Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroitko ensimmäiselle seksikumppanillesi että se oli ensimmäinen kertasi?

Vierailija
26.05.2015 |

Ja jos kerroit niin teitkö sen jo etukäteen?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin, koska tälläkin hetkellä seurustelen tuon pöllin kanssa. Kohta 6vuotta takana ja 23vuotiaita ollaan :) miehellä ollut ennen minua muita mutta ei se haittaa ollenkaan.

Vierailija
22/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut. 3kk seurustelun jälkeen menetin neitsyyteni. Edelleen yhdessä, jo 16 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:39"]

Tietenkin kerroin. 

Kuinka kyykyssä voi nainen olla, jos ei halua kertoa moista asiaa miehelle? Ette kyllä arvosta seksuaalisuuttanne yhtään. 

[/quote]

Itse en kyllä näe mitään pahaa siinä ettei kerro. Vaikkei missään Iranissa asutakkaan niin silti naisen ensimmäisellä yhdynnällä on edelleen joku kummallinen rituaalimerkitys. Jos ei halua tehdä siitä numeroa niin ei tarvitse kertoa.

Oletko itse kertonut myös viidennelle ja kuudennelle seksikumppanillesi heidän järjestysnumeronsa?

Vierailija
24/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut, eiköhän se huomannut sen aivan itse ja työtään se vaan teki.

Vierailija
25/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut.

Vierailija
26/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut, olin 22 v ja hävetti että olin vielä neitsyt. Mies oli hieman minua nuorempi ja en vaan voinut sitä kertoa. Nyt olen naimisissa saman miehen kanssa, ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä ja en ole sitä hänelle kertonut enkä aio kertoakaan.

Vierailija
27/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:02"]En kertonut. Ei tullut verta eikä tuntunut erityisemmin miltään. [/quote] Juuri näin myös minulla :) Aika pettymyshän se oli, kun ei tuntunut miltään.

[/quote]

Miten voi olla pettymys? Miten joku voi kuvitella, että niin hirveä asia kuin seksi ekalla kerralla tuntuisi jotain? Varsinkaan naiselle. Oletko aivan sekaisin?

[/quote]

Miten niin hirveä asia?

Vierailija
28/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:45"]

Tietenkin kerroin. 

Kuinka kyykyssä voi nainen olla, jos ei halua kertoa moista asiaa miehelle? Ette kyllä arvosta seksuaalisuuttanne yhtään. 

[/quote]

Itse en kyllä näe mitään pahaa siinä ettei kerro. Vaikkei missään Iranissa asutakkaan niin silti naisen ensimmäisellä yhdynnällä on edelleen joku kummallinen rituaalimerkitys. Jos ei halua tehdä siitä numeroa niin ei tarvitse kertoa.

Oletko itse kertonut myös viidennelle ja kuudennelle seksikumppanillesi heidän järjestysnumeronsa?

[/quote]

Siis ei ole todellakaan mitään rituaalimerkitystä! Mistä ihmeestä sä tuollaisen revit? Olen kertonut tietenkin kaikille, monenko kanssa olen aiemmin ollut, koska mä haluan tutustua mun kumppaneihin kunnolla. Mulla on ollut 4. 

Vierailija
29/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut ja yritin koko tapahtumaa estellä.

Vierailija
30/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:54"]

Tietenkin kerroin. 

[/quote]

[/quote]

Siis ei ole todellakaan mitään rituaalimerkitystä! Mistä ihmeestä sä tuollaisen revit? Olen kertonut tietenkin kaikille, monenko kanssa olen aiemmin ollut, koska mä haluan tutustua mun kumppaneihin kunnolla. Mulla on ollut 4. 

[/quote]

Tietty oma asiasi, mutta miksi ihmeessä kerrot miehille entisistä seksikumppaneista? Kertooko miehet sinulle myös?

Vierailija
31/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut. Päätin katsoa ensin, miten homma sujuu. Ja kun se sujui kivutto, en kertonut, että "Herra ob" oli jo hoitanut homman siihen malliin, että ollut ongelmia. Kokematon olin, mutta niin oli kumppanikin, joten ei varmasti osannut päätellä mitään.

Vierailija
32/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut. Ja arvostan että mies ei sitä kysynyt. Olen uskonnollisesta perheestä joka pitää neitsyyttä tytöllä hyvin tärkeänä. Oli hienoa olla miehen kanssa joka ei ajatellut yhtään koko asiaa.

Vierailija
33/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:54"]

Tietenkin kerroin. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tietty oma asiasi, mutta miksi ihmeessä kerrot miehille entisistä seksikumppaneista? Kertooko miehet sinulle myös?

[/quote]

Miksen kertoisi? Kaikki on osa minua, elettyä elämää. He ovat vaikuttaneet siihen, kuka olen omalta osaltaan jokainen, miksi ihmeessä vaikenisin heistä? 

En ole erikseen tentannut miesten seksikumppanien määrää, mutta mulle voi kyllä kertoa, koska elettyä elämää se on joka tapauksessa, kerrottiin siitä minulle tai ei. Ja olen aina ollut sellaisten miesten kanssa, että on selvää, että he eivät enää katsokaan entisiinsä, kun saavat minut. Joten mustasukkaisuuteen en tunne aihetta.

Vierailija
34/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:39"]En kertonut, kun nainen ei ollut edes tajuissaan.
[/quote]
Ois sen silti voinut sille sanoa :p

Vierailija
35/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan pitänyt neitsyyttäni niin arvokkaana tai ihmeellisenä, ettenkö olisi voinut kertoa. Pimittäjäthän ajattelevat, että heidän arvokasta neitsyyttään voi joku ei-arvostaa, jos kertovat. Mä kerroin tosiaankin, koska mulle oli ihan sama, mitä mies asiasta ajatteli.

Vierailija
36/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kerroin. Oltiin toistemme ensimmäiset ja molemmat yli parikymppisiä. Se oli juttu olla toistemme ensimmäisiä. Piti olla myös viimeisiä, mutta elämä meni toisin (ja siis ihan hyvä niin). Meille jäi ekasta kerrasta kaunis muisto ja hyvä mieli.

Vierailija
37/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en:D

Vierailija
38/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla, kun kerroin naiselle, niin nainen ei sitten halunnut harrastaa seksiä, tuon asian takia. Toisella kerralla en kertonut, sitten viimein menetin poikuuden. 22v neitsyt mies kyllä karkottaa naisia nähtävästi.

Vierailija
39/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut

Vierailija
40/116 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:15"]Ekalla kerralla, kun kerroin naiselle, niin nainen ei sitten halunnut harrastaa seksiä, tuon asian takia. Toisella kerralla en kertonut, sitten viimein menetin poikuuden. 22v neitsyt mies kyllä karkottaa naisia nähtävästi.
[/quote]
Hyvä tietää, olen vielä tuota vanhempi ja poikuus tiukasti tallessa. En kyllä kehtaa varmasti kertoa , jos nyt pääsen siitä joskus eroon ja eiköhän nainen sen huomaa "varmoista" otteista. Varmaan joku maksullinen saa "kunnian" päästää minut pälkähästä :(