Parhaat sarjat HBO:lla?
Otin sen paketin koska haluan nähdä Game of Thronesin.
Katsoin sieltä myös todella hyvän Bosch - sarjan. Lisäksi Sen and the City, True Detective, True Blood, Vikings ja Togetherness nähty.
Suositelkaa jotain ja kertokaa vähän millainen se on. Onko esim. nytkin Subilla mainostettava the Affair hyvä!?
Kommentit (175)
Sharp Objectista- mitä hän näki siellä nukketalossa? Ja sisko tuli sanomaan, että älä sano äidille? Mitä ne valkoiset oli?
Obh123 kirjoitti:
Sharp Objectista- mitä hän näki siellä nukketalossa? Ja sisko tuli sanomaan, että älä sano äidille? Mitä ne valkoiset oli?
Eipäs spoilata.
Little Big Lies oli hullun hyvä. Sharp Objects kanssa, välillä vaan vähän liikaa sellaista taiteellista sekavuutta ja mun teki mieli huutaa sanoo sille päämuikkelille, että nyt oikeasti ryhdisty!
Kaksi hyvää sarjaa joita ei (ehkä) ole vielä mainittu: Crashing (stand-up maailmaan sijoittuvaa draamakomediaa) ja Feud (erinomaisesti näytelty Joan Crawfordin ja Bette Davisin keskinäisestä kilpailusta ja ”vihanpidosta” kertova sarja).
Sopranos, Jäitä hattuun, Oz ja Wire.
Vampire diaries, kuumia tyyppejä, teinidraamaa, aivot narikkaan tyylillä. Toimii
Quarry -sarja HBO:lta. Sitä ei varmaan kukaan maininnut. Tyylikäs, hieno, kaunis 70-luvun hikiseen Memphisiin sijoittuva draama/action sarja. Vietnamin sodasta palaavaa anti-sotasankaria näyttelevä Logan Marshall-Green pääosassa on vaan jotenkin niin hhhottt 🔥 Todella hyvä tunnelma, musiikki, ajankuva. Suosittelen!
Sopranos, Six feet under, Big little lies, The Office... Nyt ainakin
Nyt aloin katsomaan sarjaa "The Path". Kertoo oudosta yhteisöstä, joka on tavallaan uskonnollinen, mutta ei kultti, kuten he itse väittävät. Katson toista kautta, ensimmäinen oli kyllä hyvä, mutta jotenkin ehkä hiukan liikaa venytetty. Vielä on kolmaskin kausi.
Vierailija kirjoitti:
Voitko valistaa minua, että mikä tässä Jäitä hattuun -sarjassa kiehtoo? Olen yrittänyt sitä joskus vilasta, mutta en vaan jaksa katsoa. Kuitenkin tämä tyyppi on käsittääkseni mukana Seinfeldissäkin. Mutta jotenkin liian tylsä tämä on minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko valistaa minua, että mikä tässä Jäitä hattuun -sarjassa kiehtoo? Olen yrittänyt sitä joskus vilasta, mutta en vaan jaksa katsoa. Kuitenkin tämä tyyppi on käsittääkseni mukana Seinfeldissäkin. Mutta jotenkin liian tylsä tämä on minusta.
Minusta siinä on toistuvasti hieno hetki se, kun vielä voisi peruuttaa, vielä voisi katastrofi jäädä tapahtumatta, mutta ei. Joka kerta tyyppi menee liian pitkälle. :) Juutalaisuusaspekti myös kiehtoo.
Samaa mieltä. Maggie Gyllenhaalista tuli suosikkinäyttelijäni.