä mies tajunnut. Olin jo 23-vuotias ja mies samanikäinen. Hänellä oli takana pitkä seurustelusuhde, jossa olivat asuneet yhdessä ja olleet kihloissa. Olisi tuntunut jotenkin typerältä kertoa että ylipäätään nään miehen vehkeen ensimmäistä kertaa ym. Mies piti itsestään selvänä että olen jo kokenut ja olisi tuntunut hölmöltä kertoa että olen ihan pihalla. Suhde kesti seitsemän vuotta ja nyt kolmekymppisenä sinkkuna haaveilen löytäväni seksikumpanin numerolla 2.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:58"]
No pojat tajus sen repeytyneestä immenkalvosta ainakin, vai tajusivatko.
[/quote]
Ei yhdynnässä kuulu mitään revetä, vaikka olisi ensimmäinen kerta. Jos on verta tullut, on ollut liiak kovakourainen meno ensikertalaiselle tai sitten jännityksen vuoksi liian tiukka ja/tai kuiva emätin.
Yhdynnän ei koskaan kuulu rikkoa mitään, saada vuotamaan verta tai sattua.
En. Olin tuhannen tuiterissa ja niin oli jätkäkin. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen että sai sen sillä tavalla pois alta.
En kertonut. Tuntui muutenkin hyvältä koko ilta niin olisi ollut turha asia.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:15"]
Ekalla kerralla, kun kerroin naiselle, niin nainen ei sitten halunnut harrastaa seksiä, tuon asian takia. Toisella kerralla en kertonut, sitten viimein menetin poikuuden. 22v neitsyt mies kyllä karkottaa naisia nähtävästi.
minä olin vuoden sinua nuorempi neitsyt, eikä eräs mies alkanut kanssani millekään. Herrasmies :) sanoi, että minun pitäisi menettää se parisuhteessa jollekin tärkeälle.
Nyt on kyllä tulevaa av-mammaa vedätetty nuorena oikein kunnolla...:D
Vierailija kirjoitti:
En kertonut. Tuntui muutenkin hyvältä koko ilta niin olisi ollut turha asia.
Turhaa sitä on alkaa kertomaan silloin kun tuntuu hyvältä.
Joo kerroin, ei tuntunut muikkeli juuri arvostavan tätä itselleni suurta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos kerroit niin teitkö sen jo etukäteen?
En, eikä onneksi tullut verta joten se ei koskaan paljastunut. Olin melkein 15 ja poika 17 ja olin varma, että hän oli kokenut. Nyt aikuisiällä veikkaan, että taisinpa olla itsekin hänen ensimmäisensä.
Tietenkin kerroin, mun ei tulis MIELEENKÄÄN mennä sänkyyn niin, ettei toinen tietäisi minusta noin oleellista asiaa. En ole mikään itseni pahoinpitelijä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:58"]
No pojat tajus sen repeytyneestä immenkalvosta ainakin, vai tajusivatko.
Ei yhdynnässä kuulu mitään revetä, vaikka olisi ensimmäinen kerta. Jos on verta tullut, on ollut liiak kovakourainen meno ensikertalaiselle tai sitten jännityksen vuoksi liian tiukka ja/tai kuiva emätin.
Yhdynnän ei koskaan kuulu rikkoa mitään, saada vuotamaan verta tai sattua.
Uskoisikohan?
Mäpä sain ekaa kertaa tänä vappuna. Kaverit sika kateellisia, oon eka joka pääsi korkkaamaan! Leijun!!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:56"]
Ja jos kerroit niin teitkö sen jo etukäteen?
[/quote]
Olimme ensimmäiset toisillemme. Siitä lähtien olimmekin 30 vuotta yhdessä.