Kerroitko ensimmäiselle seksikumppanillesi että se oli ensimmäinen kertasi?
Kommentit (116)
Kerroin jälkeenpäin. Oli panosuhde.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:15"]Ekalla kerralla, kun kerroin naiselle, niin nainen ei sitten halunnut harrastaa seksiä, tuon asian takia. Toisella kerralla en kertonut, sitten viimein menetin poikuuden. 22v neitsyt mies kyllä karkottaa naisia nähtävästi. [/quote] Hyvä tietää, olen vielä tuota vanhempi ja poikuus tiukasti tallessa. En kyllä kehtaa varmasti kertoa , jos nyt pääsen siitä joskus eroon ja eiköhän nainen sen huomaa "varmoista" otteista. Varmaan joku maksullinen saa "kunnian" päästää minut pälkähästä :(
[/quote]
Miksi ihmeessä ette etsi naista joka osaa tuotakin asiaa teissä arvostaa? Siis sitä, että olette mitä olette ja sillä sipuli?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:04"]
En kertonut. Ja arvostan että mies ei sitä kysynyt. Olen uskonnollisesta perheestä joka pitää neitsyyttä tytöllä hyvin tärkeänä. Oli hienoa olla miehen kanssa joka ei ajatellut yhtään koko asiaa.
[/quote]
Sama täällä. Kumppanini tiesi kyllä uskontokuntani ja miten se suhtautuu esiaviolliseen seksiin. Ei silti missään vaiheessa ottanut puheeksi mahdollista neitsyyttäni ja sen merkitystä. Ja muutenkin kohteli minua naisena ja ihmisenä.
En kertonut, tapahtui ulkomailla ja olin niin kännissä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:39"]
Tietenkin kerroin.
Kuinka kyykyssä voi nainen olla, jos ei halua kertoa moista asiaa miehelle? Ette kyllä arvosta seksuaalisuuttanne yhtään.
[/quote]
Täydellisessä maailmassa sitä menettää neitsyytensä elämänsä rakkaudelle jonka kanssa on kuolemaan asti, mutta todellisessa elämässä se on pikemminkin joku räkänokka joka rehentelisi asiaa puolelle kylälle. Monet miehet suhtautuu naisen neitsyyteen niin sairaasti ettei ole ihmekään jos ei naiset nykyään halua kertoa vaan pikemminkin "haluaa neitsyydestä vain eroon".
En kertonut silloin, kun se tapahtui. Olin julkkiksen kanssa hänen aloitteestaan. Vuosia myöhemmin törmättiin sattumalta ja päätin kertoa, että oli ollut eka kertani.
Kerroin miehelle. Ja itse asiassa kun homma alkoi edetä siihen suuntaan, sain lievän paniikkikohtauksen. Kerroin sitten, että olen neitsyt ja eräs yritti kauan sitten raiskata. Sanoin suoraan, etten tiedä pystynkö seksiin juuri nyt ja varsinkin kun pilasin tunnelman. Ihme kyllä, mies ei säikähtänyt vaan otti asian hyvin. Eteni pikku hiljaa ja perääntyi jos tilanne näytti minulle liian tukalalta. Ja kappas, sinä aamuyönä se neitsyys meni. Ainiin, olin jo 20v eikä mua iän puolesta neitsyys hävettänyt yhtään. Enemmän olin iloinen etten ollut liian aikaisin harrastanut ja kohdalle tuli hyvä mies. Mies oli tuolloin 23, kokeneempi mutten ole kysellyt kuinka monen kanssa on ollut. Ei ole merkitystä. Pian tulee seurustelua vuosi täyteen. :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:15"]Ekalla kerralla, kun kerroin naiselle, niin nainen ei sitten halunnut harrastaa seksiä, tuon asian takia. Toisella kerralla en kertonut, sitten viimein menetin poikuuden. 22v neitsyt mies kyllä karkottaa naisia nähtävästi. [/quote] Hyvä tietää, olen vielä tuota vanhempi ja poikuus tiukasti tallessa. En kyllä kehtaa varmasti kertoa , jos nyt pääsen siitä joskus eroon ja eiköhän nainen sen huomaa "varmoista" otteista. Varmaan joku maksullinen saa "kunnian" päästää minut pälkähästä :(
[/quote]
Miksi ihmeessä ette etsi naista joka osaa tuotakin asiaa teissä arvostaa? Siis sitä, että olette mitä olette ja sillä sipuli?
[/quote]
Itsellä on melkoinen työ edes saada naista. En tiiä miten se toinen olisi asiaa suhtautunut jos olisin kertonut. Mutta en viitsinyt ottaa sitä riskiä, että hänkin olisi jättänyt minut.
