Miehen pojalla lakkiaiset lauantaina, en ole kutsuttu...
... enkä tiedä, saanko loukkaantua moisesta... Ainakin se tuntuu häijyltä. Ollaan kihloissa oltu jonkin aikaa, yhdessä parisen vuotta, mutta minä en ole kutsuttu pojan lakkiaisiin.
Juhlat pidetään miehen eksän luona (heidän entisessä yhteisessä kodissaan), ovat eronneet reilu 10 vuotta sitten. Eksä ei ole voinut sulattaa kumpaakaan miehen edellisistä naisystävistä eikä siis minuakaan, ja tuo sen hyvin selvästi julki.
En ole mieheltä kysynyt syytä, miksi hän menee sinne yksin, oikeastaan se selvisi vasta äskettäin, että tosiaan minä en ole lähdössä mukaan.
No... olen kyllä loukkaantunut ja asiasta pitää mieheltä kysyä, mutta olisiko minulla tässä tilanteessa oikeutta tuntea itseni loukatuksi... mene ja tiedä.
Kommentit (102)
Ymmärrän, että olet loukkaantunut. Mutta olisitko todella halunnut mennä tilaisuuteen, jossa vastaanotto olisi ilmeisesti ollut kylmä ja jossa et olisi voinut tuntea itseäsi tervetulleeksi?
(Myönnän, olen itse konflikteja viimeiseen asti karttava ihminen ja jätän aina väliin tilanteet, joissa olisi pieninkin konfliktin mahdollisuus.)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:55"]
No, itse en TODELLAKAAN suostu siihen, että isäni naisystävä tulisi lakkiaisiini. T. 18v
[/quote]Siis miksi et? Eikö isälläsi ole oikeutta onneen?
[/quote]
Ja mistä 18 vuotias on oppinut, että isällä ei ole oikeutta onneen? Ei ainakaan koulun penkiltä.