Oletko kokenut sellaista jalat alta vievää suudelmaa elämässäsi? Miltä se tuntui?
Kommentit (29)
Hmm no en tiedä olisko ihan et jalat lähtenyt alta, mutta kolme suutelukertaa on jäänyt mieleen todella vahvasti! Viimeisin oli päälle vuos sitten silloisen jutun kanssa, olin häneen todella ihastunut ja voi että kun hän sitten tuli ja otti... Näköjään vieläki virnistelen muistolle :D ei jutusta sitten mitään vakavampaa tullut mutta mukavaa oli sen ajan mitä kesti.
Olen, mutta unissani. Oikeassa elämässä se ei ollut ihan niin mahtavaa. Suhde oli jo ohi, olin jo uudessa suhteessa ja kerran tämä eka tyyppi tuli uneeni ja pussasi jalat alta. Se oli kyllä aika ihanaa, mutta hyvä, että vain unessa.
Olen kaikkiaan kolmen ihmisen kanssa. Se on kuin rakastelua, kuin musiikkia ja kuin olisi luomassa jotain uutta maailmaa. Vaikea sitä on kuvata sanoilla. Valitettavasti huonot suudelmat tuntuvat tuollaisen kokeneena kauheilta. Jotkut eivät vain osaa suudella.
Olen. Himoitsin sitä miestä valtavasti ja todellakin ajan taju hävisi ja olo oli kuin huumeessa, kun hän yllätti suudelmalla.
Ei se ikuista ollut, mut hauskaa sen mitä kesti!
Olen. No, jalathan siinä meinasi mennä alta, alkoi heikottaa ja pyörryttää ja... tiiät kyllä ;) Se oli aivan ihanaa!
Aloin täristä, kun jotenkin unohdin hengittää. Jalat kävivät heikoiksi. Olin hyvin hermostunut.
Ensi suudelma 15-vuotiaana. Vieläkin muistan sen hetken kuin eilisen päivän. Olen tuon jälkeen ollut rakastunut, mutta tuossa ensisuudelmadsa oli jotain ihmeellistä.
En kai, mutta muutaman kerran on jännästi tuntunut mahassa (ja vähän muuallakin), hieman sama tunne kuin lapsena keinussa/vuoristoradassa kun mahasta kouraisee.
Olen. Kahden elämäni miehen kanssa. Ensisuudelma teininä järven rannalla kesäyönä ja toisen kanssa pitkä, intohimoinen suudelma korkealla mäellä luonnonhelmassa kun emme olleet nähneet kolmeen vuoteen.. koko se molemminpuolinen kaipaus kiteytyi niin hyvin siihen suudelmaan! molemmat kuuluvat yhä elämääni, toisen kanssa seurustelin kauan mutta toisen kanssa emme ole vielä päässeet edes alkuun...
Voih, tulipa romanttinen ja kaihoisa olo.
En ole kokenut. Olen elämäni aikana suudellut vain kahta eri miestä ja molempien kanssa oli se eka suudelma ihan blaah...viimeisin on nykyinen aviomies.
Ensimmäinen saamani suudelma jo 18-vuotiaana. Jälkeenpäin kun en enää hänen kanssaan seurustellut ja suutelin muiden kanssa, että hän oli todella hyvä suutelija. Vei taivaisiin. Muut ei osanneetkaan valitettavasti.
Olen. Se oli paras ikinä. Tulen muistamaan aina.
Ei se jaloissa tuntunu mutta kulli alkoi kyllä seisomaan.....
Olen. Minua suuteli henkilö, josta en ollut kiinnostunut ennen tuota suudelmaa. Suudelma oli ihan uskomaton. Olemme nykyään naimisissa.
Kyllä. Ensin se sähköinen jännityksen tiivistyminen just niin kuin leffoissa ja sitten kun huulet vihdoin kohtasivat... huh. Tätä oli edeltänyt puolentoista vuoden kissa ja hiiri -leikki ja sitä seurasi parin vuoden intohimoinen seksisuhde. Kun huuma laantui, löysin parhaan ystäväni. Olemme edelleen bestiksiä jotka panevat silloin tällöin. Tänäkin aamuna heräsin hänen vierestään.
Onhan niitä ollut kylläkin teininä ja nuorena aikuisena. Jonkun naisen kanssa sitä vaan suudeltiin tuntitolkulla. Pieniä taukoja välissä ja taas sama.
En. En ole kokenut niin minkäänlaista suudelmaa...
M26
Vierailija kirjoitti:
En. En ole kokenut niin minkäänlaista suudelmaa...
M26
Ehdit vielä :)
Olin reilusti päälle parikymppinen ja lomalla etelässä. Se oli yhden illan kohtaaminen paikallisen komistuksen kanssa, ei edes oikea lomaromanssi. Ehkä alkoholilla oli hiukan tekemistä, mutta se suudelma vei jalat alta ja olisin siinä paikkaa voinut antautua, mutta seurustelin ja järkevänä laitoin jarrun päälle ja katosin yöhön. Jos olisin jäänyt minuuttiakaan pidemmäksi...en olisi osannut edes katua. Sen tunteen vielä muistaa eikä aivan vastaavaa ole sen jälkeen tullut.
Aivan mielettömältä se tuntui. Ei voinut lopettaa suutelemista kun sitä oli niin huumassa toisesta. Ajan taju meni suudellessa kokonaan mutta kesti varmaan puoli tuntia. Vieläkin olen saman ihmisen kanssa ja muistan tuon ensisuudelman aina.