Mitähän tarkoittaa induktioliedessä merkinnät P ja S
Kommentit (52)
No nosta se liesi irti pöytätasosta ja katso mallinumero ja googlaa manuaali. Paitsi jos se on saumattu tasoon kiinni. Useinmiten ne eivät ole täysin saumattomasti työtasoon yhtyviä, vaan niissä on reunus, joten ne saa irti.
Vierailija kirjoitti:
No nosta se liesi irti pöytätasosta ja katso mallinumero ja googlaa manuaali. Paitsi jos se on saumattu tasoon kiinni. Useinmiten ne eivät ole täysin saumattomasti työtasoon yhtyviä, vaan niissä on reunus, joten ne saa irti.
Huuu, en uskalla, olen tällaisissa asioissa täysin tumpelo naisihminen ja asun yksin.
Ap
Ota kuva siitä ja laita jonnekin aijaaseen tai mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuu, en uskalla, olen tällaisissa asioissa täysin tumpelo naisihminen ja asun yksin.
Ap
Eiko ole paahan palkahtanyt ottaa maahantuojaan yhteytta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eiko ole paahan palkahtanyt ottaa maahantuojaan yhteytta?
No varmaan tarttee jos ei täältä saa apuja, mutta kun niin usein saa ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota kuva siitä ja laita jonnekin aijaaseen tai mitä näitä nyt on.
Hyvä idis, en oo nyt just kotona mutta sitten kun taas oon, voisinkin!
Ap
Kokeile vaikka tätä linkkiä. Lataa PDF ja lue. Ekana on kilometri varoituksia ja sit alkaa löytyä. Mä ymmärsin, että S on simmer select.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mua nyt nyppii oikein huolella tämä kun asia ei selviä :D Auttakee!
Ap
Täällä on jo ainakin kahdessa vastsuksessa selitetty, mitä S todennäköisesti tarkoittaa. Miksi ne eivät kelpaa?
No siis tottakai olen iloinen noistakin vastauksista, mutta haluaisin ihan tiedon, en vain arvailuja. Että joku ihan oikeasti tietäisi ja pystyisi sanomaan varmaksi asian. Esim. käyttänyt toimintoja itse ja tuntee hyvin / on käyttöohje / on ollut vaikkapa töissä kodinkoneliikkeessä ja tietoa sitä kautta.
Mutta tottakai kiitos kaikille, jotka on vastailleet (asiallisesti) :)
Ap
Sinähän voit hyvin helposti testata omalla liedelläsi, pitävätkö nuo suurella todennäköisyydellä oikeassa olevat arvaukset paikkansa.
En jotenkaan uskalla :'D Pelkään että saan jotenkin sekasin tai lukkoon sen ja kun niitä käyttöohjeita ei ole... Joo tiiän, oon nynny... No pitää katsoa josko kokeilisin myöhemmin!
Ap
Pistät vesikattilan hellalle. Kun vesi kiehuu, painat S. Jos vesi lakkaa kiehumasta, ja alkaa kiehua, kun painat uudelleen S, on se yllä kuvattu Stop and go -toiminto. Ihan idioottimaista kysellä täältä, ja kun saa kysymänsä tiedot, ei uskallakaan kokeilla hellaa.
Liesi on varmaankin tehtaalla tullut virheellinen maanantaikappale, saitko paljon alennusta?