Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetetyn rakkauden vaikutukset elämäänne?

Vierailija
24.05.2015 |

Onko teillä menneisyydessä joku menetetty tai kadotettu rakkaus, joka vaikuttaa elämäänne jollain tasolla vieläkin?

Oletteko tehneet esimerkiksi elämänvalintoja tai päätöksiä tai asioita hänen vuoksi?

Itse aikoinaan liityin Facebookiin hänen vuokseen, vaikka nassukirja ei muuten yhtään kiinnostanut, enkä varmaam vielä tänä päivänä olisi siellä. Oli vaan kiva olla "häntä lähellä" tavallaa samassa sovelluksessa. Typerältä kuulostaa, mutta näin on.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia tunteita enää, puolitoista vuotta erosta

- Mies

Vierailija
22/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että en ole enää koskaan kenenkään kanssa kun erosin ensimmäisestä poikaystävästä. Ei tässä mitään uskonnollista tms ole, päinvastoin olen ateisti, mutta häntä edelsi niin paljon torjutuksi tulemista yms. että päättelin että rakkaus ei ole järkevää, kipuun se johtaa ennemmin tai myöhemmin. En olekaan deittaillut ketään kolmeen vuoteen. -N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena haikailin vuosia. Olin yksin ja itkin suurta rakkautta. Kunnes tajusin, ettei se ollut sitä mitä luulin.

Jatkoin elämääni ja olen terveessä suhteessa.

Jos haikailee mennyttä, haikailee unelmaa. Todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä

Mutta kunnollinen suruaika on välttämätöntä. Kaikki hassut kaipuuriitit. Että pääsee joskus eteenpäin

Vierailija
24/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että särkynyt sydän paranisi kun vaan menisi elämässä eteenpäin. Lisäksi se, että olin itse niin rikki oikeutti mielestäni satuttamaan ja rikkomaan muita.

Olen yhä sitoutumiskammoinen koska mun kokemukseni suhteista on se että joku satuttaa itsensä.

Vierailija
25/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:01"]Ei minkäänlaisia tunteita enää, puolitoista vuotta erosta

- Mies
[/quote]

Sinä et edes ole ollut rakastunut.

Vierailija
26/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain musiikkia jota kuuntelin siihen aikaan paljon, ei pysty kuuntelemaan. Ei sen takia, että tulisi jotenkin haikea fiilis vaan sen takia, että muistan mikä nolo idiootti olen ollut. Samoin tietyt elokuvat ja tv-sarjat pilalla. No, ei se haittaa.

Vierailija
27/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni teki vuosi sitten itsemurhan. Kaikki muistot tuovat lämpimän surullisen tunteen mielelle. Ei tule mieleen mitä olen uhrannut, mutta käytännössä koko elämäni koittaessaan saada hänet hetkeksi paremmalle mielelle.

Vierailija
28/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:02"]Päätin että en ole enää koskaan kenenkään kanssa kun erosin ensimmäisestä poikaystävästä. Ei tässä mitään uskonnollista tms ole, päinvastoin olen ateisti, mutta häntä edelsi niin paljon torjutuksi tulemista yms. että päättelin että rakkaus ei ole järkevää, kipuun se johtaa ennemmin tai myöhemmin. En olekaan deittaillut ketään kolmeen vuoteen. -N21
[/quote]

Hyvä! Ennustaa hyvää tulevalle suhteellesi. Osaat olla yksin. Olet surrut rauhassa

Vierailija
29/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:09"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:01"]Ei minkäänlaisia tunteita enää, puolitoista vuotta erosta

- Mies
[/quote]

Sinä et edes ole ollut rakastunut.
[/quote]

Höpö höpö. Rakkaus on mennyt. Asiat on käsitelty.

Ajatteletko, että on vain yksi rakkaus elämässä.

Vierailija
30/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi meni alamaissa ja seurustelu ei kiinnostanut, mutta sitten löysin upean ulkomaalaisen tytön.

Enää en vanhaa vosua ottaisi kirveelläkään; huono ammatti ja koulutus ja muutenkin ujo, mutta pirullinen nainen. Ulkonäkö sillä oli ainoa, mutta ikä on vienyt nyt senkin :)

- mies

Vierailija
31/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:50"]

lisää kiitos <3 Entäs miehet, oletteko te tehneet jotain ihmeellisyyksiä tai hullutuksia?

[/quote]

Suhteen päättymisestä on jo pari vuosikymmentä mutta käyn vieläkin (Helsingissä poiketessani) kulkemassa niissä samoissa puistoissa jossa aikanaan kuljettiin yhdessä. 

Vierailija
32/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:01"]Ei minkäänlaisia tunteita enää, puolitoista vuotta erosta

- Mies
[/quote]

no tätä ei kysytty. Tätä en tarkoittanut ankeaksi itkeskelyketjuksi, vaan kepeäksi ja huumorintajuiseksi kyselyksi. El mitä kaikkia hullutuksia olette tehneet menetetyn rakkauden vuoksi? Onko hänellä ollut konkreettisia vaikutuksia elämäänne? Ekat vastaajat tajus jutun, mutta sitten tuli mädättäjät taas pilaamaan tämänkin ketjun.... Ap

Vierailija
33/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:09"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:01"]Ei minkäänlaisia tunteita enää, puolitoista vuotta erosta - Mies [/quote] Sinä et edes ole ollut rakastunut. [/quote] Höpö höpö. Rakkaus on mennyt. Asiat on käsitelty. Ajatteletko, että on vain yksi rakkaus elämässä.

[/quote]

Kyllä se joidenkin kanssa voi siltä tuntua. Olen löytänyt vain yhden oikeasti "maagisen" suhteen, ellei lasketa ulkomaalaista kumppania. Sitä ei osaa tyytyä kovin vähään sellaisen jälkeen, etenkin alkuhuumaa pitää olla.

Vierailija
34/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:01"]Ei minkäänlaisia tunteita enää, puolitoista vuotta erosta

- Mies
[/quote]

no tätä ei kysytty. Tätä en tarkoittanut ankeaksi itkeskelyketjuksi, vaan kepeäksi ja huumorintajuiseksi kyselyksi. El mitä kaikkia hullutuksia olette tehneet menetetyn rakkauden vuoksi? Onko hänellä ollut konkreettisia vaikutuksia elämäänne? Ekat vastaajat tajus jutun, mutta sitten tuli mädättäjät taas pilaamaan tämänkin ketjun.... Ap
[/quote]

Ainoa pilaaja olet sinä.

Milloin tulee selväksi, ettei täällä voi säädellä mitä kukin kirjoittaa tai mihin suuntaan ketju menee.

Edellinen oli ihan asiallinen

Vierailija
35/35 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän