Parhaat sarjat HBO:lla?
Otin sen paketin koska haluan nähdä Game of Thronesin.
Katsoin sieltä myös todella hyvän Bosch - sarjan. Lisäksi Sen and the City, True Detective, True Blood, Vikings ja Togetherness nähty.
Suositelkaa jotain ja kertokaa vähän millainen se on. Onko esim. nytkin Subilla mainostettava the Affair hyvä!?
Kommentit (175)
Rome on todella mahtava historiallinen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako netflix vaihtaa HBO:hon, onko kukaan vaihtanu?
Ei kannata. Minä olen ja palasin takaisin Netflixiin. HBO:lla tietyt sarjat joista osaa näkee joka paikassa muuallakin ja PASKAA elokuvatarjonta ym.
Ota kuukauden ilmaiskokeilu ja katso mitä kiinnostaa
No offence on erinomainen englantilainen poliisisarja ja tuttuja näyttelijöitä muista sarjoista.
Billions
Taboo
True detective kausi 1
Dexter
Into the badlands
Bosch
Ray Donovanin pari ekaa kautta ihan jees, mutta viimeisimmässä turhaa lässytystä ja takautumia.
Sopranos, Big Little Lies, GoT, Westworld, Handmaid's Tale, Sharp Objects, Six, Patrick Melrose, Cloak & Dagger, Vampire Diaries, Six Feet Under, Dexter, Boardwalk Empire, True Detective (1. kausi), Deadwood, True Blood, The Office, Penny Dreadful, Black Sails, The Rome, The Leftovers..
Siinä erinomaisia ja eri genreihin kuuluvia sarjoja, valitse omasi tai katso kaikki!
Huomenna ensi-illan saa Stephen Kingin maailmoihin perustuva "Castle Rock" !!!!
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaa lisää!
Haluaisin jotain seikkailua, romantiikkaa, komeita miehiä ja naisia!
Ap
Tämähän on siis Black Sails :)
Fargo, kaikki kaudet, aivan loistava!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako netflix vaihtaa HBO:hon, onko kukaan vaihtanu?
Ei. Kannattaa ottaa molemmat :)
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko kukaan Benedict C:n tähdittämää Peter Melrosea HBO lta? Itsellä meni ohi,vieläköhän se näkyy siellä?
Se on loistava ja laadukas.
Vierailija kirjoitti:
Big little lies oli sellainen minkä en vain olisi halunnut loppuvan. Koukuttava tarina, upeita naisia ja miehiä, hienoja koteja, vaatteita yms yms.
Loistava sarja, mutta en ymmärrä tuota "upeita naisia ja miehiä, hienoja koteja, vaatteita" kun se varsinainen tarina on kaikkea muuta kuin "hieno juttu" vaan jotain todella traagista ja helvetillistä siellä kaiken sen "hienouden ja upeuden" takana..
Vierailija kirjoitti:
Fargo, kaikki kaudet, aivan loistava!
Kaikki katsottu ja tykätty, mutta ei ole HBOn sarja.
the Strain. Taattua Guillermo del Toroa!
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaa lisää!
Haluaisin jotain seikkailua, romantiikkaa, komeita miehiä ja naisia!
Ap
Outlander näillä kriteereillä! Ei ole HBO:n sarja, mutta löytyy palvelusta. Tosin vain 2 kautta, Netflixillä 3. Pyörinyt myös Ylellä, joten ehkä vika kausi löytyy Areenasta? Ihana romanttinen ja hieman eroottinenkin sarja vie 1700-luvun Skotlantiin nykypäivästä.
Band of Brothers (todenmukainen sarja toisesta maailmansodasta, aito ja liikuttava, parasta mitä olen katsonut sota-aiheisista), Big Little Lies (taattua HBO:ta; draamaa, seksiä ja mielenkiintoisia ihmissuhteita), Handmaid's Tale (tulevaisuuden dystopia, jossa hedelmällisiä naisia orjuutettu synnytyskoneiksi), Westworld (virtuaalimaailma on tätä päivää ja sarja täynnä jännittäviä juonenkäänteitä), The Office US (mockumentary-tyylinen sarja paperifirman toimistosta).
Nämä olen itse katsonut ja pitänyt, noiden luettelemiesi lisäksi!
Olive Kitteridge. Se on nyt Ylelläkin, mutta löytynee HBO:lta. Aivan loistava näyttelijöiden mikroilmeitä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Olive Kitteridge. Se on nyt Ylelläkin, mutta löytynee HBO:lta. Aivan loistava näyttelijöiden mikroilmeitä myöten.
Tästä olen katsonut kaksi ensimmäistä jaksoa, ihan huippu. True detective todella mahtava, Handmaid's tale myös upea. Elisabeth Moss tekee upean suorituksen. Se musta huumori ja sarkasmi jota viljelee omissa päänsisäisissä monologeissaan iski muhun:D Muutenkin hyvä ratkaisu, Gileadissa kun ei varsinaisesti voi mistään keskustella kenenkään kanssa, kun dialogi on pääosin määritelty tiettyihin fraaseihin. Jos tykkää Elisabeth Mossista, suosittelen myös Top of the lake-sarjaa. En tiedä mistä sitä voi katsoa, mutta ylellä on ainakin tullut kaksi kautta.
Sharp objects myös vetosi monella tasolla. Katsojaa pidetään jännityksessä. Jotenkin kuitenkin vähän häiritsi se alku, jotenkin jäi vähän epäselväksi, että mitä niille tytöille oli oikein tapahtunut. Siis minkä ikäisiä, mistä hävisivät, milloin, millä aikavälillä, kauanko olivat kadoksissa ennen löytymistä yms... toki osa noista asioidta selviää pian, mutta jotenkin sekavaa mielestäni kuitenkin. Ehkä en vaan keskittynyt tarpeeksi. Päähenkikön muistikuvat jotka välähtelevät välillä, tuntuu tosi aidoilta. Itsekin traumoista kärsivänä, on tuttua kun yhtäkkiä välähtää alitajunnasta mieleen asioita jouta ei halua ajatella, usein ilman mitään laukaisevaa tekijää. Myös tuo kaksinaismiralismi, kulissien ylläpito ja tuon päähenkilön sisko ja äiti tuovat oman säväyksen tarinaan.
Vanhemmista sarjoista Angels in America oli mielenkiintoinen. Kertoo kahdeksankymmentä luvun AIDS-epidemian alusta ja henkilöhahmoihin tuo vaikuttaa monella tasolla. Tarinat yhdistyvät. Mm. Meryl Streep, Al Pacino ja Emma Thompson rooleissa.
Big little lies oli myös hyvä, tosin arvasin loppuratkaisun jo sika alussa, katsoin silti loppuun.
Huumori puolella on iskenyt The Office. Se on jotenkin niin inhimillinen. Aivan loistavat henkilöhahmot. Olen katsonut sitä jo Neloselta ja aina jaksan katsoa uudestaan.
Yksinhuoltajana myös nauratti Smilf ja Better things. Kummastakin päähahmosta löysin myös itseäni:D
Sitten suosittelen kaikille sarjoista kiinnostuneille yle areenassa olevaa podcastia Television tiiliskivet. Upeaa analyysia sarjoista, taustatietoa ja huomioita joita ei itse ole välttämättä tehnyt. JP Pulkkisen vieraana aina joku toinen "alan ammattilainen", yhdessä jaksossa käsitellään aina yksi sarja. Viimeksi kuuntelin jaksot mm. Handmaid's tale ja True detective ja Happy valley.
Tänään alkaa Kingin kirjaan/kirjoihin perustuva Castle Rock - se voi olla hyväkin. Aion ainakin muutaman jakson katsoa.
Sharp objects on hyvä