Miten luottotiedoton saa sähkösopimuksen?
Kysyn vaan! On kyllä takki niin tyhkä. Pääsin lapsen kanssa vihdokn lähtemään narsistin ja peliriippuvaisen ja alkoholisitin miehen kynsistä. Luottotiedot meni itsellänikin kun vain liian pitkään kituutin siinä saatanan liitossa ja olin liian pelokas lähteäkseni. Olen vihdoin saanut hirveän taistelun jälkeen itelleni työn, jolla lyhentää velkaa, sopinut kaiken yhteisymmärryksessä ulosottomiehen kanssa, olen saanut vuokrattua asunon ja nyt on enää sähkösopimuksesta kiinni että pääsemme omillemme. Tuntuu että tämä on viimeinen nitti mikä katkaisee kamelin selän. :( sanokaa nyt joku että kyllä tästä vielä noustaan.
Kommentit (34)
Kyllä saat, ilmoita lehtiin jos ei tuu valoa ja virtaa
luottotiedoton kaveri sai ainakin kaupungin sähköyhtiöltä. kilpailuttamaan ei siis pysty.
Kyllä sähkösopimuksen saa ilman luottotietoja. Vakuutus voi olla vähän kinkkisempi, mutta senkin kyllä saa.
Toivottavasti asia hoituu jotenkin :( edes sitten sen takuumaksun kanssa, sekin vaihtoehto on ihan ok. -ap
Eipä ole koskaan sähkösopimusta tehtäessä luottotietoja kyselty ja jatkuvasti tulee uusia tarjouksia eri paikoista vaikka luottotiedoton olenkin...
Älkää nyt puhuko paskaa.. Kotivakuutusta ETTE saa ilman luottotietoja sitten millään konstilla. Näin on se on ollut jo pitkään ja tulee olemaan!
Sähkösopimuksen saa paikalliselta sähköyhtiöltä mutta EI mistään muualta ilman luottotietoja!
Tarkistakaa faktat ja älkää perhana jauhako asioista josta ette selvästi mitään tiedä.
Itse juuri muutin ja kävin tuon kaiken paskan lävitse ja todella tiedän miten asiat ovat. Kotivakuutus on mahdoton, koititpa sitten mistä lafkasta tahansa. Testattu on joka ikinen paikka.
Mä sain Helsingin Energialta ilman luottotietoja, olen siis helsinkiläinen. Vakuutusta en saa mistään.
Mä sain Helsingin Energialta ilman luottotietoja, olen siis helsinkiläinen. Vakuutusta en saa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt puhuko paskaa.. Kotivakuutusta ETTE saa ilman luottotietoja sitten millään konstilla. Näin on se on ollut jo pitkään ja tulee olemaan!
Sähkösopimuksen saa paikalliselta sähköyhtiöltä mutta EI mistään muualta ilman luottotietoja!
Tarkistakaa faktat ja älkää perhana jauhako asioista josta ette selvästi mitään tiedä.
Itse juuri muutin ja kävin tuon kaiken paskan lävitse ja todella tiedän miten asiat ovat. Kotivakuutus on mahdoton, koititpa sitten mistä lafkasta tahansa. Testattu on joka ikinen paikka.
No kerrostalossa ei tarvita mitään kotivakuutuksia
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinkaan, jos asuu Porvoossa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kotivakuutuksen saa myös ilman luottotietoja joistakin yrityksistä.Tällöin tosin edellytetään koko vuoden vakuutusmaksujen maksua etukäteen.Itselläni ainakin onnistui näin, sähkön sain ilman ylimääräisiä maksuja.Asunnon vuokrauksessakaan ei ole ollut koskaan mitään ongelmia ilman luottotietoja.
Kotivakuutus voidaan myöntää vakuutusyhtiön omalla harkinnalla jos merkintä ei ole kovin vakava... Muuten sitä ei kyllä saa ei edes maksamalla etukäteen..
Kotivakuutuksenkin saa, kun kysyy oikeasta paikasta. Kaupungin sosiaalityöntekijät yleensä tietävät paikan.
Tosin kotivakuutus ei ole mitenkään pakollinen.
Luottotiedoton saa sähkösopparin firmalta, joka on sillä alueella sitoutunut myymään kaikille sähköä (esim. Hämeenlinnassa Wattenfall ja Helsingissä Helsingin energia). Muutoin voi joutuia maksamaan esim. 3kk vakuudet tai ei saa ollenkaan. Minä maksoin vakuudet kun halusin tuulisähköä.
*
Marraskuussa muuten astui voimaan laki, jonka mukaan vakuutusyhtiöiden on myönnettävä kotivakuutus myös luottotiedottomille. Sen on kyllä osasta vakuutusyhtiöistä muutenkin saanut vuoden vakuutta vastaan.
Se laki astui voimaan jo vuoden 2010 marraskuussa.
Näillä nettipalstoilla pyörii semmosta porukkaa ketä ei ota sitten ei yhtään mistään mitään selvää. Mainostavat et mä sain pikavipin, kotivakuutuksen yms. ilman luottoja vaikka idiootit ei edes ymmärrä että heillä ei edes ole luottotiedoissa merkintää.. Sama homma toistuu foorumilta toiselle. Jengi on asioista niin pihalla kun pitävät jotain läppää vaikka tältä foorumilta varmana tietona etteivät edes raukat ymmärrä milloin luottotiedot ovat menneet ja minkälaiset merkinnät vaikuttavat mihinkin. Ottakaa nyt edes selville luottotietonne jos ette edes siitä asiasta mitään ymmärrä. Jos lasku menee perintään ja asia hoituu niin silloin ei menetä todellakaan luottotietoja tai vastaavassa tilanteessa. Täytyy olla todella tyhmä jos ei tajua milloin todella luottotiedot meni sillä sen kyllä taatusti huomaa ja tajuaa tyhminkin kansalainen, jopa nämä ammattivalittajat, hullut joiden elämä sekoaa kun kelloja siirretään niin että siitä toivutaan juuri ennen uutta kellojen siirtoa sekä kaikenmaailman hiipparit ja hinaajat ketkä ei ymmärrä mihin reikään sitä tappia kuuluu tunkee / olla tunkematta. Erittäin jälkeenjääneeltä äidin helmoissa elävältä monivammaiselta ymmärrän kyllä jos ei näin yksinkertaiset asiat mene jakeluun mutta en normaalilta terveeltä kansalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotivakuutuksen saa myös ilman luottotietoja joistakin yrityksistä.Tällöin tosin edellytetään koko vuoden vakuutusmaksujen maksua etukäteen.Itselläni ainakin onnistui näin, sähkön sain ilman ylimääräisiä maksuja.Asunnon vuokrauksessakaan ei ole ollut koskaan mitään ongelmia ilman luottotietoja.
Kyllä näin on. Lainatkin saa ilman mitään vakuuksia ja luottotietoja. Mä ainakin sain. Kotivakuutus ei ollut mikään ongelma. Sähkösopimus samoin kun kilpailutin. Luottokorttikin irtosi ilman mitään kyselyjä.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinkaan, jos asuu Porvoossa.
Eikä ainakaan kun asuu savimajassa..
Ja näille ei kotivakuutusta tarvita pelleille.. Kyllä saatana tarvitaan jos asuntoon mihin olet muuttamassa se vaaditaan.
itse poltan päreitä kerrostalokämpässäni, valitettavasti en saanut sähkösopimusta.
No, lapsi nukkuu 5 peittoa päällekäin ja illalla laulamme virsiä päreiden valossa.
Ei sähköyhtiö voi kieltäytyä myymästä sähköä. Takuumaksun voi vaatia ennakkoon. Tarjoa siis ennakkomaksua jos voit.