Kerroin. Oltiin molemmat täysin kokemattomia, vaihdettiin ensipusutkin keskenämme. Aloimme seurustelee 15-v ja 16-vuotiaina, seksi tuli mukaan vuotta myöhemmin ja nykyisin asutaan yhdessä :)
N18
Kerroin, jo ennen sitä. Ei olisi pitänyt. Hän kertoi mulle parin kuukauden päästä, että oli koko ajan ollut varattu mies.
Kerroin. Mies sitten kertoi myöhemmin, että luuli ensin että tarkoitin että se oli MEIDÄN eka kerta, koska vaikutin kuulemma kokeneelta. Asia sitten kuulemma korjaantui siinä vaiheessa, kun yritti työntyä sisään eikä meinannut millään mennä ja vertakin tuli :--D
En tiedä miksi, mutta en kertonut. Ennen ensimmäistä panoa en ikinä kuvitellut että niin kävisi. Mielessä pyöri kyllä mitä kummallisimpia visioita siitä miten jätkä suhtautuisi minuun ja millaisena minua pitäisi. Mutta kaikissa niissä ajatuksissa oli täysin selvää että hän olisi etukäteen tietoinen siitä että olen neitsyt. Lopulta kävi kuin kävi.
Kerroin ja ei millään uskonut :D "kato nyt peiliin ja miten muutenkin käyttäydyit" no eihän se nyt ulkonäköä ja itsevarmuutta katso onko neitsyt vai ei. Olin 20-vuotta, lomareissulla yhdenyön juttu, teki mieli ja kyllästyin odottamaan seurustelukumppania. niin ne periaatteet vaan voi lentää välillä romukoppaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:21"]
[/quote]
[/quote]
Mistä sellaisen naisen löytää ja uskaltaako kokeilla, jos pääsee niin läheisiin väleihin, että vois olla mahdollisuudet viimeinkin päästä poikuudesta eroon? Vai kokeilenko iskeä naisia "Hei neiti haluatko viedä poikuuteni?" :D Tuskin löytyy siltikään vapaaehtoisia.
Kerroin, juuri ennen kun aloimme hommiin. En ole varma uskoiko täysin, olin sen verran rehvakas ja höpisin kaikkea muutakin "tuhmaa".
Kerroin. Olin tosin puhkaissut kalvon itse lelulla jo paljon aikasemmin. Miehelle ei ollut väliä olinko vai enkö
Kerroin just siinä seksin alla ;) Olin jo 30v., joten mies ihmetteli aika tavalla.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:21"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:15"]Ekalla kerralla, kun kerroin naiselle, niin nainen ei sitten halunnut harrastaa seksiä, tuon asian takia. Toisella kerralla en kertonut, sitten viimein menetin poikuuden. 22v neitsyt mies kyllä karkottaa naisia nähtävästi. [/quote] Hyvä tietää, olen vielä tuota vanhempi ja poikuus tiukasti tallessa. En kyllä kehtaa varmasti kertoa , jos nyt pääsen siitä joskus eroon ja eiköhän nainen sen huomaa "varmoista" otteista. Varmaan joku maksullinen saa "kunnian" päästää minut pälkähästä :( [/quote] Miksi ihmeessä ette etsi naista joka osaa tuotakin asiaa teissä arvostaa? Siis sitä, että olette mitä olette ja sillä sipuli? [/quote] Mistä sellaisen naisen löytää ja uskaltaako kokeilla, jos pääsee niin läheisiin väleihin, että vois olla mahdollisuudet viimeinkin päästä poikuudesta eroon? Vai kokeilenko iskeä naisia "Hei neiti haluatko viedä poikuuteni?" :D Tuskin löytyy siltikään vapaaehtoisia.
[/quote]
Oudot läheiset välit, jos tuo asia ei ole oleellinen. Musta ainakin olis kiva tietää. Kertoohan se ihmisestä sekin. Jos nainen on että hyi yök niin mä sanoisin, että painu vittuun siitä. Ei olis mun nainen sit. Mutta mä olenkin nainen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:56"]
En kertonut. En halunnut, että tyyppi pääsee leveilemään asialla kavereilleen.
[/quote]
Miksi nussit sellaisen miehen kanssa joka edes leveilee asialla?
Kerroin. Tai se tuli puheeksi muutenkin. Oli molempien eka kerta ja periaatteessa oltaisiin kai voitu edetäkin siitä johonkin, mutta jäi sitten vaan tuohon.