En todellakaan halua isoja rintoja!
Kommentit (66)
Saada vaikka joku sililonitissejä suunnitteleva luopumaan aikeistaan? Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:26"]
Kaksi alapeukkua. Minun siis pitäisi olla tyytymätön rintoihini ja haluta isot? Ja joo tosiaan pienirintaiseen naiseen tyytyvä mies on pedofiili. Just. Ap
[/quote]
Kateellisia ne vain ovat. Ei kannata ottaa itseensä, idiotismi kukkii tällä palstalla. Pienet rinnat ovat ylpeydenaihe, jos niistä itse pidät. Pidä hyvä itsetunto ja muista, että naisellisuus koostuu paljon muistakin asioista, kuin rintojen koosta.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:05"]
Olen muutenkin pieni. 51kg ja 162cm Ap
[/quote]
Nainen minun makuuni :oD
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:05"]
Olen muutenkin pieni. 51kg ja 162cm Ap
[/quote]
Ja miun.
mies.
Nainen minun makuuni :oD
[/quote]
Kaksi alapeukkua. Minun siis pitäisi olla tyytymätön rintoihini ja haluta isot? Ja joo tosiaan pienirintaiseen naiseen tyytyvä mies on pedofiili. Just. Ap
[/quote]
Alapeukutin. Olen isorintainen, ilmeisesti olen siis jotenkin ällöttävä ja viallinen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:05"]
Ja poslari. Ap
[/quote]
Yök.
mies.
Mä taas rakastan mun rintoja, kokoa 75D. Olen muuten melko siro ja rintani ovat erittäin naiselliset. Mieheni rakastaa rintojani, tykkään myös itse hyväillä niitä ja silmillä niitä hivelevät monet muutkin.
Onneksi makuja on erilaisia ja hyvä on jos jokainen olisi tyytyväinen omiinsa. :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:07"]
[/quote]
Alapeukutin. Olen isorintainen, ilmeisesti olen siis jotenkin ällöttävä ja viallinen.
[/quote]
Missä niin lukee? Kylläpä ihmiset ottavat aina itseensä.
Terveisin toinen isorintainen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:05"]
Ja poslari. Ap
[/quote]
Yök.
mies.
[/quote]
Just hyvä.
Mies.
Eiköhän pääasia ole, että itse on tyytyväinen omiinsa. Mulla on isot rinnat ja pidän niistä, olen ollut aina ylpeä rinnoistani ja rakastan sitä fiilistä minkä saan kun annan miehen koskea rintojani ja mies menee sekaisin. Luulen vetäväni niitä tissifetissi miehiä puoleeni..
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:31"]
Saada vaikka joku sililonitissejä suunnitteleva luopumaan aikeistaan? Ap
[/quote]
Höpö höpö. Ihan sama kuinka paljon toitotamme omia ajatuksiamme. Luuletko, että se muuttaa toisten ajatuksia
En minäkään halua. Rinnat on aina olleet A-B. Pysyvät muodossa.
Jokainen tykätköön omistaan / oman kumppaninsa omista.
Minulla kiinteä hyvännäköinen 70F-G. Tykkään. Ollaan siis kaikki onnellisia omana itsenämme!
Pienirintaiset voi kuvitella ihan omassi pikku rauhoissaan että miehet ei halua isorintaista naista..kyllä ne haluaa.Miksi muuten on silikonirintoja ja muita toppauksia teille pienirintaisille??
Kateellisten panettelua!Lällällää...T.75F
No tykkääkö kukaan keskikokoisista rinnoista? Tai ylipäätään keskinkertaisista naisista? Mä oon aika keskipituinen (170 cm), keskipainoinen (62 kg), rinnat keskikokoa (70D), en ruma mutta en kauniskaan, punertavat hiukset mutta ei kuitenkaan selkeästi punaiset, varmaan keskiverto älykkyydeltäni (tai en oo varma, koska osallistun tällaseen keskusteluun..). Ai niin, oon myös keski-ikäinen, joten ainakin se tiputtaa mut pois suunnilleen kaikkien miesten listalta. Mutta mun rinnat on kyllä tosi kauniit! Voinpa ainakin itse niitä peilistä ihailla ;D.
Minä olen 165cm/50kg/70E (luomu) ja en kyllä vaihtais rintojani pois, tykkään näistä. Mutta jokainen tykkää mistä tykkää.
Taas yksi hölmö avaus. Summa summarum: KAIKKIEN kuuluu olla tyytymättömiä rintoihinsa (ja kaikkeen muuhunkin) koska kaikki ei kuitenkaan tykkää. Mikä tän avauksen pointti oli? Etsiä pienistä rinnoista tykkääviä miehiä tai kohtalotovereita, vai provosoida isorintaiset puolustamaan omia puskureitaan?