Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronika Honkasalo pöyristyi kritiikistä - toivoi päänsilittelyä

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 

kyllä kaikki ei oo sitä mieltä että pitää tukea antisemitistejä 

saakin tulla kritiikkiä 

Vierailija
2/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän leimasi koko tämän mielenosoituksen antisemitistiseksi. Ja se on yksinkertaisesti valheellinen väittämä, Honkasalo sanoo.

Tämä ei ole totta vaan sen tilaisuuden leimaavat ne ihmiset jotka niitä antisemitistisiä sloganeita huutelevat. Se ei ole kenenkään muun vika ja kaikkein vähiten Essayahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judet on koukkunokkaisia sikoja!

Vierailija
4/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kun gasthejews kylttejä ei ollut ihan jokaisellaniin

Vierailija
5/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko fraasi on toksinen siinä kohtaa kun hyvin tiedetään mitä se myös tarkoittaa. Ei ole sen esittäjän kontrollissa miten se ymmärretään. Honkis irtisanoutuu siitä niin, ettei juuri itse ole sitä huutanut.

https://twitter.com/ossi_mantylahti/status/1723658787238605113

Vierailija
6/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#NeverAgainIsNow

Vierailija
7/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyöttäydyt pro-palestiina-porukkaan joka lähtökohtaisesti on juutalaisvihamielinen ja ihannoi islamistisia aatteita, et ole todellakaan vapauden ja demokratian puolella. Honkasalo ei ole näköjään perehtynyt syvemmin näiden kahden "heimon" historiaan ja tavoitteisiin. Mutta vasemmistopiireissä on yleisesti hyväksyttävää olla aina Israelia ja juutalaisia vastaan. 

Vierailija
8/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Judet on koukkunokkaisia sikoja!

Tuota opetetaan isla.mislai.sille jo pienestä pitäen. Plus muuta hyvin epäinhimillistä.

Vierailija
9/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella Suomalaisia vastaan oleva poliitikko.

Vierailija
10/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko fraasi on toksinen siinä kohtaa kun hyvin tiedetään mitä se myös tarkoittaa. Ei ole sen esittäjän kontrollissa miten se ymmärretään. Honkis irtisanoutuu siitä niin, ettei juuri itse ole sitä huutanut.

Pesukarhusolmioministeriä ei tuollainen puolustus pelastanut.

Vierailija
11/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttyneenä lukenut moniakin Veronikan twiittejä. Harvinaisen typeriä mielipiteitä hänellä asiasta kuin asiasta.

Vierailija
12/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaa ketjunpoistoa jo etukäteen kommentoiden: jännä miten paljon esim. hesari laittaa voimavaroja jonkun honkasalon maineen suojeluun samalla kun täti itse tekee kaikkensa tuhotakseen uskottavuutensa. Onkohan hesari ymmärtänyt oikein sen mikä on journalismin tarkoitus?

Vierailija
13/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkasalo on verenpunainen kommari, joka vihaa juutalaisia sekä kaikkea länsimaalaista. En tajua miten kukaan äänestää tuollaista Suomen vihaajaa?

Vierailija
14/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten niin monen muun kohdalla on nähty niin kourallinen öyhöjä saa saastutettua vaikka täysin rauhallisen itsenäisyyspäiväkulkueen läsnäolollaan ja ilman mitään muita ulkoisia merkkejä. Ainakin jos median standardeja noudatetaan. Yhtäkin kulkuetta aikanaan nettilähetyksestä seurasin ja molempien ip-lehtien toimittaja oli kait saanut päätoimittajalta käskyn hokea ääri öikeistoa vähintään kerran minuutissa sitä kulkuetta seuratessaan. Sinänsä hyvä koska ei siitä kulkueesta muuten näkynyt mitenkään mitään ääriä tai oikeistoa vaan pelkkä tuhansien ihmisten kulkue haudoille. Ja yle jälkeenpäin päästi asiassa "super neutraalin" "asiantuntijan" dan koivulaakson huutamaan a-studiossa sitä miten tällaisia nassekulkueita kehdataan sallia helsingissä.

Mutta ei meidän media opi. Vaikka kuinka väännetään rautalankaa siitä miten noloa noiden ääripoliittinen ja puolueellinen toiminta on, niin nuo vaan deletoi ketjun ja jatkaa samaan malliin. Ja sitten ihmetellään miten tilaajamäärät menee nolliin ja syytetään piraatteja ja digitaalia. 

Vierailija
15/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tp uskontoa suojellaan sadalla sanafiltterillä. Huvittavaa hesari. 

Vierailija
16/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee, että se yleisesti ymmärretään juutalaisvihana eli antisemitisminä ja joitakin se saattaa jopa yllyttää.

Vierailija
17/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi johtua siitä että juutalaiset tykkää pommitella lapsia ja vauvoja hengiltä tuhansittain

Vierailija
18/37 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkasalo ei aja suomen etua missään asiassa. Äkkiseltään voisi luulla trolliksi, mutta ei taida siitä olla kyse.

Jonkilainen tukholma syndrooma hänellä vissiin vallitsevana olotilana.

Vierailija
19/37 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiller on ollut vasemmiston hampaissa monesti. Huvittavaa. Koska lausuu totuuksia? Niin totta taas tämäkin tuore kommenttinsa:

Toistaako historia itseään? Minun sukupolveni vasemmisto ei osoittanut mieltä Neuvostoliiton rauhanpanssareita vastaan. USA oli ainoa pahis. Muuttuvatko Hamasin raketit nyt rauhanraketeiksi?

Vierailija
20/37 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stiller on ollut vasemmiston hampaissa monesti. Huvittavaa. Koska lausuu totuuksia? Niin totta taas tämäkin tuore kommenttinsa:

Toistaako historia itseään? Minun sukupolveni vasemmisto ei osoittanut mieltä Neuvostoliiton rauhanpanssareita vastaan. USA oli ainoa pahis. Muuttuvatko Hamasin raketit nyt rauhanraketeiksi?

Tätä propagandaa olen saanut kuulla lapsista saakka: USA on paha. USA sortaa.  USA sotii. Jne. Länsimaalaiset pahoja. Ja samaan aikaan nautitaan länsimaalaisesta arvoista...

Itse käännyin kristityksi enää ole katunut. Ja nyt näen mitä tämä kaikki on ja mihin johtaa. Israel- vihakin on kaikki jo tiedetty eräässä kirjassa....

T.Vasurivanhempien tytär

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi