Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan halua isoja rintoja!

Vierailija
26.05.2015 |

Mitä niillä tekee!!?
75AA

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:02"]

Sängyssä vaikka mitä.mitä laudalla tekee sängyssä?ei mitään voi pitää paidan päällä kun alla ei oo mitään.

[/quote]Mene navettaan, sieltä löytyy tissin himoisille tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran suuririntaiset naiset on teidän pikkutissien mielestä nautoja niin ja niitä voi sanoa utareiksi niin keksitäämpä kaikki yhdessä nimityksiä noile tissittömien tissipaikoille..

Joku sanoi olevansa kissanainen ja seksikäs kun on pienet tissit niin että onko sulla rivissä 6 pientä nänniä..ei ihme että on traumoja..

Vierailija
4/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:05"]

Olen muutenkin pieni. 51kg ja 162cm Ap

[/quote]

Nainen minun makuuni :oD

[/quote]

Olet sitten itse pieni mies ta olet epävarma miehuudestasi kun tarvitset pienen naisen

Vierailija
5/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, riita halki ja voita väliin. Minäkin kuulun niihin miehiin jotka pitävät isoista rinnoista enemmän, mutta tärkeintä on edelleen se mitä nainen tekee siellä sängyssä, eli jos nainen rakastaa ratsastamista ja suihinottoa ja on aloitteellinen niin ei haittaa vaikka olis kuinka pienet tissit. The end.

Vierailija
6/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoisin pienempiä rintoja.. 75E on tällä hetkellä kuppikoko. Minusta isot tissit ei näytä hyvältä pukeutuessa ja muuten näytän niiden takia isommalta kuin olen,166/56kg

Vierailija
7/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:07"]

Miehen eksällä oli isot tissit. Niin, eksällä. Ap

[/quote]Ja mistä vetoo, että sen uudella on isompi, kuin sun ukolla :)

Vierailija
8/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin semmosista normi B-kokosista.... T. 90DD

Vierailija
9/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huonosti menee, sulla. Itselläni on kookkaat luomurinnat, en myöskään vaivaudu,jos katse osuu niihin kesällä. Siitä vaan..

Vierailija
10/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää mieluusti ottaisin B tai C kupin tissit. Nyt on E tai F, riippuen liivivalmistajasta. Onhan se perseestä, kun ei sopivia liivejä myydä normi kaupoissa vaan joutuu menemään erikoisliikkeeseen ja vähintään pulittamaan 60€ yksistä liiveistä. Lisäksi painovoima vetää alaspäin, ei tän kokoset pysy nätisti aloillaan vaan nänneillä katse surullisena maata kohti. Istuvia vaatteita vaikea löytää, kun tissit ei meinaa paitaan mahtua. No, hyvä että miehelleni kelpaa mutta itse inhoan näitä riippakiviä. Enkä siis tarkoita arvostella kaikkien tissejä rumiksi, tarkoitus vain sanoa etten itselläni omistani yhtään tykkää ja kun ovat niin ongelmaiset... Oiski pienemmät rinnat... Ai niin, ja ikää mulla 21, heh heh. Mitkähän patalaput näistä tulee jos lapsia joskus saa. Hiphei...

Vierailija
11/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, en minäkään. T. Ent HH80, nyk E80

Vierailija
12/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisilla oikeasti noin saakelin huono itsetunto? Vähän väliä epätoivoisesti puolustellaan omia rintoja ja haukutaan vastakohdat. Sama homma pillukarvojen kanssa. Kilpaa haukutaan niitä, jotka eivät ole juuri samanlaisia kuin itse on.

Vierailija
13/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan seurustellut pienirintasen kanssa. Oman naisen pitää miellyttää seksuaalisesti mun silmää ja syystä tai toisesta pienet rinnat kyllä ei miellytä..

Vierailija
14/66 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti surettaa tää keskustelu.

T.isorintainen "lehmä"

Vierailija
15/66 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
16/66 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:31"]

Saada vaikka joku sililonitissejä suunnitteleva luopumaan aikeistaan? Ap

[/quote]

Miks ketään silikonitissejä suunnittelevaa kiinnostaisi mielipiteesi tippaakaan? :D tai oikeastaan, miksi ketään muutakaan kiinnostaisi? En minäkään todellakaan haluaisi pieniä rintoja, mutta aloitanko siitä keskustelun vauva-palstalla? 

Vierailija
17/66 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kehiin.

Vierailija
18/66 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat rakastellessa ihanan pehmeät.

Vierailija
19/66 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:08"]

Isot rinnat ovat rakastellessa ihanan pehmeät.

[/quote]

Ja pienet kiinteät.

Vierailija
20/66 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut kaikenkokoisia rintoja. Nuorena olin hyvin pienirintainen ja laiheliini. Sitten parinkympin jälkeen lihoin jonkin verran (en kuitenkaan ylipainoiseksi) ja rinnat kasvoivat tosi paljon. Raskaana ja imettäessä rinnat kasvoivat edelleen F-kuppiin ja imettämisen aikana kutistuin taas hoikaksi, mutta rinnat jäivät vähän roikkuviksi dd-kupeiksi. Ehkä pienemmät ja kiinteämmät rinnat olisivat kivemmat, mutta tämä on minun kroppani ja olen oppinut kroppaani rakastamaan yhden kaksosraskauden jälkeen (riittää meille). Toivon vain, että jokainen oppisi olemaan tyytyväinen omaan kroppaansa, vaikka se ei olisikaan täydellinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän