Mies pyytää ekoille treffeille Porkkalanniemen ulkoilualueelle
Hakisi mut autolla kotoani. En uskalla lähteä heti alkuun tollaiseen.
Miten sanoa kohteliaasti se?
Kommentit (181)
Voi v...ttu taas teitä miehiä tässäkin ketjussa. 🤦♀️
Oisko varattu? Paikka jossa ei törmää tuttuihin. Jos kahvila ei käy unohda koko juttu.
Tuo on tuollainen juttu, jota levittää celit yms. man osp here. treffit ulkoilualueella, jossa ei saa apua, ja olet yksin.
Tarkoituksena on testata ap sun rajoja, esim. jättämällä sut sinne, tai käyttäytymällä uhkaavasti, alistutko vai et, olet silloin sopiva muuhunkin alistamiseen.
Olet kohdannut vaarallisen miehen ja itse jättäisin sen tapailun kokonaan. Voit googlettaa noiden ohjeita toisilleen, jotta tiedät mistä on kyse.
Jos et suoraan kehtaa sanoa tuota ettet "uskalla" lähteä, miten olisi joku seuraavista:
- Kiität hyvästä ideasta mutta vetoat liukkauteen ja ehdotat, että menette myöhemmin, kun pahimmat jäät ovat sulaneet, ettei tarvitse siellä jäisillä kallioilla kompuroida, sitä ennen voisitte tavata ihan vaikka jossain kahvilassa?
- Sanot, että sinulla on nilkka/polvi tms. vaivannut ja koetat tällä hetkellä vähän vältellä ylimääräistä kävelyä, mutta keväämmällä lähdet mielelläsi ulkoilemaankin, kunhan vaiva hellittää, sitä ennen tapaat mieluummin kahvilassa
- Sanot, että joudut päivystämään lähellä kotiasi, syystä x (keksi elämäntilanteeseesi sopiva)
Haluaisin kyllä uskoa että mies on ihan vilpitön ja tykkää itse ulkoilla kauniissa maisemissa tms. Toivottavasti näin!
Tässä ketjussa on kyllä kova meno. Nauran täällä kippurassa niin että vatsalihaksiin sattuu. Päivän treeni: tehty!
Mua pyydettiin ekoille treffeille Raippaluodon sillalle. En lähtenyt sen tyypin kanssa minnekään.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Raippaluodon_silta
Jo nämä oudot miesten kommentit tällä palstalla kertoo, että tuo "vie deiteille skutsiin ja uhkaile naista siellä" on ihan oikea skenaario, joka voi olla tausta-ajatuksena tässäkin. Selvästi ei tullut yllätyksenä kaikille, että tällaista tapahtuu.
Jos haluaa varmistaa oman turvallisuuden, yksi hyvä konsti on saalistaja-saalis astelman kääntäminen päälaelleen. Monet haiden kanssa sukeltavat käyttää tätä ihan samaa konstia. Kun lähestyt itse ensin, et koskaan käännä selkää saalistajalle ja vähän tökkäset kauemmaksi, se antaa petokalalle viestin ettet ole saaliseläin.
Ap voisi "saalistaja" signaaleja antaakseen esim. itse pukea ne nahkasormikkaat ja pakata mukaan jätesäkit sekä nippusiteet. Sitten vaan treffeille ja molemmilla voi olla hyvä ja turvallinen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mua pyydettiin ekoille treffeille Raippaluodon sillalle. En lähtenyt sen tyypin kanssa minnekään.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Raippaluodon_silta
No siellä on kyllä ihan ravintola ja jäätelökiska/kahvila kesällä. Muutenkin vuodenajasta riippuen voi olla paljon porukkaa.
Ai tää olikin miehet vastaan naiset aloitus / psy ops.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa varmistaa oman turvallisuuden, yksi hyvä konsti on saalistaja-saalis astelman kääntäminen päälaelleen. Monet haiden kanssa sukeltavat käyttää tätä ihan samaa konstia. Kun lähestyt itse ensin, et koskaan käännä selkää saalistajalle ja vähän tökkäset kauemmaksi, se antaa petokalalle viestin ettet ole saaliseläin.
Ap voisi "saalistaja" signaaleja antaakseen esim. itse pukea ne nahkasormikkaat ja pakata mukaan jätesäkit sekä nippusiteet. Sitten vaan treffeille ja molemmilla voi olla hyvä ja turvallinen mieli.
