Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyytää ekoille treffeille Porkkalanniemen ulkoilualueelle

Vierailija
23.01.2022 |

Hakisi mut autolla kotoani. En uskalla lähteä heti alkuun tollaiseen.

Miten sanoa kohteliaasti se?

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Älä lähde missään tapauksessa ensitreffeille miehen kanssa!

Nehän päättyy aina todella kauheasti!

Vierailija
102/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mene ja siinä se. Etkä tapaa enää muutenkaan, koska kyllä mies tietää, ettei ensimmäisiä treffejä sovita muualle kuin julkiselle paikalle missä on muitakin ihmisiä, ei niitä sovita minnekään ulkoilualueelle missä ei välttämättä liiku muita ja mistä ei pääse noin vain poid. Se, että hän ehdottaa tuollaista, kertoo jotain. Tuo on epäilyttävää jo itsessään.

En ehkä tekisi tuollaista johtopäätöstä. Miehet eivät ole koko ikäänsä joutuneet miettimään näitä asioita joten on ihan mahdollista, ettei homman epäilyttävyys tule hänelle mieleenkään. Ihmiset ovat erilaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää kahvilla ensin. Ja jos mies vaikuttaa kivalta ja luotettavalta, niin sitten Porkkalanniemelle. Kaunis alue ja minusta retkeilyharrastus on miehelle plussaa 😊.

Creeperi yrittää houkutella ansaan. Oon istunut monta tuntia puuduttavassa autoseurueessa. Nämä oli ennestään tuttuja, mut voi luoja.. Sitä tulee hulluksi suljetussa tilassa mistä ei pääse heti pois varsinkin jos seura on luokattoman huonoa.

Tämäkin on ihan varteenotettava vaihtoehto. Ota seurue mukaan treffeille autoon istumaan. Mutta jos mies on vähän kuin Zodiac killer, se voi listiä useamman kerrallaan, eli ei ihan varma konsti.

Vierailija
104/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mene ja siinä se. Etkä tapaa enää muutenkaan, koska kyllä mies tietää, ettei ensimmäisiä treffejä sovita muualle kuin julkiselle paikalle missä on muitakin ihmisiä, ei niitä sovita minnekään ulkoilualueelle missä ei välttämättä liiku muita ja mistä ei pääse noin vain poid. Se, että hän ehdottaa tuollaista, kertoo jotain. Tuo on epäilyttävää jo itsessään.

Vastaan tähän miehenä että nuorena en olisi kyllä osannut ajatellakaan että mitä ihmeellistä tuossa olisi. Nyttemmin kylläkin, mutta ei sitä nuorena (ja itse täysipäisenä normaalina) älynnyt vielä että naisten pitää varoa kaikenlaisia sekopäitä.

Hienoa kun nyt ymmärrät tuon asian! Tosi moni mies ei tajua että naiset joutuvat vielä tänä päivänäkin varautumaan vaaratilanteisiin.  Kaikki naiset tietävät "laita viesti kun olet kotona" -jutut. Mitä enemmän täysipäiset, normaalit miehet tämän ymmärtävät, pystyvät he osaltaan vähentämään naisten pelkoja.

Vierailija
105/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkilasta puheen ollen. Onks se päässyt vapaaksi? Olkaa varuillaan!

Vierailija
106/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on matkalla se hyvä levähdyspaikka jossa mies voi käydä päästämässä paineitaan samanhenkisten kanssa. Tosi hyvä ensitreffi kohde siis.

Onko sielläkin dildometsä? 50/50 tsäänssit kumpi tulee treffeillä korkatuksi, ap vai mies.

Vierailija
107/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan, että onpa kiva ehdotus, raitista ilmaa ja kaunista luontoa. Mutta että haluat tutustua ensin ihan kotikulmilla ennen kuin lähdet sen pidemmälle. Sano, että naisena on pakko vähän ottaa näitä turvallisuusasioita huomioon, niin tylsä kuin se asia onkin. Siksi ensitreffeillä tapaat mieluiten kahvilassa tms.

Vierailija
108/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yllättävän huono sosiaalinen silmä ja tilannetaju siinä, mikä on ensitreffeillä ok ja mikä ei. Minua pyydettiin hylätylle teollisuusalueelle kävelylle.

mitä vikaa hylätyssä teollisuusalueessa on? Mielenkiintoinen paikka käydä iltakävelyllä.

Vierailija
109/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan vilpitönkin kaveri, joka ajattelee että olette molemmat ulkoilmaihmisiä. Siis jos siitä on ollut puhetta, että tykkäät ulkoilusta. Jos ei ole, niin on kyllä vähän outoa. 

Mutta samaa mieltä, että pidä varasi. 

Vierailija
110/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffimiehillä on usein niitä ryhmiä, joissa vuorotellen houkuttelevat uuden deitin jonnekin syrjäiselle paikalle. Siellä sitten ryhmän muut jäsenet ovat valmiina odottamassa saalista.

