Työskentelen myyjänä, olen kyllästynyt omiin eväisiin.............
mitä otatte evääksi. Työskentelen yleensä 7 tuntia, tähän kuuluu 24 min kahvitauko, pidetään yhteen. Tykkään syödä rauhassa, pureskella ja myös terveellistä syötävää. Olen kyllästynyt samoihin eväisiin, olisko vinkkiä, mitä itse otatte evääksi kahvitauolle. Sitten myös tämä hankaluus, teen yleensä iltavuoroa 13.00 - 20.00, kotona söisin ruoan klo 16.00 - 17.00, en halua lämmitellä mitään mikroruokia töissä ja muutenkin ärsyttää että pitää syödä kellon kanssa töissä. Suomessa on ankeat tauot ihmisille. Haluaisin pidemmän tauon, että saa syödä rauhassa. Mitä syötte kahvitauolla että jaksatte töissä.
Kommentit (12)
Syön todella terveellisesti, mutta kahvitauolla saattaa mennä fazerin sininen :). Se on ainoa pahe.
Vierailija kirjoitti:
Syön todella terveellisesti, mutta kahvitauolla saattaa mennä fazerin sininen :). Se on ainoa pahe.
Mikä on se terveellinen?
Teen yleensä leipäevästä kalkkunatäytteellä ja juusto. Otan kippoon tomaatteja, kurkku, paprikaa, voishan sinne pilkkoa tietysti myös avokadoa.
Työskentelen, käyskentelen. Ap ei siis tee töitä, vaan työskentelee. Eli vähän sinne päin.
Hyvin ehtii syödä 24 minuutissa. Eikä meillä kellojen kanssa tauolle mennä vaan sopivassa vaiheessa, kun tuntuu sille, on nälkä. Otan mukaan kotona tehtyä ruokaa, tai valmisruokaa ja lämmitän mikrossa.tai salaattia,voileipää, hedelmää tms välipalaa.
Syön tuorepuuroa.
Kaurahiutaleita, kauramatoa, chiaa, valinijaesanssia ja hedelmiä, esim banaani / apoeksiini.
Teen su, eli tänä aamuna isoon kulhoon , huomenna laitan 3 kippoon ja vien ne töihin. Sitten ke aamuna / ti iltana samoin.
Paitsi en hedelmää laita sekaan
Itse kun olin kaupalla töissä, niin en edes taukoja pitänyt. En jaksanut keskeyttää työpäivääni, vaan tein työt ja lähdin kotiin syömään. Työpäivät max. 9h tuohon aikaan.
Ap, etkö voisi kysyä äidiltäsi? Jospa hän jopa laittaisi hyvät eväät sulle👍
Kauanko menee siirtymisiin työpisteeltä taukohuoneeseen ja takaisin? Lasketaanko nekin taukoajaksi?
No mitkä ne nykyiset eväät on?