Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti mut ja vauvan ostoskeskukseen

Vierailija
26.05.2015 |

Huomasin marketista tulon jälkeen, että kuitissa oli mahdollisesti parin kympin heitto ja pyysin, että voisimme mennä kysymään asiasta liikkeen infoon. Mies vastusteli ja lähti kuitenkin esikoisen kanssa autolle sekä jätti minut palloilemaan siihen. Menin sitten marketin infoon kysymään asiaa ja oli ehkä mennyt noin kymmenen minuuttia, niin mies soittaa, että lähtivät jo autolla kotiin, kun hän ei jaksa odottaa ja ruoat lämpenee. Jäätiin sitten vauvan kanssa ostoskeskukseen ja mies lupasi tulla vähän ajan päästä hakemaan meidät, mutta voisimme lähteä kävelemään silti kotiin päin rattaiden kanssa (noin viiden kilometrin päähän).

Kun olin ehkä puolimatkassa, mies lupasi vielä tulla hakemaan, mutta soitin hetken päästä uudelleen, jolloin mies sanoi, että ei jaksakaan tulla enää hakemaan, joten kävelimme sitten kotiin. Sinänsä vauvalla ei ollut vaunulenkkiä varten sopivat varusteet, eikä itsellänikään. Tarkoitus oli ollut käydä autolla ostoksilla. Jotenkin kiehutti tunteitani moinen juttu. Mielestäni mieheni on itsekäs ja lyhytjännitteinen kusipää, mutta ylireagoinko vain?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita tuommoisia suhteita on.

Tämä on monen miehen käsitys "tasa-arvosta".

Oletko kysynyt mieheltä, mitä varten hän säästää?

Kumpi teillä halusi lapsia? Jos vain sinä, neuvottelit itsellesi huonot edut. Myit halvalla.

Onni on, jos avioehtoa ei ole. Mies selvästi nyt haluaa kaiken omaisuuden omiin nimiinsä ja myös hallita sitä yksin. Ehkä merkkaamalla asunnon omiin nimiinsä luulee, että erossa saa sen myös pitää.

Valitettavasti kuitenkin veikkaan, että kun mies on noin itsekeskeinen ja anaalivaiheeseen jumittunut naistenvihaaja, hän on sen avioehdonkin vaatinut.

Ymmärrän ap:ta sikäli, että sairaissa suhteissa se pahuus tulee niin pikku hiljaa, että sitä ehtii alkaa pitää kaikkea sitä sairasta kuviota ihan normaalina. Kunnes tulee joku kamelin selän katkaiseva juttu, ja tämä kauppaan jättäminen voi olla sellainen tai ainakin lähellä ollaan.

Vierailija
2/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paskakasa. N.Y.T.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:43"]

Voi hellanlettas sentään. Ylireagoit. Ittepähän et menny.

[/quote]

Ajattelin siis, että oli molempien etu tarkistaa se kuitti, jossa oli veloitettu tavara väärin. Mulla on vain kotihoidontuki, joten mun on pakko olla tarkka rahasta, kun kuitenkin kulut laitetaan puoliksi miehen kanssa. Mies tienaa about 6000 /kk ja mä noin 570 /kk, joten hänelle se pari kymppiä oli yhdentekevää - silti hän olisi siitä puolet multa veloittanut, ellen olisi korjannut asiaa.

[/quote] No mutta ajattele positiivisesti: säästit matkakuluissa, kun kävelit. Et joutunut maksamaan "miehellesi" paluumatkasta. Vai jouduitko sittenkin, koska olit tavallaan kuitenkin tilannut paluumatkan ja jätit tilatun palvelun käyttämättä.
[/quote]

Ruokaa kului enemmän, kun tuli nälkä kävellessä.

Vierailija
4/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:46"]

Mies tekee pienemmässä mittakaavassa samaa, jos olemme esim. jossain kävelyllä tai ostoksilla. Mun pitäisi siis juosta koko ajan miehen perässä tai muuten hän on hetken päästä monen kymmenen metrin päässä. Jos vaikka korjaan lapsen vaatetusta hieman tai kaivan taskusta kännykän, mies ei mitenkään voi edes hetkeksi pysähtyä odottamaan, vaan hän paahtaa menemään omaa vauhtiaan ja olettaa, että juoksen hänet sitten kiinni (vaikka työntäisin vaunujakin). Kun yritän huutaa häntä pysähtymään, niin yleensä hän ei kuule tai kuuntele tai jos kuulee, niin jatkaa silti kävelyään. Miksi hän käyttäytyy noin? Kun olen suoraan kysynyt, niin hän sanoo, että ei jaksa odotella ja että ei edes haluaisi liikkua minun kanssani missään, kun olen niin hankala ja vain hidaste hänelle. Yleensä tuolloin hän alkaa jäkättää minulle, että ei halua enää lähteä kanssani mihinkään, kun minusta on vain harmia. :(

[/quote]Open your eyes and ears, pöljä! Mies häpeää omaa perhettään eli sinua ja lapsia, haluaisi olla vapaa sinkkumies ja kulkea omia polkujaan. Ja näiden tällaisten kanssa te sitten pykäätte niitä lapsia.

Naiset, miesten ja HKL:n bussien perässä ei kannata juosta, aina tulee uusia. (paitsi ettei hkl:ää taida enää olla DDD)

Vierailija
5/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä idiootin kans oot lisääntyny? Äijällä siiss tommoset tulot ja asutte kaksiossa kun se haluaa leikkiä sijoittajaa. Sitten todella itsekästä, pöyristyttävää ja sikamaista jättää sinut sinne ostariin. Oletko itsekkin ihan pöljä kun viitsit olla noin tyhmän jätkän kans joka jättää sinut ja lapsen heitteille.

Jo sekin kertoo sinun pöljyydestä, että ukkosi maksattaa sulla kaikki puoleksi ja joudut kaikki säästösi laittamaan kun kotihoidontuki on aivan mitätön raha.

Nyt lähdet äkkiä noin epätasa.arvoisesta suhteesta, sun tyhmä ukkosi ei kunnioita sua tippaakaan etkä itsekään taida otseäsi arvostaa kun annat noin kohdella. Lähde jo lapsesi takia.

Oletko kenties sama tyyppi kun joku täällä aiemmin kertoi kuinka ukko ei laita penniäkään talouteen ja oli jotenkin sairas muutenkin, muistaakseni ei saanut olla yhteyksissä sukulaisiin, ystäviin ja oli hoitovapaalla ja ukko siinäkin taloudessa piti visusti rahat itsellään puhumattakaan että olisi edes lapseen sijoittanut.

Mä oisin jättänyt ukkoni heti tuommosen tempun jälkeen,a janu taksilla kotiin ja maksattanu ukolla- viis kilometriä on pitkä matka.

Vierailija
6/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:49"]

[/quote]

Ajattelin siis, että oli molempien etu tarkistaa se kuitti, jossa oli veloitettu tavara väärin. Mulla on vain kotihoidontuki, joten mun on pakko olla tarkka rahasta, kun kuitenkin kulut laitetaan puoliksi miehen kanssa. Mies tienaa about 6000 /kk ja mä noin 570 /kk, joten hänelle se pari kymppiä oli yhdentekevää - silti hän olisi siitä puolet multa veloittanut, ellen olisi korjannut asiaa.

[/quote] No mutta ajattele positiivisesti: säästit matkakuluissa, kun kävelit. Et joutunut maksamaan "miehellesi" paluumatkasta. Vai jouduitko sittenkin, koska olit tavallaan kuitenkin tilannut paluumatkan ja jätit tilatun palvelun käyttämättä.

Vierailija
7/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään muulla pistänyt silmään, että ap sanoi miehen lähteneen autolle lapsen kanssa, mutta yhtäkkiä jättikin ap:n lapsen kanssa kauppaan?

Vierailija
8/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla tosi tarina, kun ap katosi kuin tuhka tuuleen.

Vierailija
9/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:44"]

Eikö kenelläkään muulla pistänyt silmään, että ap sanoi miehen lähteneen autolle lapsen kanssa, mutta yhtäkkiä jättikin ap:n lapsen kanssa kauppaan?

[/quote]

Ymmärsin että lapsia oli kaksi.

Vierailija
10/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:44"]Eikö kenelläkään muulla pistänyt silmään, että ap sanoi miehen lähteneen autolle lapsen kanssa, mutta yhtäkkiä jättikin ap:n lapsen kanssa kauppaan?
[/quote]
Lapsia olikin ilmeisesti kaksi. Oma moka.

Vierailija
11/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:44"]

[/quote]

Lapsia oli 2, mies lähti esikoisen kanssa, ap jäi vauvan kanssa.

Vierailija
12/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut.

Vierailija
13/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas sentään.

Ylireagoit. Ittepähän et menny.

Vierailija
14/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu tyyppi miehesi

Vierailija
15/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee pienemmässä mittakaavassa samaa, jos olemme esim. jossain kävelyllä tai ostoksilla. Mun pitäisi siis juosta koko ajan miehen perässä tai muuten hän on hetken päästä monen kymmenen metrin päässä. Jos vaikka korjaan lapsen vaatetusta hieman tai kaivan taskusta kännykän, mies ei mitenkään voi edes hetkeksi pysähtyä odottamaan, vaan hän paahtaa menemään omaa vauhtiaan ja olettaa, että juoksen hänet sitten kiinni (vaikka työntäisin vaunujakin). Kun yritän huutaa häntä pysähtymään, niin yleensä hän ei kuule tai kuuntele tai jos kuulee, niin jatkaa silti kävelyään. Miksi hän käyttäytyy noin? Kun olen suoraan kysynyt, niin hän sanoo, että ei jaksa odotella ja että ei edes haluaisi liikkua minun kanssani missään, kun olen niin hankala ja vain hidaste hänelle. Yleensä tuolloin hän alkaa jäkättää minulle, että ei halua enää lähteä kanssani mihinkään, kun minusta on vain harmia. :(

Vierailija
16/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
17/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:49"]

[/quote]

[/quote]

Voi jeesus, tämäkin vielä. JSSAP. Ihan oikeesti.

Vierailija
18/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo tää oli taas näitä, mun rahat ja sun rahat juttuja. Olettepa noloja ihmisiä!

Toisaalta autossa pitää olla aina ulkoiluun kuuluvat vaatteet. Jo senkin takia, jos auto jättää tien päälle. Ajatte talvella penkkaan ja pitää odottaa jelppiä jne.

Ehkä Porvoossa asuu noin avuttomia ihmisiä.

Vierailija
19/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:57"]

Niin joo tää oli taas näitä, mun rahat ja sun rahat juttuja. Olettepa noloja ihmisiä!

Toisaalta autossa pitää olla aina ulkoiluun kuuluvat vaatteet. Jo senkin takia, jos auto jättää tien päälle. Ajatte talvella penkkaan ja pitää odottaa jelppiä jne.

Ehkä Porvoossa asuu noin avuttomia ihmisiä.

[/quote]

Paljon ne ulkovaatteet autossa auttaakin, kun äijä häipyy renkaat vinkuen kotiin.

Vierailija
20/129 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies olisi voinut itse kävellä jos ei kerran jaksanut odottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan