Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroitko ensimmäiselle seksikumppanillesi että se oli ensimmäinen kertasi?

Vierailija
26.05.2015 |

Ja jos kerroit niin teitkö sen jo etukäteen?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen sanonut ja kysynyt ihan joka kerta että eihän tää haittaa kun tämä on mun eka kerta?

M52

Vierailija
102/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut nykyiselle vaimolleni, että oli mun eka. Luuli, että olin ollut ennenkin kun tiesi minun bilettäneen paljon. Täytin juuri silloin 19v ja vaimo 18. En halunnut silloin hosua, vaan kurmotin uutta, ensimmäistä tyttöystävää pari kuukauttaa ennen kuin suostuin yhdyntään. Se olikin uskomaton kun molemmilla oli aivan pakottava himo.  Itsellä ei ollut eikä ole edes syttynyt himo kenenkään muun kanssa.  Nyt ollaan jo eläkkeellä, enkä ole kertonut vaimolle vieläkään, että on ainut. Nuorempana en kertonut, koska olisin vain turhaan lisännyt pelkoa, että jossain vaiheessa menen vieraisiin tai lähden kokeilemaan muita naisia. Vaimollani ehti olemaan joku poikaystävä tai seksiä muiden miesten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako näin nelikymppisenä miehenä ees kertoakaan jos joskus saisin seksiä?

Vierailija
104/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut ainakin viidelle kumppanilleni että olen ekaa kertaa:D

N21

Vierailija
105/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut. Seurustelin tytön kanssa joka asui naapurissa. Maaseudulla elettiin ja se seurustelu oli vähän sellaista mitä nykynuoriso kutsuisi säätämiseksi. Likka oli kaks vuotta vanhempi mua ja koulussa ei voitu näyttäytyä parina romanttisesti yhdessä. Hän ei halunnut ja myönnyin kaihoisasti miettien, että mä haluan näyttää kaikille, että oon saanut hänet. Suudella häntä seinää vasten ja muuta sellaista. Oltiin tytön huoneessa ja yritin olla mahdollisimman itsevarma ja kokeneen oloinen. Ajattelin, että pojan pitää olla rohkea ja sain siitä sitten lisää itseluottamusta ja tein aloitteen kellistämällä tytön hänen söpöillessä. Perinteiset roolit rokkasivat meidän tapauksessa. Huomasin jo ekalla kerralla, miten hän kiihottui ja rentoutui nauttimaan sitä enemmän mitä varmempi itsestäni olin. Se taas lisäsi mun kiihkoani ja olin mielessäni maailman vahvin. 

Vierailija
106/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertonut. En halunnut, että tyyppi pääsee leveilemään asialla kavereilleen.

Millainen mulkku sitä kelpaakin ensimmäiseksi petikaveriksi? Jos tarvitsee tämmöisestä huolehtia niin miksi edes olla sen kanssa?

Vierailija
107/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut. Olin jo 22v, lähinnä nolotti, ettei ollut lainkaan aikaisempaa kokemusta.

M46

Vierailija
108/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertonut, se varmaan tiesi.

Olin 17v ja daami oli mun parhaan kaverin äidin sisko. Törmättiin jossain baarissa ja hän sitten houkutteli minut jatkoille hänen kotiin, mies taisi olla jossain työmatkalla tai jotain.

Ja jatkoilla hän kyllä esitti ihan suoria kysymyksiä, että olenko ollut tyttöjen kanssa sillee ja esitti todella suoraan että toivoisi että jäisin yöksi ja voitais harrastaa hieman seksi. No, tohon ei ihan hirveesti tarvinut houkutella. Pelotti ja jännitti aivan jäätävästi, olihan kyseessä oikea nainen eikä mikään kokematon teiniritsa.

Ja en tietenkään saanut tätä naista laukemaan vaikka ilmeisen lähelle päästiinkin kun sain suuseksi ohjeita, ja orgasmin hänkin sitten sai kun jeesaili ominsormin samalla kun nuolin sen pillua noin muuten

Vierailija
109/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut.

Olin 17-vuotias maalaispoika, ja jollain ihmeen kaupalla pääsin tansseista saatolle monta vuotta vanhemman naisen kanssa. Tai pikemminkin minuun osui valinta, ja niin minä seurasin tätä täydet naisen mitat omaavaa seuralaistani myymälän yläkertaan, jossa tämä myyjättärenä toimiva nainen asui. Kauppiaan perhe asui rakennuksen toisessa päässä, joten hiljaa piti hiipiä.

Huoneessaan nainen veti päiväpeitteen vuoteen päältä, joten epäilystä ei enää ollut siitä, mitä seuraisi. Nainen riisuutui alushameisilleen, kävi pesunurkkauksessa pesemässä hampaansa ja pimpukkansa, kuten tarkkaavaisen panin merkille. Siinä vaiheessa minulla alkoi seistä melko tanakasti, mutta muuten olin enemmän kuin hermostunut. Minulla ei ollut kondomejakaan, kauhistuin (mutta naisen yöpöydän laatikossa oli, kuten aikanaan selvisi. Mikäs se semmoinen sulhanen on, joka ei ole valmistautunut).

Niin ujokin olin, että vasta peiton alla riisuin alushousuni. Nainen sen sijaan oli sänkyyn mennessään sipaissut alushameen yltään. Ja mikä vartalo sieltä paljastuikaan, pyöreä ja muodokas, johon sormet vapisten aloin pikku hiljaa tutustua, edelleenkin enemmän tai vähemmän kauhuissani.

