Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siteisiin lisätään niin kaameaa hajua?

Vierailija
25.05.2015 |

Oletteko huomanneet, että Allways-siteitä ei tahdo enää löytyä hajuttomina? Niihin on lisätty ihan hirvittävää hajustetta, jonka tarkoitus kai on peittää menkkatuoksut. Mutta se haju on kauhea... Toivottavasti myyntiin jäisivät normaalit hajuttomat siteet.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää! Mulla kävi niin, että vaikka käytän normaalisti tamponia niin nyt tarvitsin kuitenkin siteitä ja eihän sieltä kaupasta löytynyt kuin niitä hirvittävän hajuisia allwayseja.. Olen ehkä pari kuukautta sitten viimeksi ostanut ja silloin ei noita haisevai edes ollut myynnissä... Ja nyt ei löydy ei-hajustettuja! Kyllä on typerää. Kävin muuten parissakin kaupassa, mutta ei löytynyt mistään ilman hajuja tota mun käyttämää merkkiä.

Vierailija
2/22 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko varmaan vaihtaa merkkiä, jos ei löydy enää hajuttomana versiona :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman valmistajan pikkuhousunsuojat on muuttuneet kans haiseviksi. Onneksi löysin yllättävän hyvän korvaavan merkin, Pirkka-pikkuhousunsuojat!

Vierailija
4/22 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että siteiden käyttäjät älyäisivät haisevansa pahalle. Siirtykää tamponeihin.

Vierailija
5/22 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:45"]Pakko varmaan vaihtaa merkkiä, jos ei löydy enää hajuttomana versiona :(
[/quote]
Samoin. Olen käyttänyt aina Allwayseja, siitä asti kun merkki tuli Suomeen. Nyt pitää löytää toinen merkki. Mikähän olisi samantyyppinen, mutta hajuton?

Vierailija
6/22 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:48"]Varmaan siksi, että siteiden käyttäjät älyäisivät haisevansa pahalle. Siirtykää tamponeihin.
[/quote]
Mun on pakko käyttää sidettä tamponin kanssa...

Vierailija
7/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt haisevista ja hautovista "merkkisiteistä" kotimaisiin vuokkoset 100% Bio -siteisiin. Hetkeäkään en ole katunut. Ei syöpää aiheuttavaa formaldehydiä tai hajusteita. Hengittävää ja pehmeää puuvillaa ja plussana vielä biohajoava. Löytyy myös pikkuhousunsuojina. Suosikaa kotimaista laatua ulkomaan roskan sijaan. Niin ja tämä on sellainen beige paketti :)

Vierailija
8/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 00:00"]

Olen siirtynyt haisevista ja hautovista "merkkisiteistä" kotimaisiin vuokkoset 100% Bio -siteisiin. Hetkeäkään en ole katunut. Ei syöpää aiheuttavaa formaldehydiä tai hajusteita. Hengittävää ja pehmeää puuvillaa ja plussana vielä biohajoava. Löytyy myös pikkuhousunsuojina. Suosikaa kotimaista laatua ulkomaan roskan sijaan. Niin ja tämä on sellainen beige paketti :)

[/quote]

UUuuh, ihanaa, beigee!!! Ihq!

Vierailija
9/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:48"]

Varmaan siksi, että siteiden käyttäjät älyäisivät haisevansa pahalle. Siirtykää tamponeihin.

[/quote]

Joo, sehän se varmasti on voittoa tavoittelevan yrityksen liikeidea! Hyvin oivallettu!

Vierailija
10/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, valitettavasti.
Ostin ekan haisevan pikkuhousunsuoja-paketin vuosi sitten vahingossa enkä voinut käyttää niitä. Lensi siis roskikseen. Sen jälkeen olen haistellut kaupassa niitä paketteja kuin vähämielinen. Nyt niissä oli selvä merkkikin hajuista.
En ymmärrä kuka haluaa tuollaisia?! Eihän ne edes tuoksu mitenkään hyvälle. Kovalle ja pistävälle. Yök!

Vierailija
11/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:45"]Pakko varmaan vaihtaa merkkiä, jos ei löydy enää hajuttomana versiona :( [/quote] Samoin. Olen käyttänyt aina Allwayseja, siitä asti kun merkki tuli Suomeen. Nyt pitää löytää toinen merkki. Mikähän olisi samantyyppinen, mutta hajuton?

[/quote]

No Libresset ei ainakaan haise. 

Vierailija
12/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, mille ne siteet haisee? Vaippa housuun ja hetken päästä ne haisee kuolemalle.

Vierailija
13/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä noita tuotteita oikein suunnittelee? Ajatus "tuoksuvista" kuukautissuojista voi olla söpö ja naisellinen siellä suunnittelupöydällä, mutta todellisuus on toista. Ne parfyymit yhdistettynä alapäähän ja vereen, yökh....

Vierailija
14/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähellä olevat/kulkevat haistavat, että on kuukautiset.

Vierailija
15/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tosi terveellistä tunkea hajusteita limakalvoille vieläpä kuukautisten aikaan. Muutoinkaan ne siteet ei taida ihan myrkkyvapaita olla... 

Vierailija
16/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt Libresset ja Vuokkoset kokeilussa. Ennen käytin Alleaysia.

Vierailija
17/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 00:25"]

Kaikki lähellä olevat/kulkevat haistavat, että on kuukautiset.

[/quote]

No eikä haista, itse en ole ikinä haistanut kenenkään kuukautisia tai noita hajustettuja siteitä. Eikä johdu siitäkään että itse olisin tottunut niiden hajuun, kun en koskaan ole hajustettuja ostanut.

Vierailija
18/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Lidlin siteitä, merkki on Siempre. Ei haise, ei hiosta, yhtä hyviä ja imukykyisiä kuin Libresset tai Vuokkoset. Teippikin on tarpeeksi laajalla alueella, niin pysyy hyvin kiinni, toisin kuin Libressessä.

Allwayseja en ole oikein koskaan pystynyt käyttämään. Epämukavia ja paikat hikoaa todella paljon. Ja menee ryttyyn istuessa, sekä saa repiä perskannikoiden välistä pois.

Vierailija
19/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hajustamattomiakin löytyy.

Mystistä, että joku haluaa römpsän (oivallinen palstasana) katkuvan kaameille kukkasille.

Vierailija
20/22 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 00:12"]

Mitä väliä, mille ne siteet haisee? Vaippa housuun ja hetken päästä ne haisee kuolemalle.

[/quote]

On sillä väliä. Jos laittaa vaikka käsilaukkuun muutaman siteen niin kohta koko käsilaukku sisältöineen haisee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän