Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtuva palkkapäivä?

Vierailija
25.05.2015 |

Siis onko sellainen muka olemassa? Ystävä on velkaa mulle jonkin verran, mutta sanoo nyt että voikin maksaa vasta ensi kuun puolivälissä kun heillä ei kuulemma ole kiinteää palkkapäivää, vaan palkka tulee aina kuun kahden ensimmäisen viikon aikana, ja hän sai tietää palkkapäivän vasta äskettäin (yleensä aina on kuulemma rahat tulleet viimeistään 7. päivä, joka siis oltiin sovittu velanmaksupäiväksi). Hankala jotenkin uskoa, en ole ennen tällaisesta kuullut. Työ on ihan normaalia toimistotyötä. Onko tuollainen edes laillista jos näin on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään tietoa? Ja mikä kumman alapeukku?

Vierailija
2/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh? Jotakuta kusetetaan tässä kuviossa.

Mutta olen itse ollut työssä, jossa työsopimuksessa luki että "viimeistään 28pvä" ja sitten aina jännättiin, koska se palkka tilille rapsahti. Ei varmaan liene yllätys, jos kerron että firma kamppaili kassavirran kanssa ja sittemmin meni nurin.

Mutta jos kaverillesi moinen epävarmuus sopii (tiedän, että työpaikasta kannattaa pitää kiinni, jos sellaisen on saanut ja vaihtaa vasta kun on kerännyt sopivan pätkän mikä näyttää hyvältä ansioluettelossa) niin mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan kaverisi tietoinen, että hänellä on oikeus vaatia korkoa jokaisesta päivästä, jonka palkka myöhästyy?

Vierailija
4/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku siksi, että tuli ajatus, että sua kusetetaan. Myös siksi, että ei kannata lainata, jos takaisinmaksu on noin päivän päälle. Lainaa vain sellaisia summia, mitä et välttämättä edes tarvitse takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän