Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on palkkanne?

Vierailija
13.08.2024 |

Mikä on ammattinne ja paljonko saatte palkkaa tai muita tuloja nettona kuussa eli tilille tuleva rahamäärä? Entä saatteko luontoisetuja? Auto-, puhelin-, ateriaetuja yms.?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan jaksamatta vastata itse kysymykseen, niin nettopalkkahan ei ole mitenkään vertailukelpoinen edes saman ammattiryhmän sisällä.

Vierailija
2/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettotulot eivät ole vertailukelpoisia. Tulot ilmoitetaan aina bruttona.

Vierailija
4/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Softakehittäjä, 32v, peruspalkka verojen jälkeen 4200 e/kk, 400e/v epassi, valitse työlaitteesi, alempi neuvoteltu lounashinta lähiravintoloissa, leasing auto- ja fillarietu (verohyöty). Työterveydessä yleislääkärikäynnit ja sen lähetteellä erikoislääkärikäynnit ja fysio- ja psykoterapiat. Ei hammashoitoa tai työmatkaetua.

Vierailija
5/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan vaan jaksamatta vastata itse kysymykseen, niin nettopalkkahan ei ole mitenkään vertailukelpoinen edes saman ammattiryhmän sisällä.

Nimenomaan nettopalkkahan sen kertoo, mitä palkasta tulee tilille rahaa. Jos brutto on esim. 5000€/kk, ei se monistakin eri syistä tarkoita sitä, kaikille samankokoisen palkan saaville tulisi sama summa tilille. Se tilille tuleva määrähän on se millä eletään, ei bruttopalkalla.

Vierailija
6/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan nettopalkkahan sen kertoo, mitä palkasta tulee tilille rahaa. Jos brutto on esim. 5000€/kk, ei se monistakin eri syistä tarkoita sitä, kaikille samankokoisen palkan saaville tulisi sama summa tilille. Se tilille tuleva määrähän on se millä eletään, ei bruttopalkalla.

Tämä on todella hassusti ajateltu:) Kun ei sillä nettosummallakaan tiedä, että kuinka monta ihmistä sillä palkalla elätetään.

Vierailija
7/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
8/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sulla on kaksi täsmälleen samaa bruttopalkkaa tienaava työntekijä samassa paikassa, toisella on lapsia, toinen on lapseton ja nämä asuvat eri kunnissa, ja vain toinen kuuluu kirkkoon, niin heidän nettopalkkansa on eri. Siitäkin huolimatta, että bruttopalkka ja työtehtävät olisivat samat.

Vierailija
9/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Vai pyytääkö ap palkkatoiveensakin aina nettona työnantajalta?

Vierailija
10/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4100€

työpaikka tarjoaa lounaat

Vierailija
11/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3350, asiakaspalvelukoordinaattori. Runsas satanen  liikuntaetua vuodessa. Sairauskassan jäsenyys, josta korvataan 75% tietyin ehdoin. 

Vierailija
12/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 000€/kk.

Vierailija
13/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan mutta saa niitä silti kysyä.

Vierailija
14/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Pari tonnia tulee kuussa rahaa tilille.

Vierailija
15/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin itse aikoinaan palkkaneuvotteluissa keskusteltiin siitä tasosta, paljonko palkasta suurinpiirtein pitäisi jäädä käteen ja bruttosumma määriteltiin tuon arvion perusteella.

Oma palkkapyyntö oli, että käteen jäävä palkka pitää alkaa kolmosella, jonka arvioin olevan vielä mahdollisuuksien rajoissa ko. tehtävässä.

Vierailija
16/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin itse aikoinaan palkkaneuvotteluissa keskusteltiin siitä tasosta, paljonko palkasta suurinpiirtein pitäisi jäädä käteen ja bruttosumma määriteltiin tuon arvion perusteella.

Oma palkkapyyntö oli, että käteen jäävä palkka pitää alkaa kolmosella, jonka arvioin olevan vielä mahdollisuuksien rajoissa ko. tehtävässä.

Päivän naurut😂 Niin kuin työnantajalla olisi pskankaan väliä sillä, mitä työntekijälle jää käteen. Meinaatko ihan tosissasi, että olet laskenut työnantajan kanssa, että onko sulla asuntolainaa, lapsia yms, että mikä veroprosenttisi on. 

Vierailija
17/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse hyvä ja kertoo oman tulonsa tänne, kiitos!

Vierailija
18/18 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut😂 Niin kuin työnantajalla olisi pskankaan väliä sillä, mitä työntekijälle jää käteen. Meinaatko ihan tosissasi, että olet laskenut työnantajan kanssa, että onko sulla asuntolainaa, lapsia yms, että mikä veroprosenttisi on.&nbsp

Sivistäkää tyhmää, miten lapset ja asuntolaina vaikuttaa verotukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi