Miten laihdutit ne "vikat viisi kiloa"?
Eli eli, painoa tällä hetkellä 56, vielä pitäisi noin viisi kiloa saada pois niin oisin tyytyväinen. Tähän asti laihduttaminen on ollut helppoa, mutta nämä vikat kilot ei karise.
Onko täällä joku joka on onnistunut ja osaa antaa vinkkejä?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:33"]
Karppaamalla
[/quote]
Ja sitten kun ottaa hiilarit (hyvätkin) takaisin ruokavalioon paisuu kuin pullataikina.
Mä laihdutin 5 kiloa normaalipainon sisällä 5:2 systeemillä. 4 kuukaudessa lähti 3 kg, sitten oli 6kk tauko ja loput meni kuukaudessa. Painonpudotus näkyi ja tuntuu vasta nyt kun viimeiset 2 kg lähti. Koko ajan myös treenannut ja harrastanut pilatesta
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:33"]
Karppaamalla
[/quote]
Ja sitten kun ottaa hiilarit (hyvätkin) takaisin ruokavalioon paisuu kuin pullataikina.
[/quote]
Miksi niin pitäisi tehdä? Toki hiilareita menne nytkin vähän.
En tiedä, niistä "vikoista viidestä kilosta" olen saanut pudotettua vasta yhden. Olen siis laihduttanut yhteensä 10 kg ja vielä on ylimääräistä. Mitat nyt 169/61.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:37"]Ap:n pituus?
[/quote]
168,5cm, miten se tähän liittyy? :)
Ap
itsekkin kaipaisin vinkkejä :) Painoa tällä hetkellä 56kg.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:56"]
itsekkin kaipaisin vinkkejä :) Painoa tällä hetkellä 56kg.
[/quote]
Onhan tässä jo ollutkin vinkkejä.
Kiinnostaa, että paljonko kiloja on lähtenyt ennen sitä "viimeistä 5 kiloa". Itsellä 10 kiloa lähteä ja viimeiset 5 kiloa menossa - hitaasti.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:00"]
Kiinnostaa, että paljonko kiloja on lähtenyt ennen sitä "viimeistä 5 kiloa". Itsellä 10 kiloa lähteä ja viimeiset 5 kiloa menossa - hitaasti.
[/quote]
nro 10 on ollut aina normaalipainoinen joten ei ole ollut mitään ylimääräistä pudotettavaa, kunhan kevensin 5 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:00"]Kiinnostaa, että paljonko kiloja on lähtenyt ennen sitä "viimeistä 5 kiloa". Itsellä 10 kiloa lähteä ja viimeiset 5 kiloa menossa - hitaasti.
[/quote]
Ap:lla lähtöpaino oli 65kg. Nyt ollaan 56, pitäisi päästä vaikka 51 kiloon.
ap
Haluaisin vähän konkreettisempia neuvoja kuin "no yritä syödä hyvin ja niinku liikkuu paljon". Ei kai se paino olisi tähän tippunut jos en olisi jo niin tehnyt.
Hyvä ketju. Minä 163/63 ja pitäisi saada viitisen kiloa pois. Äkkiä. Pariisi kutsuu ensi kuussa ja siellä pitää näyttää hyvältä! ;)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:52"]
Hyvä ketju. Minä 163/63 ja pitäisi saada viitisen kiloa pois. Äkkiä. Pariisi kutsuu ensi kuussa ja siellä pitää näyttää hyvältä! ;)
[/quote]
Kuukausi on liian lyhyt mutta 1-2 kiloa saat pois matkaan mennessä tuolla 5:2 ruokavaliolla. Ainakin mulle ainoa mikä toimii. Ja kun matkalla/viikonlopun juhlissa tulee kilo pari lisää sen pudotan sen heti maanantaina takaisin tuolla paastopäivällä (nykyään siis enää 1:6)
Täälläkin lähtenyt 10 kg mutta vielä pitäis saada ainakin toiset 10 kg pois. Nyt paino heittelee 2 kg väliä eikä laske enää kunnolla. .
Miksi ap:n pituutta on alapeukutettu?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:12"]Joo täällä sama projekti menossa
[/quote]
Joo, varmaan aika ajankohtainen tähän aikaan vuodesta!
Minäkin haluun vinkkejä!