Väkivaltaiseksi äityvään tilanteeseen ei kannata tuoda mitään sellaista, mitä ei hävityn painin jälkeen halua antaa vastapuolen käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et suoraan kehtaa sanoa tuota ettet "uskalla" lähteä, miten olisi joku seuraavista:
- Kiität hyvästä ideasta mutta vetoat liukkauteen ja ehdotat, että menette myöhemmin, kun pahimmat jäät ovat sulaneet, ettei tarvitse siellä jäisillä kallioilla kompuroida, sitä ennen voisitte tavata ihan vaikka jossain kahvilassa?
- Sanot, että sinulla on nilkka/polvi tms. vaivannut ja koetat tällä hetkellä vähän vältellä ylimääräistä kävelyä, mutta keväämmällä lähdet mielelläsi ulkoilemaankin, kunhan vaiva hellittää, sitä ennen tapaat mieluummin kahvilassa
- Sanot, että joudut päivystämään lähellä kotiasi, syystä x (keksi elämäntilanteeseesi sopiva)
Haluaisin kyllä uskoa että mies on ihan vilpitön ja tykkää itse ulkoilla kauniissa maisemissa tms. Toivottavasti näin!
Itse sanoisin miehenä leveä hymy naamallani ekaan tekosyyhyn, että minulta löytyy kyllä piikkipohjalliset naisenkin kenkiin
Toiseen sanoisin, että voidaan mennä autoilemaankin, ei tarvitse kävellä
Kolmanteen sanoisin, että mennään huomenna kun ei tarvitse päivystää.
Porkkalan alueella on tällä hetkellä aika vahva Puolustusvoimien miehitys, joten kyllä sinne uskaltaa treffeille mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin miehenä leveä hymy naamallani ekaan tekosyyhyn, että minulta löytyy kyllä piikkipohjalliset naisenkin kenkiin
Miksi haluat painostaa ja kiusata naista, oletko joku valtahullu?
Vierailija kirjoitti:
Porkkalan alueella on tällä hetkellä aika vahva Puolustusvoimien miehitys, joten kyllä sinne uskaltaa treffeille mennä.
Ei kyllä ole, vaan Upinniemessä. Viereiset niemet kirkkonummella mutta välimatkaa maata pitkin parikymmentä kilometriä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin painostaa ja kiusata? Minähän vain annoin hyvät ratkaisut ongelmiin, jotta ei ole estettä lähteä treffeille. Nainenkin varmasti ilahtuu kun pääseekin kalloille kävelemään turvallisesti piikkipohjallisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkalanniemellä sattuu usein noita hukkumisonnettomuuksia, joissa uhri löytyy jyrkkien kallioiden juurelta kellumasta. Kalat ovat sitten vieneet uhrin housut, kiehtoneet alushousut kaulan ympärille ja jättäneet syviä puremajälkiä eri puolille uhrin vartaloa.
Höpö höpö. Et varmasti löydä linkkiä yhteenkään.
Valtamedia salaa nuo tapaukset.
Voithan Ap myös sanoa, että lähipiirissäsi on yhteinen periaate jonka mukaan uusiin ihmisiin tutustutaan mielellään mutta aina aluksi vain julkisilla paikoilla, ja että noudatat tätä automaattisesti, ihan periaatteesta. Näin asia ei "henkilöidy" niin pahasti juuri sinuun tai häneen.
Ja sitten ihan kepeästi jatkat, miten ois paikka se-ja-se klo se-ja-se, tavataan suoraan sisällä siellä? Ja että voidaan Porkkalanniemeenkin menoa kyllä sopia sitten myöhemmin, mielelläsi menisitkin joskus käymään siellä?
Näin en usko, että hän nolaantuu pahasti vaikkei olisi tullut tuota turvallisuus-aspektia ajatelleeksi. Ja näin ei luultavasti myöskään pidä sinua mitenkään ylivarovaisena tai että pitäisit juuri häntä jotenkin epäilyttävänä. Ja jos hänellä olisikin pahat mielessään, saisi signaalin että et ole mikään heitukka joka istuu kenen vaan kyytiin ja lähtee mihin vaan. Win-win, uskoisin! Ja sitten jos hän onkin ihan normaali ja mukava ihminen, menkää ehdottomasti sinne Porkkalanniemeenkin sitten joskus myöhemmin, sehän on oikeasti aika ihana idea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin painostaa ja kiusata? Minähän vain annoin hyvät ratkaisut ongelmiin, jotta ei ole estettä lähteä treffeille. Nainenkin varmasti ilahtuu kun pääseekin kalloille kävelemään turvallisesti piikkipohjallisilla.
Olet vain tavallinen puolivammainen huonosti sosiaalistettu y-kromosomin edustaja.
Älä mene. Ehdota kahvilaa tai ravintolaa.