Vierailija
111/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pyydettiin ekoille treffeille Raippaluodon sillalle. En lähtenyt sen tyypin kanssa minnekään.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Raippaluodon_silta

Komea silta. En ymmärrä mitä vikaa tuossa on treffipaikkana. 

Vierailija
112/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen varoituslippu heilahti

Kukaan täyspäinen, naisia kunnioittava mies ei ehdota tuollaista kohdetta kahden kesken ensitreffeille. 

Toinen punainen lippu on se, että Sinä kyselet, miten vastata miehelle. Mies on huomannut tai vaistonnut miellyttämisen halusi ja vaikeuden kommunikoida mikä käy ja mikä ei käy.

Ehdotan ettet käy treffeillä kenenkään kanssa ennen kuin olet opetellut pitämään rajoja. Onko traumatausta?

Vierailija
113/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensitreffeillä Nuuksiossa. Enpä älynnyt pelätä

Vierailija
114/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yllättävän huono sosiaalinen silmä ja tilannetaju siinä, mikä on ensitreffeillä ok ja mikä ei. Minua pyydettiin hylätylle teollisuusalueelle kävelylle.

mitä vikaa hylätyssä teollisuusalueessa on? Mielenkiintoinen paikka käydä iltakävelyllä.

Onko ite karkkilalainen linjoilla? Toihan tapaus sattu teollisuusalueella.

Vierailija
115/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pyydettiin ekoille treffeille Raippaluodon sillalle. En lähtenyt sen tyypin kanssa minnekään.

Jaa, mikäköhän?

Vierailija
116/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää kahvilla ensin. Ja jos mies vaikuttaa kivalta ja luotettavalta, niin sitten Porkkalanniemelle. Kaunis alue ja minusta retkeilyharrastus on miehelle plussaa 😊.

Creeperi yrittää houkutella ansaan. Oon istunut monta tuntia puuduttavassa autoseurueessa. Nämä oli ennestään tuttuja, mut voi luoja.. Sitä tulee hulluksi suljetussa tilassa mistä ei pääse heti pois varsinkin jos seura on luokattoman huonoa.

Tämäkin on ihan varteenotettava vaihtoehto. Ota seurue mukaan treffeille autoon istumaan. Mutta jos mies on vähän kuin Zodiac killer, se voi listiä useamman kerrallaan, eli ei ihan varma konsti.

Jo on lennokkaat vainoharhat palstan naisilla:D:D

Itse kävin naisen kanssa treffeillä julkisella paikalla, sitten kävimme kävelemässä ja seuraavaksi yritin saada häntä autooni, että käytäisiin ajelulla, mutta nainen kieltäytyi jostain syystä ja sanoi lähtevänsä vain kotiin. 

Vierailija
117/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffimiehillä on usein niitä ryhmiä, joissa vuorotellen houkuttelevat uuden deitin jonnekin syrjäiselle paikalle. Siellä sitten ryhmän muut jäsenet ovat valmiina odottamassa saalista.

Tälle on ihan nimikin, jengiraiskaus.

Katsokaapa sitten laitteilta että mikä poken genre käytössä ja ryhmäkierrossa WA niiden ryhmässä.

Vierailija
118/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voithan heittää ihan avoimesti, että "Olitko tullut muuten ajatelleeksi, että naisia usein kehoitetaan sopimaan ensitreffit julkisille paikoille (esim. kahvila) ihan turvallisuussyistä? Ystävieni kanssa olemme tästä puhuneet vuosien mittaan, ja tämä on tullut meille tavaksi. Ehdotuksesi Porkkalanniemestä on tosi kiva, mutta tuollaisen retken aika on vasta, kun olemme ensin tutustuneet. Mentäisiinkö siis vaikkapa johonkin kivaan kahvilaan?"

Minusta tuo olisi puolin ja toisin rehti ja reilu homma. Ja jos hän ei tosiaan ollut tullut ajatelleeksi, avaatpahan nyt asiaa hänelle silti häntä mitenkään nolaamatta. Ja jos hän on joku hullu, ehkä alkaa etsiä jotakuta helpompaa kohdetta hulluuksilleen.

Vierailija
119/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko jo päättänyt, miten teet, Ap?

Ostarille kahvilaan ekalla kerralla. AP

Vierailija
120/181 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut tuolla useamman kerran. Upea paikka on. Tosin en ole ollut treffeillä, vaan mm. ravintolassa syömässä kesällä ja se oli muuten aivan täynnä porukkaa ja ruoka oli hyvää. Samoin sillan toisella puolella oleva Unescon maailmanperintökohde on hieno paikka. Vähän riippuu vuodenajasta ja päivästä, onko paljon ihmisiä ulkoilemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän