Parhaat sarjat HBO:lla?
Otin sen paketin koska haluan nähdä Game of Thronesin.
Katsoin sieltä myös todella hyvän Bosch - sarjan. Lisäksi Sen and the City, True Detective, True Blood, Vikings ja Togetherness nähty.
Suositelkaa jotain ja kertokaa vähän millainen se on. Onko esim. nytkin Subilla mainostettava the Affair hyvä!?
Kommentit (175)
Patrick Melrose on parasta mitä vähään aikaan on tehty! Psykologisesti äärimmäisen kiinnostava.
Twin Peaks, The Wire ja The Sopranos
The Leftovers oli mielestäni jotenkin samanlainen kuin Handmaids tale.
Girls- NY - naisten sarja
Klassikkoja: Sopranos, Office - an american workplace, Band of brothers, Wire
Vierailija kirjoitti:
The Magicians <3 Tää eroaa monella hienolla ja kierolla tavalla kaikista muista vastaavista sarjoista. Todella hyvännäköisiä näyttelijöitäkin.
Niin hyvä. Ja minä katsoin 12monkeys, Into the Badlands ja Britannia, kun minulla oli vähän aikaa HBO. Heti kun kolmas kausi Into the Badlandsia ilmestyy sinne niin tilaan taas ja katson myös vikan kauden tuosta 12 monkeys.
Mutta ap voi pitää enemmän sarjoista kuin the Arrangement, mistä en itse oikein välittänyt.
Liar oli aika hyvä, ainoastaan loppu hieman lässähti mun mielestä. Toinen kausi vissiin suunnitteilla
Taboo aivan ehdottomasti! Tummasävyinen, sisältää hieman yliluonnollisuutta, Tom Hardy todella kiihottavana sarjassa jonka on itse käsikirjoittanut ja tuottanut. Tykkäsin enkä malta odottaa kakkoskautta!!!
The Knick oli aivan mahtava. Todella harmi, että jäi kahteen kauteen.
Kannattaa vilkaista Sacha baron cohenin uusinta sarjaa; who is america. Aivan käsittämätöntä trollausta ja käsittämättömämpiä ihan oikeita tilanteita.. Huh
The Handmaid's Tale ihan ehdottomasti.
Dead like me ja lil' cunts on hyviä vanhempia sarjoja joita ei ole Suomessa näytetty.
En tiedä mitä siellä Suomessa näkyy milläkin maksukanavalla mutta sarja 'Billions' on mielestäni tosi hyvä samoin kuin 'Humans'. Myös vähän erilainen sarja ois esim. sellainen kuin 'Goliath'. Voi kyl olla et toi näkyy vaan Amazon Primelta, kun on niiden original series.
Juuri alkanut Sharp Objects - koukutti ensi minuuteillaan!
Pose juuri ilmestynyt ja uusi lempisarja. Muita suosikkeja juurikin Vikings ja Got. Penny Dreadful oli myös hyvä.
The Handmaids Tale, Big Little Lies, Sharp Objects, Westworld ja Killing Eve.
Ja 77 jatkaa vielä että Outlander ehdoton ykkössarja.
Olen katsonut Westworld, Divorce, Real Time with Bill Maher ja nyt alkoi Sharp Objects, mutta en ole vielä ehtinyt katsomaan. Jää ensi talveen. True Detectiven kolmatta seasonia odotan innolla.
Power on hyvä jos tykkää gangsteri ja huume hommista. https://muropaketti.com/viihde/50-centin-uutuussarja-power-alkaa-hbo-no…