Onneksi kuitenkin himot pitivät yllä erektiota, johon osaavasti, lähes äidillisen huolekkaasti sujutti kondomin. Sitten tuli minun ensimmäinen kertani, kiihkeä ja huumaava mutta kovin lyhyt. Nainen voihkaisi siemensyöksyllleni, joten ehkä hänkin jonkin nautinnon sai.

Mutta eihän ainoaksi kerraksi jäänyt. Toisella kierroksella tunsin jo olevani kuin mestari, niin koulupoika kuin vielä olinkin.

Piti vastata, kerroinko. No, en. Kumppanillani päättelin sen sijaan olleen kokemusta, ja aitoa, teeskentelemätöntä miehentarvetta, jonka sillä kertaa onnistuin mielestäni varsin oivallisesti tyydyttämään. Kiitollisuudella muistelen. Roimasti sain itseluottamusta, josta oli iloa seuraavissa suhteissani enemmänkin omanikäisiin seurustelukumppaneihin. En enää pelännyt katastrofia.

Vierailija
110/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut, ei ollut oleellista. Oleellista siinä oli se, että yksi toinen sai tietää seksistämme ja hän kyllä tiesi minun olevan neitsyt. Eli eka kertani oli ns. kostopano :D 

Vierailija
111/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ja olimme toistemme ekat. Sovittelin penistä hänen sisäänsä koulun paloportaikossa. Yhdyntä kesti pari työntöä ja päättyi ejakulointiin portaiden välitasanteen lattialle. Siirryttiin takaisin suuteluun.

Vierailija
112/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesä 2020 ,ja paikkana kesä mökkimme.

Mieheni serkun poika oli useampana kesänä ollut mökillämme. Hänellä oli kaveri mukana viettämässä kesää mökillä.

Heillä oli meno armeijaan seuraavan vuoden alussa.

Päivät meni talkoillen ja illalla oli aina sauna,ja kun järven ranta niin kaikki kävivät uimassa. Ainoostaan minä laitoin bikinit päälle.

Ja ihan eri vuorot oli sanoessa.

Mieheni oli antanut nuorille miehille olutta ja oli pikkuisen iloisempi porukka.

Katselin ikkunasta kun pojat menivät iloisesti remuten saunasta uimaan .

Sanoin miehelleni että nuoret miehet taitaa pikkuisen näytellä.

Miehenikin tuli viereeni ja myhäili että haluaisinko tuommoisia nuoria miehiä tositoimiin.

Taisin mennä punaiseksi ainakin poskia kuumoitti.

Ehkä vastasin.

No minäpä puhun pojille.

Hölmö sanoin.

Myöhäistä ,mieheni sanoi. Saat antaa nuorille miehille.

Katselin kuinka pojilla ei ollut mihinkään kiirettä,näin selvästi kuinka kullit roikkui herkullisesti.

Mua alkoi panettamaan.

Oli mun vuoro mennä saunaan .

Sydän jyskytti ja oli ärsyttävä olo.

Hetken saunottuani menin uimaan ,ja ihan ilman suojaa.

Hitaasti että näkyy. Sen verran kiinnosti että katsotaanko mua. Näin naamat ikkunassa.

En pitänyt kiirettä.

Menin takaisin löylyyn.

Hetken kuluttua kuului kolinaa ja ovi aukeni.

Kaksi nuorta miestä tuli seuraksi ,kalut puoliheijarissa.

Pikkuisen väkinäistä keskustelua siinä käytiin.

Oli kuulemma isäntä käskenyt tulla jelppimään.

Kysyin siinä senkin että onko heillä tyttö kavereita . Ei ollut ,ei edes nähneet näistä ennen alastomana.

Siitä mentiin järven kautta saunakammarin levitettävälle laverille.

Olin heille eka kokemus.

Vierailija
113/116 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin ja olimme toistemme ekat. Sovittelin penistä hänen sisäänsä koulun paloportaikossa. Yhdyntä kesti pari työntöä ja päättyi ejakulointiin portaiden välitasanteen lattialle. Siirryttiin takaisin suuteluun.

Tämä huvittaa ja samalla kuulostaa tosi suloiselta.

En tiennyt, että ensimmäinen seksikumppanini lukion oppilaskunnan bändissä bassoa soittanut poika oli neitsyt kun rakastelimme. Itsekin olin ja sanoin sen hänelle. Hänestä sitä neitsyyttä ja kokemattomuutta ei osannut mitenkään päätellä. Voi sitä itsevarmuuden ja kukkoilun määrää ja se näkyi käytöksessä myös mun suhteeni. Hän todella vei ja minä vikisin ja nautin.

Vierailija
114/116 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä huvittaa ja samalla kuulostaa tosi suloiselta.

En tiennyt, että ensimmäinen seksikumppanini lukion oppilaskunnan bändissä bassoa soittanut poika oli neitsyt kun rakastelimme. Itsekin olin ja sanoin sen hänelle. Hänestä sitä neitsyyttä ja kokemattomuutta ei osannut mitenkään päätellä. Voi sitä itsevarmuuden ja kukkoilun määrää ja se näkyi käytöksessä myös mun suhteeni. Hän todella vei ja minä vikisin ja nautin.

Vaikka tää kuulostaa aivan kauheelta kliseeltä voin samaistua. Kuinkahan monen tytön sydämen ja neitsyyden on vienyt se taiteellinen, rohkea, aloitteellinen, ujon vastakohta, joka on estoton ja himokas koska hän ei oikeestaan stressaa mistään.

Vierailija
115/116 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut, tai valehtelin, että on ollut joitain sähläysjuttuja. Olin kuitenkin jo n. 25 v ja kauheeta säätämistä.

Vierailija
116/116 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse kertoa. Se näkyisi otteista, että nyt ei olla kartalla, vaikka ikää on paljon.

m49